Гей, точно не відмовляйся від виграних грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцям, і якщо вони цього не роблять, ми намагаємося їм допомогти.
Я знаю, що це не найприємніше чекати грошей, які тобі винні, але через свята, новий рік і всі інші речі, які можуть статися, зняття грошей може затягнутися. Крім того, деякі казино, на жаль, не мають найшвидшого зняття коштів, але якщо казино врешті-решт виплачує гравцям, то це ще не найгірше. Я стикався з багатьма казино, які навіть не викликали і не виплачували гравцям або щось подібне, вони просто зникали разом зі своїми грошима.
У будь-якому випадку, якщо ви пишете в чаті, вони, ймовірно, не мають жодних оновлень, щоб надати вам. У казино є відділи, які займаються різними речами, а також фінансовий відділ, який відповідає за виведення коштів, тому, якщо їм нема чого вам сказати, вони, ймовірно, повторюють вам те саме.
Тож наберіться терпіння, і якщо ви не помітите жодних змін у ситуації, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти, як я вже згадував. Звичайно, не робіть нічого з грошима, тому що якщо ви їх втратите, це буде неможливо.
Як ти думаєш, ти впораєшся?
Hey, definitely don't give up the money you won. We give casinos 14 days to pay players and if they don't, then we try to help them out.
I know it's not the most pleasant thing to wait for the money you're owed, but with the holidays, the new year and all the different things that can happen, withdrawals can be delayed. Also some casinos unfortunately don't have the fastest withdrawals but if the casino eventually pays the players, then it's not the worst. I've come across many casinos that didn't even call or pay out players or anything like that, they just disappeared with their money.
Anyway, if you're writing to live chat, they probably don't have any updates to give you. There are departments in the casinos that deal with different things and also a financial department that is in charge of withdrawals, so if they have nothing to say to you, then they are probably repeating the same thing to you.
So try to be patient and if you don't see any change in the situation, contact us and we will try to help you as I mentioned. Of course, don't do anything with the money because if you lose it, it won't be possible anymore.
Do you think you can handle it?
Автоматичний переклад.