ФорумОбговорення скаргКазино Coingames відхиляє моє зняття за допомогою автоматичної електронної пошти

Казино Coingames відхиляє моє зняття за допомогою автоматичної електронної пошти

2 р. тому від Lion1818
|
4539 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Це казино відхилило моє зняття, надіславши автоматичний електронний лист із повідомленням, що я не перерахував бонусні виграші 35 разів. Але я ніколи не вимагав бонусу, коли вносив депозит, і в моїх вкладках історії бонусів бонусів немає.


Коли я надсилаю електронний лист їхній службі підтримки, вони не відповідають. Єдина відповідь, яку я отримав, це автоматичний електронний лист із адреси електронної пошти, на яку немає відповіді.


Хтось пробував це казино раніше?

filefile

Автоматичний переклад.
Lion1818
2 р. тому

Привіт,

Це здається дивним. Я впевнений, що нам знадобиться якесь пояснення від казино... Добре, що ви подали скаргу .

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,


Також немає можливості перевірити. Будь ласка, перегляньте додане фото, яке показує сторінку підтвердження file

Автоматичний переклад.
Lion1818
2 р. тому

Привіт,

було б найкраще оновити вашу скаргу зараз. Христина спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

гаразд, я повинен почекати, поки вона відповість

Автоматичний переклад.
Lion1818
2 р. тому

Так, будь ласка. Вона оновить скаргу, коли перегляне всю інформацію та матиме чим поділитися.

Але слідкуйте за таймером.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
Lion1818
2 р. тому

Нема проблем.

Сподіваюся, ми незабаром зв'яжемося з казино. Я припускаю, що це спосіб допомогти в цій справі.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я бачив скаргу місяць тому на цьому сайті щодо того самого казино. Вони можуть бути шахраями, тому що вони також не відповіли на них

Автоматичний переклад.
Lion1818
2 р. тому

Побачимо, я кажу. Це свіже казино, тож я сподіваюся, що вони дбають про свою репутацію та рейтинг, коли їх програють, піднятися знову буде досить важко.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони щойно знову відхилили моє відкликання без електронної пошти цього разу. Я надіслав їм ще кілька електронних листів, але вони не відповідають. Мені цікаво, чи є у мене спосіб подати скаргу до постачальника ліцензії на азартні ігри в казино

Автоматичний переклад.
Lion1818
2 р. тому

Що ж, це казино зараз позначено як «зомбі», це точно не хороший знак, тому я б припустив, що вони просто ні про що не піклуються. 🙁

Я чекаю, поки наша команда розгляду скарг запропонує наступний крок, коли скаргу буде закрито.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тож я прокоментував усі їхні облікові записи в соціальних мережах, і вони нарешті відповіли мені на ці коментарі та обробили моє відкликання!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, гуру казино,

Дякуємо за всі надані деталі.

Про проблему було повідомлено користувачеві, і після подальшого дослідження технічну проблему було вирішено.

Ми не шахраї та не зомбі, а пристрасна команда, яка дуже піклується про наших клієнтів.

Запит на зняття коштів прийнято після завершення KYC.

Ми компенсуємо Lion щедрим бонусом як частину наших вибачень за затримку.

Добрий

Мішель

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож я прокоментував усі їхні облікові записи в соціальних мережах, і вони нарешті відповіли мені на ці коментарі та обробили моє відкликання!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

це був дуже хороший підхід, дякую за гарну пропозицію!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, гуру казино,

Дякуємо за всі надані деталі.

Про проблему було повідомлено користувачеві, і після подальшого дослідження технічну проблему було вирішено.

Ми не шахраї та не зомбі, а пристрасна команда, яка дуже піклується про наших клієнтів.

Запит на зняття коштів прийнято після завершення KYC.

Ми компенсуємо Lion щедрим бонусом як частину наших вибачень за затримку.

Добрий

Мішель

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Мікеле,

дякуємо, що звернулися до нас. Я перевірив нашу базу даних, щоб знайти це:

file

Щоб переконатися, чи можете ви підтвердити, що веб-сайт "https://coingames.bet/en", будь ласка?

Якщо у вас є якісь оновлення для нас, будь ласка, використовуйте ці електронні листи, ми не маємо наміру надавати неправдиву або застарілу інформацію:

info@casino.guru

data@casino.guru

affiliate@casino.guru

Велике спасибі.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, наша URL-адреса https://coingames.bet/en.

Добрий

CoinGames

Автоматичний переклад.
CoinGames
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ми намагаємося зв’язатися з вами протягом трьох тижнів, на жаль, без відповіді.

Зверніть увагу, що я написав:

Якщо у вас є якісь оновлення для нас, будь ласка, використовуйте ці електронні листи, ми не маємо наміру надавати неправдиву або застарілу інформацію:

info@casino.guru

data@casino.guru

affiliate@casino.guru

Ми не маємо наміру надавати неправдиву або застарілу інформацію.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей, Радка,

Ніхто не скаржиться на терміни. Запит на попередження було подано тиждень тому.

Ми знайшли рішення одразу після прочитання квитка.

Добрий

CoinGames

Автоматичний переклад.
CoinGames
2 р. тому

Привіт, я знаю, що минуло вже досить багато часу, але я щойно подумав, чи бажаєте ви створити свій обліковий запис як офіційний представник казино.

Перегляньте ці правила та повідомте мені, якщо вам це цікаво 🙂

Якщо так, надішліть мені офіційний електронний лист на radka@casino.guru

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого