ФорумОбговорення скаргКазино Goodwin закрито? Або просто ігнорувати гравців?

Казино Goodwin закрито? Або просто ігнорувати гравців?

2 р. тому від danvale
|
8938 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Привіт всім,


Хтось знає, чи закрито казино Goodwin?


У мене майже два тижні очікується зняття біткойнів у розмірі 500 євро. На електронні листи не відповідають, казино заборонено в Twitter, WhatsApp і номери не працюють.


Хоча вони рекламуються на цьому сайті та у багатьох філій?


Можливо, хтось із гуру казино міг би підтвердити, чи вони отримують відшкодування від свого партнера, і дати мені знати?

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Привіт,

вибачте, у вас є проблеми, але це казино не рекламується, воно заслужило сумнівну репутацію:

file

https://casino.guru/GoodWin-Casino-review

Добре, що ви подали скаргу, подивимося, в чому справа, я сподіваюся.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я подав скаргу.


Минуло приблизно 6 днів з тих пір, як казиногуру відповів. Я все ще маю серйозні проблеми.


Отже, ви не пов’язані з усіма казино, які є у вашій базі даних?

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Ні, ми не зареєстровані в партнерській системі багатьох казино в нашій базі даних. Загальне правило говорить, що ми не хочемо заробляти гроші на казино, які ми вважаємо поганими.

З іншого боку, ви напевно знайдете випадки, коли ми зареєстровані в партнерській системі казино, яке не має гарної репутації згідно з нашим веб-сайтом. Причина зазвичай досить проста. Раніше казино було пристойним, але з часом стало поганим (часто це пов’язано з невирішеними скаргами та чорними балами, які вони отримують через це).

Але я можу запевнити всіх, що щоразу, коли ми знаходимо нове казино, проводимо первинний огляд і розуміємо, що казино погане, ми не реєструємось у їхній партнерській системі. Це навіть не має сенсу, оскільки наша мета полягає в тому, щоб попередити гравців, перш ніж грати в поганому казино, і краще вибрати інше, яке набагато краще, згідно з нашими оглядами та досвідом.

Крім того, коли гравець реєструється в поганому казино через ваше партнерське посилання, більш ймовірно, що гравець незабаром залишить казино (оскільки казино погане). Якщо ви рекомендуєте хороше казино, є більша ймовірність, що гравець залишиться задоволеним у казино (незважаючи на втрати) і продовжить грати там.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав скаргу.


Минуло приблизно 6 днів з тих пір, як казиногуру відповів. Я все ще маю серйозні проблеми.


Отже, ви не пов’язані з усіма казино, які є у вашій базі даних?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Данвале,

як ви бачите у вашій скарзі, наразі ми очікуємо відповіді казино на наш запит, ми просто не можемо вирішити вашу проблему без подальшого спілкування, чесно кажучи.

Зараз у казино є 4 дні, щоб зв’язатися, і я підозрюю, що ми вимагали докази, щоб підтримати або спростувати твердження казино.

Це важлива частина процесу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино відповіло кілька днів тому.


Потім я відповів по черзі захопленнями екрана.


Я можу сказати, що гуру казино пропустив це?

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Привіт,

будь ласка, запиши:

«Ми хотіли б попросити GoodWin Casino відповісти на цю скаргу. Ми подовжуємо таймер на 7 днів. Якщо казино не відповість у встановлені терміни, ми закриємо скаргу як «невирішену».

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви повинні мати масове попередження про шахрайство в цьому казино. ЖОДЕН із їхніх методів спілкування не працює. Вони заборонені в багатьох соціальних мережах. Я надіслав повідомлення в їхній профіль у Telegram, і він мене також ігнорує.

У мене 500 євро сиділи в казино, у них є всі мої особисті документи (бог знає, що вони з ними роблять) і я в такому положенні, що я нічого не можу зробити???

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Привіт,

ми подивимося, чи казино вирішить цю скаргу. Я сподіваюся, що вони зроблять.

Боюся, якщо вони цього не зроблять, то в крайньому випадку є їхній дозвіл.


Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Подивимося, як це розвиватиметься, я просто дивлюся на вашу скаргу . Казино відповіли там один раз, і це хороший початок. Чесно кажучи, мені дуже не подобається той факт, що ви надіслали їм перший лист, а потім через 5 днів ви надіслали ще одне, погрожуючи справою Askgamblers.

Згідно з нашим оглядом, казино не найкраще. Вони можуть бути просто повільними, і коли вони побачать інший лист від вас, вони можуть просто подумати: «Добре, знаєте що?» Ми просто дозволимо вам почекати ще довше, щоб ви розлютилися ще більше. Я не кажу, що це неправильно нагадувати про себе. Це навіть те, що я пропоную гравцям тут, на форумі, але ви можете зробити це більш ввічливо.

Той факт, що обліковий запис Twitter призупинено, нічого не означає. Облікові записи в соціальних мережах, пов’язані з азартними іграми, щодня призупиняються, і ви навіть не знаєте чому, тому що ніхто не зв’язується з вами з цього приводу, щоб обговорити це з вами.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Ви говорите дурниці.


Казино ніколи не спілкувалося зі мною безпосередньо. Протягом місяця я надіслав КІЛЬКІ листи, написав їм у telegram (як і мій друг), вони не відповідають. Їх кількість не підключена, і в твіттері діють сотні профілів азартних ігор, коли ми говоримо, і філії.


Сайт не реагує на гравців. Було б корисніше, якби в скарзі або електронною поштою ви могли поділитися зі мною електронною поштою, на яку ви з ними зв’язалися, оскільки я нічого не отримую від них безпосередньо, а вони мають мої виграші та особисті документи.


Знову я пропоную вам поставити шахрайське попередження для цього казино, оскільки зараз вони намагаються крадіжки і, здається, не повністю функціональні. Можливо, російська оболонка просто крала гроші, як це робили багато інших казино в Росії до війни.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Протягом останнього тижня мені надіслали повідомлення про це казино в Telegram (тільки соціальні мережі, які вони стверджують, працюють), але ніхто не відповів? Доводячи, що це не пов’язано з моїми електронними листами до них. Вони не відповідають гравцям, але беруть депозити та документи…

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Особисто я б чекав на відповідь казино. Будь ласка, зачекайте трохи.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я чекаю місяць. Вони мені взагалі не відповіли. Вони відповіли вам на мою скаргу, але ви не повідомили мені спосіб чи адресу, за допомогою яких вам вдалося зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Я пропоную вам запитати у своїй скарзі, тому що я не зв’язуюсь з казино.

Як я бачу, таймер досяг нуля, тому ми сподіваємося, що незабаром побачимо відповідь казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Особа, яка розглядала скаргу, закрила її як невирішену та відмовилася надати мені будь-яку контактну інформацію про казино?? Тож casinoguru просто радий дозволити цьому казино вчинити крадіжку???

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Шановний Данвале,

при всій повазі, ви охоче вибрали це казино, яке ми не рекомендуємо. Ми намагаємося допомогти вам, але казино це не хвилює, ми не ті, з якими ви повинні поводитися так. Ви не думаєте?

Не соромтеся також звертатися до Віліама та ліцензії Curacao Gaming License:

"Дорогий Данвале,

на жаль, я не можу надати вам наші внутрішні контакти .

Прошу вибачення, але оскільки ми не отримали подальших пояснень від казино щодо проблеми, ми не можемо продовжувати розгляд цієї скарги, і ми змушені закрити її як «невирішену». Ви можете зв'язатися з ігровою ліцензією Кюрасао . Якщо вам потрібна моя допомога у зв’язку з ними, просто надішліть мені електронного листа тут : viliam.v@casino.guru

Мені дуже шкода, що я не міг більше допомогти, але принаймні закриття цієї скарги як невирішеної негативно вплине на рейтинг Казино, і інші гравці зможуть прочитати про ваш досвід у нашому огляді.

Сподіваюся, ви більше не зіткнетеся з такою проблемою.

Казино може попросити повторно відкрити цю скаргу в будь-який час ».

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви зовсім не допомогли.


Ваш представник спілкувався з казино, вони відверто проігнорували мене. Ваш представник не надасть мені свої контактні дані, навіть якщо вони знають, що я не можу з ними зв’язатися.


Ви повністю знаєте, що зараз казино бере депозити, не виплачує та ігнорує гравців, але ви не розміщуєте жодних масових попереджень на своєму сайті? Це означає, що гравці будуть реєструватися, як на гуру казино. Більшість гравців ігнорує «сумнівну репутацію», оскільки УСІ казино сумнівні

Автоматичний переклад.
danvale
2 р. тому

Вибачте, нам заборонено ділитися контактами, просто так.

Але ми можемо спробувати зв’язатися від вашого імені – як ми і зробили. Я закликаю вас звернутися до органу ліцензування, тепер настав час.

Хочу нагадати, що ми добровільно виступаємо посередником і не маємо жодних законних прав на розслідування крадіжок.

Наступного разу було б розумно вибрати деякі з рекомендованих казино. Я не хотів би прозвучати різко, але було б краще пам’ятати про репутацію казино.

Ми попереджаємо гравців, що навіть пояснюємо, як грати в сумнівному казино , якщо немає можливості грати в пристойному.

Ми дбаємо, але не можемо допомогти всім. Сподіваюся, ти зрозумієш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вам не цікаво слухати мої відгуки як гравця. Ти просто хочеш бути правим.


Так багато гравців реєструються в казино тут через те, що вони знаходяться на вашому сайті, і не сприймають «сумнівну» виноску серйозно, оскільки всі казино сумнівні. У вас є деякі казино, які позначено як «хороші чи чудові», вони мають жахливу репутацію та довгі довгі списки штрафів. Тепер ви відкрито знаєте, що це казино вкрало у мене і ігнорує гравців, і у вас немає попередження про шахрайство?


Також не пропонуйте ліцензійний орган як життєздатний шлях. Ви самі знаєте і почали (як і колеги), що вони марні, не реагують або несправедливі.


Ви теж не добровільні. Ви заробляєте гроші через приєднання. Тому, будь ласка, не намагайтеся маніпулювати реальністю.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого