Привіт всім,
Не впевнений, чи хтось коли-небудь стикався з цим раніше. Мав рахунок у Goldwin Casino понад 2 роки. Повністю перевірено ТРИ РАЗИ (оскільки вони змушують вас надсилати нове підтвердження адреси щороку).
У них залишилося 400 на рахунку, але вони змушені були повернутися до Великобританії через хворобу матері, де вони не мають права працювати легально через відсутність ліцензії UKGC.
Вони сказали, що не опрацюють відшкодування, доки я не надішлю підтвердження адреси для своєї адреси у Великобританії та селфі, на якому я тримаю підтвердження адреси? Я аргументував це тим, що вони не можуть працювати у Великобританії, і я не хочу, щоб обліковий запис Goldwin оновлювався, мені просто потрібно його закрити та повернути кошти. Я все одно відправив, тепер вони мене ігнорують 4 дні?
Ось тема скарг - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14
Hello everyone,
Not sure if anyone has ever come across this before. Had an account at Goldwin Casino for over 2 years. Fully verified THREE TIMES (as they make you send a new proof of address every year).
Had 400 left in the account but have had to move back to the UK due to mother being ill, where they aren't allowed to operate legally due to not having UKGC license.
They said they would not process the refund until I sent a proof of address for my UK address and a selfie of me holding the proof of address? I argued this as they can't operate in the UK and I don't want the Goldwin account updated, I just need it closed and the refund done. I sent it anyway, now they've ignored me for 4 days?
Here is the complain thread - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14