Ні, це живий чат, вони просто дають стандартні сценарні відповіді, які фінансовий відділ надішле мені електронною поштою.
Я подав запит на виплату 16 листопада. Вони сказали, що це може зайняти до 10 днів.
Я запитував, чи мій обліковий запис повністю підтверджено, але жодної відповіді до вчорашнього дня, щоб вони підтвердили, що він підтверджений. (І де я маю докази, що вони це підтвердили)
Мені здається, я найбільше розчарований, тому що відтоді я виграв ще 2 рази. У мене є 80 доларів, запит на які надійшов 16 листопада. 50 доларів я попросив 18 листопада. І третя виплата 100 доларів.
Я продовжую вигравати, але мені потрібно отримувати гроші, щоб я знав, чи варто мені продовжувати грати в цьому казино.
No it's a live chat, they just give the standard scripted responses that the finance department will update me via email.
I requested the payout on November 16. They said it could take up to 10 days.
I had been asking if my account was fully verified but no answers until yesterday that they confirmed it was verified. (And where I have proof that they confirmed it)
I think I'm most frustrated because I've since won 2 more times. I have the $80 that was requested on Nov 16. $50 I requested on November 18. And a 3rd payout of $100.
I keep winning but I need to get paid so that I know whether or not I should continue to gamble with this casino.
Автоматичний переклад.