ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино immerion IMR казино ybets

Казино immerion IMR казино ybets

 від Stelios11
|
773 переглядів 11 відповідей |
|

Далеко від. Казино. IMR занурення. І. Казино Ybets. Вони такі ж начальники. Не платять, пройшло 3 міс. Будьте терплячі, кажуть кожен день. Ви втратите свої гроші 100%

Автоматичний переклад.
Stelios11

Я бачу в поданій вами скарзі , що ви дуже довго чекаєте на перевірку, тому цілком зрозуміло, що ви розчаровані.

Я сподіваюся, що ми зможемо зв’язатися з казино, щоб вони могли пояснити всю ситуацію та чому вони так затягують процес.

Як довго ви граєте в цьому казино, якщо можна запитати?

А як щодо Ybets? Який у вас досвід звідти?


Автоматичний переклад.

Увага, увага, тримайтеся подалі від iMR immerion. І ybet казино. Три місяці без зняття грошей без ідентифікації, на електронні листи не відповідають, нічого, що за неіснуюче казино, будьте обережні, ви втратите свої гроші, пройдіть через це і врятуйтеся.

Автоматичний переклад.

Що це означає, коли кажуть, що я не можу завантажити мій депозит через брак монет на платформі?

Автоматичний переклад.

Увага, увага, тримайтеся подалі від iMR immerion. І ybet казино. Три місяці без зняття грошей без ідентифікації, на електронні листи не відповідають, нічого, що за неіснуюче казино, будьте обережні, ви втратите свої гроші, пройдіть через це і врятуйтеся.

Автоматичний переклад.

Я переніс ваш пост сюди, де вже відповів вам. Не обов'язково розміщувати пости з однієї теми по всьому форуму.

Автоматичний переклад.

Що це означає, коли кажуть, що я не можу завантажити мій депозит через брак монет на платформі?

Автоматичний переклад.

Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і розповісти нам, що саме сталося в цьому казино?

Ви випадково намагалися зв’язатися з їхньою службою підтримки щодо проблеми, у якої ви зіткнулися?

Автоматичний переклад.
Romi

Добре, я дуже злий. Тому що я довіряв їм і вклав свої гроші, вибачте

Автоматичний переклад.
Stelios11

Ніяких турбот взагалі.

Автоматичний переклад.
Romi

Минуло 87 днів, відколи я зв’язувався з ними щодня, десять разів, я надсилав електронні листи до відділу ідентифікації, щоб повідомити мені, що відбувається з моїми документами, які я надіслав, 10 разів я не отримую відповіді, ніхто не відповідає, нічого, і вони продовжують говорити мені надсилати документи, надсилати документи, і знову і знову вони не кажуть мені, правильні вони чи ні. А взагалі на електронні листи не відповідають, в основному це відділ ідентифікації населеного пункту. Зрозуміло, скільки людей хочуть зняти 290 євро, так, вони мене заблокували, я не можу поговорити з відділом обслуговування, вони не відкриють файл, щоб я з ними поговорив, принаймні інші гравці збережені.

Автоматичний переклад.
Stelios11

Отже, тепер я повністю розумію ваше розчарування.

Я просто сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе допомогти у цій вашій справі.

Автоматичний переклад.
Romi

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Stelios11

Без проблем.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого