Привіт, я бачу, що ви чекаєте на свої гроші місяць, виходячи з того, що ви описуєте. Чи можете ви сказати мені, чи казино навіть повідомило вам причину? У вас є підтверджений обліковий запис? Ви грали з бонусом чи ні?
Я також помітив, що ви подали скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати, у чому справа, і, якщо можливо, допоможе вам.
Будь ласка, дайте мені відповіді на мої запитання.
Hello, I see you've been waiting for your money for a month based on what you're describing. Can you tell me if the casino even told you the reason ? Do you have a verified account? Did you play with any bonus or not ?
I also notice that you have opened a complaint, so our team will try to find out what is the matter and help you if possible.
Anyway, let me know the answers to my questions please.
У казино вони звинуватили мене в певному типі шахрайства, не даючи жодних пояснень, після того, як я надіслав їм усі потрібні скріншоти та документи, вони заблокували мій обліковий запис і сказали, що фотографії документів підроблені, але це апріорі неможливо, так як я забрав виписку і прямо в банк безпосередньо відправив файл PDF, але вони все одно кажуть, що файл нібито фальшивий і вони втрьох почали вимагати у мене купу всяких документів, фото з паспорт, фото з картою, повний пароль для доступу, повія в банку, ну щастить вам, я думаю, що це не сторони, вони хочуть заволодіти моєю особистою інформацією
At the casino they charged me with a type of fraud without giving any explanation for it after I sent them all the screenshots and documents that were required, they blocked my account and said that the photos of the documents were fake, but this is a priori impossible, since I picked up the statement and directly with the bank directly I sent the PDF file, but they still say that the file is supposedly fake and the three of them started demanding from me a bunch of all sorts of Documents, a photo with a passport, a photo with a card, a complete access password, whore in the bank, well, good luck to you, I think that these are not the parties, they want to take possession of mine personal information
В казино мне предъявили типа мошенничество не давая на это никаких объяснений после того как я им скинул все скрины и документам которые полагалось они заблокировали мой аккаунт и сказали что фото фото Документов поддельные но это в априори невозможно Так как выписка я подобрал и с банком непосредственно напрямую я пересылал PDF файл но эти все равно говорят что якобы файл поддельные и трём начали требовать от меня кучу всяких Документов фотографию с паспортом фотографию с карточкой полностью пароль доступа блядь в банке ну все удачи тебе будь я считаю что это сих не стороны они хотят завладеть моей личной информации
Хм, у такому випадку нам доведеться почекати скарги та того, як усе вирішиться, тому що це досить складно та серйозно, у чому вас звинувачує казино. Я бачив, що з їхнього боку триває розслідування, яке триває вже більше 2 тижнів, тому мені цікаво побачити, що вони зрештою дізнаються і що придумає казино. На жаль, незважаючи на те, що це затягується, нам доведеться набратися терпіння.
Ви тим часом щось чули від них чи вони мовчать?
Hmm, in that case we will have to wait for the complaint and how everything will be resolved, because it is quite complicated and serious what the casino is accusing you of. I have seen that there is an ongoing investigation on their part and it has been in progress for over 2 weeks, so I am curious to see what they will eventually find out and what the casino will come up with. Unfortunately, even though it is dragging on, we will have to be patient.
Have you heard anything from them in the meantime or are they silent?
Хм, на мій погляд, жодних новин. Тож ми дозволимо Пітеру переглянути все необхідне, і, сподіваюся, ми отримаємо оновлення якомога швидше. Я тримаю кулаки.
Hm, so no news as I see it. So we'll let Peter take a look at everything necessary and hopefully we'll have an update as soon as possible. I'll keep my fingers crossed.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.