Я вважаю, що ми повинні зосередитися на важливому. Кінець року і початок нового року зазвичай знаменуються будь-якими затримками. Це досить загальновідомо.
Три дні є прийнятними, особливо для нових облікових записів. Я б сам не був таким суворим у судженні, але я розумію ваші почуття.
Чи можу я дізнатися більше про вашу відкладену перевірку?
Ви отримали оновлення? Можливо, додаткова перевірка облікового запису?
Не соромтеся повідомити нам про це, тому що казино незабаром буде перевірено, але для спільноти воно може бути невідомим.
Дякую тобі!
I think we should focus on the important. The end of the year and the beginning of the new year are usually marked by delays of any sort. That's quite common knowledge.
Three days are acceptable, especially for new accounts. I would not be so harsh on judgment myself, but I understand your feelings.
May I know more details about your delayed verification, please?
Have you received an update? Perhaps some additional account check perhaps?
Feel free to let us know, because the casino is soon to be reviewed, but for the community, it might be quite unknown.
Thank you!
Автоматичний переклад.