ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино Golden Lady без виплат

Казино Golden Lady без виплат

2 р. тому від ashermasher76
|
4 611 переглядів 14 відповідей |
|
2 р. тому

Просто цікаво, у скількох інших людей тут були проблеми з виходом із цього сайту, і кому вдалося отримати свої кошти, якщо взагалі хтось. Якщо так, то яким чином?!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

в чому проблема

У мене особисто був лише поганий досвід роботи з цими провайдерами.


MWAH!

ЯСВІВ

ххх

Автоматичний переклад.
jaswiv
2 р. тому

Очікують 4 тижні на зняття 1k... вони перестали відповідати на електронні листи, а чат просто продовжує обертатися по колу з божевільними виправданнями.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Безпроблемне казино Golden lady.

Я вніс суму для зняття бонусу більше 8 днів тому, і нічого..

Як бути далі?! , він навіть більше не хоче спілкуватися в чаті, він каже, що збирається написати лист і нічого...

Як злий 🤬🤬

Автоматичний переклад.
Vanessakkiss
2 р. тому

Привіт,

ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так...все гаразд.

Автоматичний переклад.
Vanessakkiss
2 р. тому

Добре, я правильно зрозумів, що ви чекаєте на отримання бонусу за депозит? Або мова йде про незавершене зняття, будь ласка?

Я не можу зрозуміти суть цього:

«Я вніс суму для зняття бонусу більше 8 днів тому, і нічого» Зняти бонус?

Крім того, чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису казино?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось насправді отримував гроші від goldenladycasino? У мене є 3 запити на зняття коштів, які очікують на розгляд, і вони залишаються в статусі "запитано". Вони знущаються зі мною, однакові стандартні відповіді в чаті та відсутність справжньої контактної інформації, щоб узаконити справжню компанію. Чи допомагає це скаржитися на ігровий бізнес Кюрасао?

Автоматичний переклад.
beccafrench1221
2 р. тому

Привіт, вибачте за ваші труднощі. Як довго ви чекаєте, будь ласка? Я маю на увазі, коли ви попросили вперше зняти гроші? А ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Я добре розумію, що ви не можете спілкуватися з реальною людиною, а лише за допомогою автоматичних відповідей? Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, це живий чат, вони просто дають стандартні сценарні відповіді, які фінансовий відділ надішле мені електронною поштою.

Я подав запит на виплату 16 листопада. Вони сказали, що це може зайняти до 10 днів.

Я запитував, чи мій обліковий запис повністю підтверджено, але жодної відповіді до вчорашнього дня, щоб вони підтвердили, що він підтверджений. (І де я маю докази, що вони це підтвердили)

Мені здається, я найбільше розчарований, тому що відтоді я виграв ще 2 рази. У мене є 80 доларів, запит на які надійшов 16 листопада. 50 доларів я попросив 18 листопада. І третя виплата 100 доларів.

Я продовжую вигравати, але мені потрібно отримувати гроші, щоб я знав, чи варто мені продовжувати грати в цьому казино.


Автоматичний переклад.
beccafrench1221
2 р. тому

Привіт,

якщо ваш обліковий запис уже підтверджено, а казино не може повідомити вам, у чому проблема з вашим виведенням коштів, я б подав скаргу. Це хороший варіант, якщо ви вважаєте, що казино не співпрацює, тому проблема, здається, далека від вирішення, і ви не можете прогресувати самостійно.

Перевірте це тут



Автоматичний переклад.
beccafrench1221
1 рік тому

Привіт, beccafrench1221, мені просто було цікаво, який поточний статус? Вони коли-небудь платили тобі? Я вдарив багато, приблизно 2 тисячі, минуло більше 2 місяців, вони ще не заплатили мені, постійно кажуть, що це приходить

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи перевіряєте ви відгуки та рейтинг перед грою в нових казино? Або вас залучили привабливі бонуси?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я не перевіряв відгуки про це казино. Зазвичай я граю на іншому сайті. Але я вирішив перевірити це одного вечора, коли мені було нудно. На щастя, я витратив лише 25 доларів. Я не граю з бонусами, тому мене це не привабило. Я не зроблю помилку, не перевіряючи відгуки знову. Я граю в тих самих 2 або 3 онлайн-казино, і досі у мене ніколи не було проблем з отриманням грошей. Тому в майбутньому я буду дотримуватися того, що знаю.

Автоматичний переклад.
cherylwelch80
1 рік тому

Шеріл

Очевидно, коли я зробив депозит у розмірі 25 доларів США для підтвердження своїх облікових записів, я не врахував вимог щодо цієї суми. Я просто зробив кілька обертів, а потім подав запит на зняття 80,00 доларів США.

Я не отримав від них цю інформацію до кінця січня. Протягом цих 3-4 місяців я дуже часто спілкувався зі службою підтримки, і я спробував ще раз!

Успіхів, я відчуваю, що зрештою вони справді можуть виплатити, але ви також повинні стежити за вимогами щодо проходження депозитів.


Ребекка

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого