Привіт,
Я бачу, що вам вдалося надіслати скаргу – це найкращий спосіб, тому, будь ласка, зачекайте на розвиток подій.
Що ж, іноді казино використовують одне й те ж правило IP/домогосподарства для автоматичного закриття облікових записів. Але ми вважаємо, що гравець не несе відповідальності за те, що кожен сусід, можливо, грає в тих самих казино.
Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Hello there,
I can see that you managed to submit the complaint - this is the best way, so kindly wait for some development, please.
Well, sometimes casinos use the same IP/household rule to close accounts automatically. But we feel that the player is not responsible for every neighbor possibly playing in the same casinos.
I hope we will be able to help you.
так, сер. це не вина гравця. вони рекламні програми скрізь. тому люди також використовують ці програми. якщо кількість користувачів збільшиться, це відбуватиметься частіше.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Я б сказав, що для подальшого прогресу нам знадобиться певний рівень співпраці з казино, тому я прошу вас запастися терпінням. 🙏
I'd say that we would need some level of cooperation with the casino to progress further, so I ask you kindly to be patient. 🙏
Привіт! Ви завжди можете переглянути оновлення, коли відкриєте свою скаргу та перевірите статус:
Hi, you can always see the updates when you open your complaint and check the status:
Melbet є однією з найбільш рекомендованих букмекерів у Нігерії, тому, якщо ви не порушили це правило, заспокойтеся, ваш депозит буде виплачено.
Melbet is one of the most recommended BOOKMAKER in Nigeria, so if you did not breach thier rule,calm down your deposit will be paid.
так, сер. це не вина гравця. вони рекламні програми скрізь. тому люди також використовують ці програми. якщо кількість користувачів збільшиться, це відбуватиметься частіше.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Ні, у мене лише 1 обліковий запис за 3 роки. мій орендар також використовує melbet. ми живемо в одному будинку. я запропонував йому використовувати melbet для отримання додаткового доходу. він використовував власний рахунок на власному мобільному телефоні, використовуючи власні банківські реквізити. я просто навчив його, як використовувати melbet
No. i just have 1 account from 3 years. my tenant also use melbet. we live in same building. i reffered him to use melbet for earning extra income. he was using his own account on his own mobile using his own bank details. i just guided him how to use melbet
Гаразд, тепер я вас розумію, у моїх друзів був подібний досвід, і їхні рахунки були закриті до дати, вони не змогли відновити його разом із коштами на ньому!
Але не на melbet, у них було на 1win і betmaster.
Okay now I get you, my friends had similar experience and thier accounts got closed upto date they couldn't retrieve it, together with thier funds in it!
But not on melbet, they had it on 1win and betmaster.
Всього найкращого у вашій скарзі, я сподіваюся, що вона скоро буде вирішена!
All the best on your complaint, I hope it gets resolved soon!
Наскільки мені відомо, я не порушив жодного з правил. Я старий користувач, а не новий. вони просто не відповідають на мої листи
i didn't break any of there rule as per my knowledge. i am an old user not new. they just not giving any reply to my mails
Іноді я дивуюся, як казино так поводиться з лояльними гравцями... Ви з Індії?
Я запитав лише тому, що грав у жахливому казино, яке працює в Індії.
Sometimes I wonder how casino treats loyal players in such manners....are you from india?
I only asked because I played on a terrible casino that operates in India.
Діна, будь ласка, зауважте, що ця тема стосується «Казино Melbet заборонило мій ідентифікатор». Я знаю, що ви відчуваєте, що всі повинні почути про вашу проблему з 1win, просто будь ласка, обговоріть це казино у відповідній темі (або пов’язаних), якщо ситуація відбувається, ми просто хочемо, щоб форум був досить організованим.
Ви завжди можете використати «додати посилання» (маленька піктограма ланцюжка), щоб зв’язати свої теми про казино 1win у своїй публікації в інших темах, це дуже допоможе 😉.
Дякую.
Deenah, kindly note, that this thread is about "Melbet casino banned my id", I know you are feeling like everybody should hear about your problem with 1win, just kindly discuss this casino in a proper thread (or associated ones) if the situation occurs, we just want to keep the forum quite organized.
You can always use "add link" (the little chain icon) to link your threads about the 1win casino into your post in a different threads, it would help up a lot 😉.
Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.