ФорумОбговорення скаргКазино Joo конфіскувало мій бонус, хто може мені допомогти

Казино Joo конфіскувало мій бонус, хто може мені допомогти

1 рік тому від hssx123
|
1612 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Серед гуру казино я вибрав казино, яке показує, що китайські гравці можуть піти. Я також вибрав Китай, коли реєструвався, і мій номер мобільного телефону також був Китай, а потім я зробив депозит. Протягом цього періоду мене не блокували, поки я не здійснив виведення коштів. Вони забанили мій обліковий запис як китайського користувача та конфіскували мій бонус. Це своєрідне шахрайство. Думаю, якщо я втрачу свої заощадження та бонус, мене не забанять. Іншими словами, я можу лише програти, а не виграти. filefile

Я надіслав інструкції в казино https://casino.guru/joo-casino-player-s-account-has-been-blocked-2, але Joo casino повідомило, що мій бонус не буде повернено. Що я повинен зробити?

Будь ласка, хто може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
hssx123
1 рік тому

привіт

Чудово, що ви прийшли сюди, бо на перший погляд це справді здається нечесною практикою.

Ми вважаємо, що якщо гравцеві дозволено вносити депозит і грати, використовуючи його або її правдиву інформацію про країну проживання, позбавлення такого гравця виграшу є дуже несправедливим.

Я також радий, що ви створили скаргу, через яку наші спеціалісти спробують вам допомогти.

Я також помітив, що ви взяли бонус і тим часом вам повернули депозит. Гадаю, у вас не було реальних шансів отримати виграш, але я зачекаю на скаргу , щоб отримати більше деталей від казино. Завжди розумно зібрати якомога більше інформації.

Так чи інакше, я звичайно сподіваюся, що ми розберемося!




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я дуже ціную це, Радко

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я заощадив близько $21, і мені пощастило виграти $500+. Після виконання всіх умов вони закрили мій рахунок і дали лише 21 долар.

Автоматичний переклад.
hssx123
1 рік тому

Я справді вважаю, що цю ситуацію слід було вирішувати інакше. Проте прошу терпіти зі скаргою. Мушу сказати, що я не зовсім розумію відповідь казино. Представник згадав щось пов’язане з «у разі порушення поточної політики обмежень використання». Чи знаєте ви про порушення деяких правил?

Будь ласка, дайте нам знати, коли з’являться оновлення. Я не хочу пропустити жодного!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за відповідь, Радко.

Наша розмова використовує програмне забезпечення для перекладу. Вибачте, якщо є проблеми з реченнями.

Я поняття не маю, що я порушив договір. Оскільки на форумі сказано, що китайським гравцям дозволено грати, я також прочитав умови казино. Моя англійська погана, тому я переклав її за допомогою Google. Я не знаю чому, але перекладені терміни не показують, що китайські гравці забанені.

Тоді я успішно зареєструвався за китайською адресою та номером мобільного телефону. У цьому випадку я точно вважаю, що мені дозволено.

У службі підтримки клієнтів сказали, що пункт, який забороняє китайських гравців, був 2.4, але після перекладу 2.4 не було. ...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді, до того, як я зробив відкликання, я не бачив нічого, що забороняло б китайських гравців. Коли я вперше зробив відкликання, вони попросили мене пройти сертифікацію KYC і зробити селфі. KYC було нелегко завершити в Китаї, але я вирішив це, а потім мій обліковий запис було забанено, коли я знову зняв гроші.


Я не розумію, оскільки китайським гравцям заборонено, чому я можу робити депозит і нормально грати в ігри, заповнюючи адресу Китаю? Насправді, якщо я програю весь цей час, я можу зробити депозит знову наступного разу, тому що я не отримав жодних порад щодо заборони. Ще до KYC вони перевірили мій обліковий запис і замість того, щоб сказати мені, що китайських гравців забанили, вони наполягли на тому, щоб я пройшов KYC.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибач, Радько, я так багато наговорив і змарнував твій час. Я знаю, що ви не відповідаєте за скарги. Я просто трохи в розпачі. Мені шкода.😟

Автоматичний переклад.
hssx123
1 рік тому

Але я дуже радий, що ти на моєму боці.

Автоматичний переклад.
hssx123
1 рік тому

Так, я бачу, що на прикріпленому скріншоті немає того, що країна забанена. Що стосується перевірки облікового запису, я також вважаю досить дивним, що якщо казино побачило, що ви не з дозволеної країни, воно не повідомило вам, і ви успішно пройшли процес.

У будь-якому випадку, тобі зовсім не потрібно вибачатися, тому що я розумію, як ти почуваєшся в цій ситуації. Очевидно, я теж був би розчарований.

Однак подивимося, чим закінчиться вся скарга і як вона врешті вирішиться. Сподіваюся справедливо. Схрещені пальці. 🤞🤞☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую, Яро, я ціную це😺

Автоматичний переклад.
hssx123
1 рік тому

Ласкаво просимо. Якщо у вас є нова інформація про казино, не соромтеся повідомити нас. 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я радий поділитися з усіма, що справу було вирішено, і казино дало мені бонус. Дякую всім за допомогу. Чудово мати вас усіх!

Автоматичний переклад.
hssx123
1 рік тому

ідеально Радий, що в підсумку все вийшло і вийшло добре. Сподіваюся, вам буде приємно провести час у цьому казино і ви більше не будете потрапляти в подібні ситуації. Якщо у вас виникнуть проблеми в майбутньому, ви знаєте, де нас знайти. Удачі. 🙂 ☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого