ФорумОбговорення скаргКазино Coingames відхиляє моє зняття за допомогою автоматичної електронної пошти

Казино Coingames відхиляє моє зняття за допомогою автоматичної електронної пошти

1 рік тому від Lion1818
|
3066 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Це казино відхилило моє зняття, надіславши автоматичний електронний лист із повідомленням, що я не перерахував бонусні виграші 35 разів. Але я ніколи не вимагав бонусу, коли вносив депозит, і в моїх вкладках історії бонусів бонусів немає.


Коли я надсилаю електронний лист їхній службі підтримки, вони не відповідають. Єдина відповідь, яку я отримав, це автоматичний електронний лист із адреси електронної пошти, на яку немає відповіді.


Хтось пробував це казино раніше?

filefile

Автоматичний переклад.
Lion1818
1 рік тому

Привіт,

Це здається дивним. Я впевнений, що нам знадобиться якесь пояснення від казино... Добре, що ви подали скаргу .

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Також немає можливості перевірити. Будь ласка, перегляньте додане фото, яке показує сторінку підтвердження file

Автоматичний переклад.
Lion1818
1 рік тому

Привіт,

було б найкраще оновити вашу скаргу зараз. Христина спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

гаразд, я повинен почекати, поки вона відповість

Автоматичний переклад.
Lion1818
1 рік тому

Так, будь ласка. Вона оновить скаргу, коли перегляне всю інформацію та матиме чим поділитися.

Але слідкуйте за таймером.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
Lion1818
1 рік тому

Нема проблем.

Сподіваюся, ми незабаром зв'яжемося з казино. Я припускаю, що це спосіб допомогти в цій справі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я бачив скаргу місяць тому на цьому сайті щодо того самого казино. Вони можуть бути шахраями, тому що вони також не відповіли на них

Автоматичний переклад.
Lion1818
1 рік тому

Побачимо, я кажу. Це свіже казино, тож я сподіваюся, що вони дбають про свою репутацію та рейтинг, коли їх програють, піднятися знову буде досить важко.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони щойно знову відхилили моє відкликання без електронної пошти цього разу. Я надіслав їм ще кілька електронних листів, але вони не відповідають. Мені цікаво, чи є у мене спосіб подати скаргу до постачальника ліцензії на азартні ігри в казино

Автоматичний переклад.
Lion1818
1 рік тому

Що ж, це казино зараз позначено як «зомбі», це точно не хороший знак, тому я б припустив, що вони просто ні про що не піклуються. 🙁

Я чекаю, поки наша команда розгляду скарг запропонує наступний крок, коли скаргу буде закрито.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Тож я прокоментував усі їхні облікові записи в соціальних мережах, і вони нарешті відповіли мені на ці коментарі та обробили моє відкликання!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, гуру казино,

Дякуємо за всі надані деталі.

Про проблему було повідомлено користувачеві, і після подальшого дослідження технічну проблему було вирішено.

Ми не шахраї та не зомбі, а пристрасна команда, яка дуже піклується про наших клієнтів.

Запит на зняття коштів прийнято після завершення KYC.

Ми компенсуємо Lion щедрим бонусом як частину наших вибачень за затримку.

Добрий

Мішель

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я прокоментував усі їхні облікові записи в соціальних мережах, і вони нарешті відповіли мені на ці коментарі та обробили моє відкликання!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

це був дуже хороший підхід, дякую за гарну пропозицію!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, гуру казино,

Дякуємо за всі надані деталі.

Про проблему було повідомлено користувачеві, і після подальшого дослідження технічну проблему було вирішено.

Ми не шахраї та не зомбі, а пристрасна команда, яка дуже піклується про наших клієнтів.

Запит на зняття коштів прийнято після завершення KYC.

Ми компенсуємо Lion щедрим бонусом як частину наших вибачень за затримку.

Добрий

Мішель

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Мікеле,

дякуємо, що звернулися до нас. Я перевірив нашу базу даних, щоб знайти це:

file

Щоб переконатися, чи можете ви підтвердити, що веб-сайт "https://coingames.bet/en", будь ласка?

Якщо у вас є якісь оновлення для нас, будь ласка, використовуйте ці електронні листи, ми не маємо наміру надавати неправдиву або застарілу інформацію:

info@casino.guru

data@casino.guru

affiliate@casino.guru

Велике спасибі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, наша URL-адреса https://coingames.bet/en.

Добрий

CoinGames

Автоматичний переклад.
CoinGames
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що ми намагаємося зв’язатися з вами протягом трьох тижнів, на жаль, без відповіді.

Зверніть увагу, що я написав:

Якщо у вас є якісь оновлення для нас, будь ласка, використовуйте ці електронні листи, ми не маємо наміру надавати неправдиву або застарілу інформацію:

info@casino.guru

data@casino.guru

affiliate@casino.guru

Ми не маємо наміру надавати неправдиву або застарілу інформацію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, Радка,

Ніхто не скаржиться на терміни. Запит на попередження було подано тиждень тому.

Ми знайшли рішення одразу після прочитання квитка.

Добрий

CoinGames

Автоматичний переклад.
CoinGames
1 рік тому

Привіт, я знаю, що минуло вже досить багато часу, але я щойно подумав, чи бажаєте ви створити свій обліковий запис як офіційний представник казино.

Перегляньте ці правила та повідомте мені, якщо вам це цікаво 🙂

Якщо так, надішліть мені офіційний електронний лист на radka@casino.guru

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого