ФорумОбговорення скаргКазино не бронює депозит

Казино не бронює депозит

1 рік тому від Sommer2021
|
1990 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я досить старий і досить «досвідчений», коли мова йде про казино.


Досі, як і більшість із нас, у мене були проблеми зі зняттям коштів. Хто цього не знає? Верифікація затягується, потрібні всі абсурдні документи, депозит з картки відбувається, і картку приймають, але зняття коштів на картку не здійснюється, онлайн перевірки веб-камерою як злочинець, в один момент сказано, що потрібно закінчити гру до того, як ми виплатимо - яку "звичайно" не можна було завершити "технічно" протягом кількох днів - список може бути довгим.


Сьогодні я знову був здивований - ви ніколи не перестаєте вчитися - мій ДЕПОЗИТ не був заброньований в казино.


Співробітник служби підтримки в чаті сказав - це не до казино - я повинен зв'язатися з ВЛАДУЧИМ в банку!


Гроші явно списані з мого рахунку, є деталі бронювання, і казино не хоче зараховувати цю суму. Такого зі мною ще не траплялося в жодному казино!


Я не хочу нікого ні в чому звинувачувати, але якщо ви віднімете це від 50-100 гравців, у казино може бути хороша сума на кілька днів, перш ніж гравцям доведеться мати проблеми з банком, багато електронних листів і чатів з вони обмінюються підтримкою, доки казино не зарезервує гроші, тому що це, безумовно, закінчиться – грошей більше не буде на моєму рахунку.


Казино має тут хороший рейтинг, але ви більше не можете покладатися на рейтинги - тим не менше я вважаю надзвичайно важливим, щоб ми завжди оцінювали гравців.



Автоматичний переклад.
Sommer2021
1 рік тому

Я маю на увазі, що це не повинно бути провиною казино, але навіть не вашою. Є принаймні ще 2 предмети. Ваш банк і платіжний постачальник, який надсилає гроші в казино. Справа в тому, що вам потрібно з’ясувати, хто зробив там помилку, і казино завжди має бути готове співпрацювати в цьому питанні.

У будь-якому випадку, ви можете почати зі свого банку, сказати їм, що гроші не дійшли до одержувача, і дозволити їм провести розслідування. Якщо їхня спроба надіслати гроші не вдалася, вони повинні повернути вам гроші, інакше вони отримають доказ того, що гроші були надіслані. У такому випадку ви можете надіслати підтвердження в казино, а потім вони повинні поговорити зі своїм постачальником платежів. Усі транзакції мають власний ідентифікатор транзакції, щоб вони могли знайти платіж.

Якщо це хороше казино, то буде достатньо надіслати їм, наприклад, знімок екрана з вашого інтернет-банкінгу, на якому показано трансакцію, щоб почати розслідування з їхнього боку. Але ви завжди можете почати з власного банку. Гроші не можуть загубитися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Трара... Проблема вирішена...

Не знаю, що зараз допомогло і хто насправді винен..

Мій банк знову зарахував суму.. тепер гроші залишилися на моєму рахунку...

У банку я не питав, а в чаті сказав співробітникам служби підтримки, що напишу тут на форумі.

Мені було зрозуміло, що гроші не пропадуть, але, як ви написали, мені бракувало співпраці – чому працівник служби підтримки не сказав надіслати квитанцію чи скріншот.

Я людина, яка в разі сумніву нікого не компрометує за «обвинуваченого».

Однак я б не наважився зробити там іншу операцію.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня. Я пишу вам, тому що я не отримав код підтвердження. Чи не могли б ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Sommer2021
1 рік тому

Привіт, літо 2021 🙂

Я просто хотів сказати, що чудово, що проблема була вирішена так швидко, тому що «зазвичай» казино займає досить багато часу, щоб визначити проблему.

Дякуємо за ваш досвід і гарної неділі😉

Автоматичний переклад.
lupetrujillogaray3
1 рік тому

Привіт,

щоб уникнути можливих непорозумінь, зауважте, що ми не казино.

Чи можете ви пояснити, якого коду підтвердження вам не вистачає та про яке казино йдеться? Якщо таке є, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого