Минуло 87 днів, відколи я зв’язувався з ними щодня, десять разів, я надсилав електронні листи до відділу ідентифікації, щоб повідомити мені, що відбувається з моїми документами, які я надіслав, 10 разів я не отримую відповіді, ніхто не відповідає, нічого, і вони продовжують говорити мені надсилати документи, надсилати документи, і знову і знову вони не кажуть мені, правильні вони чи ні. А взагалі на електронні листи не відповідають, в основному це відділ ідентифікації населеного пункту. Зрозуміло, скільки людей хочуть зняти 290 євро, так, вони мене заблокували, я не можу поговорити з відділом обслуговування, вони не відкриють файл, щоб я з ними поговорив, принаймні інші гравці збережені.
It's been 87 days since I contacted them every day, ten times, I keep sending emails to the identification department to tell me what's happening with my documents that I've sent, 10 times I don't get a response, no one answers, nothing, and they keep telling me to send the documents, send the documents, and over and over again they don't tell me if they're correct or not. And in general, they don't respond to emails at all, mainly the settlement identification department. It's clear how many people want to withdraw 290 euros, yes, they've blocked me, I can't talk to the service department, they won't open the file for me to talk to them, at least other players are saved.
Έχουν περάσει 87 ημέρες κάθε μέρα επικοινωνώ μαζί τους από δέκα φορές στέλνω email συνέχεια στο τμήμα ταυτοποίησης για να μου πουν τι γίνεται με τα έγγραφά μου που τα έχω στείλει 10 φορές δεν παίρνω απάντηση καμία δεν απαντάει κανένας τίποτα και όλο μου λένε στείλε τα έγγραφα στείλε τα έγγραφα και ξανά και ξανά δεν μου λένε αν είναι σωστά ή όχι. Και γενικά δεν απαντάνε καθόλου στα e-mail κυρίως τακτοποίησης τμήμα ταυτοποίησης. Είναι ξεκάθαρο πόσοι θέλουν να κάνουν την ανάληψη 290 ευρώ ναι έχουν μπλοκάρει δεν μπορώ να μιλήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης δεν μου ανοίγει το φάκελο να μιλήσω μαζί τους τουλάχιστον σωθούνε κι άλλοι παίκτες
Автоматичний переклад.