ФорумОбговорення скаргКазино BlackDiamond та дочірні компанії

Казино BlackDiamond та дочірні компанії

3 р. тому від disturbed
|
2936 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

усім доброго ранку

У мене був рахунок у казино BlackDiamond та кількох його дочірніх компаніях, я не знаю, чи це одна група, але якщо у них однаковий веб-дизайн, однакові ігри та однакові пропозиції

7Спіни; Casino Moons, Paris Vip, Winnerama, Bondibet, 7reels, Winward, Tangiers

У всіх них я попросив привітальний бонус із € 10 + Безкоштовні обертання, у всіх я виграв із вилученням € 80, € 100 максимально вилученим з бонусом, до € 520 з казино Moons, оскільки це були два бонуси.

Справа в тому, що після зняття мої рахунки були закриті

Коли я увійшов у систему, вони повідомили мене, що закінчили свої стосунки зі мною, і побажали мені удачі

Навіть у дружніх казино, таких як Spartan Slots, які мали рахунок, але не ввійшли в систему, вони також закрили рахунок

Моє запитання: чи це нормально, чи можете ви це зробити?

Мене не звинуватили у зловживанні ваучерами, вони не надіслали мені листа з поясненнями

Якщо у вас була дуже проста тактика, зіграйте безкоштовні обертання в слоті SugarPOP, а потім MonsterPOP, і якщо це принесло хороший прибуток, граючи в ролвер з такими слотами, як FruitZen, KawaiiKitty

Якщо з вами трапився хтось інший, розкажіть нам про вашу справу

Дякую за все та найкращі побажання

Автоматичний переклад.
disturbed
3 р. тому

Можливо, вони просто бачать, що ви приходите в їх казино лише для отримання бонусів, але тоді ви більше там не граєте, тому вони вирішили закрити ваш рахунок. Існують також казино, які в своїх умовах зазначають, що ви можете взяти лише 1 бездепозитний бонус у всіх відповідних казино (вам потрібно вибрати лише 1 казино і взяти бонус, ви не можете зробити це кілька разів).

Ви говорите, що виграли - чи отримали ви їх відступ?

Автоматичний переклад.
disturbed
3 р. тому

Це сталося зі мною точно так само.

Більше того, моїй країні заблоковано доступ до всієї цієї групи казино.

file

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Якщо хтось отримав доступ до бонусу в одному з них, казино повинно заблокувати, а не кредитувати бонуси в інших казино тієї ж групи, якщо вони мають таку вимогу щодо можливості вимагати лише в казино тієї ж групи.

Це постійний провал казино.

Вони не повинні дозволяти доступ до бонусів, якщо вони, як правило, повинні отримувати бонуси лише в одному казино в групі.

Це марна втрата часу для гравців, які вбивають себе, відповідаючи вимогам до ставок, щоб згодом, намагаючись вийти, вони сказали вам, що ви не можете, бо ви вже отримали доступ до бонусу в іншому казино в групі.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Якщо я отримав зняття коштів, це було довго, у деяких більше, ніж у інших, але вони заплатили

Але закриття рахунку було через два, три дні після виведення

Менше казино Moons, яке слідувало власній пропозиції вітального бонусу (вони пропонують три вітальні бонуси)

Я не знаю, наскільки вони можуть звинуватити мене у зловживанні облігаціями, принаймні по одному

Як ви кажете, якщо це група, і ви можете взяти бонус лише з казино, я вважаю це несправедливим, але нічого не заперечує проти цієї політики

Вітаю та дякую

Автоматичний переклад.
lauarual
3 р. тому

Але в цьому випадку я вивожу свій виграш без проблем через зловживання облігаціями.

Вони забрали надлишок понад 100 євро (ліміт прибутку), оскільки я знімав закритий рахунок, але я все ще міг грати в казино, що мали залишок, зняти та закрити рахунок. Отже, поки я більше не міг увійти в жодне казино групи


Автоматичний переклад.
disturbed
3 р. тому

Я думаю, вони просто вирішили, що ви не маєте для них ніякої цінності як гравця (і ви, мабуть, коштували б їм грошей на бонуси), тому вони закрили ваші рахунки. Вони мають право це зробити, якщо виплатили вам ваш виграш. Я знаю, що це може здатися вам не добре, але вони приватний бізнес, щоб вони могли вирішити, кому там дозволено грати.

Деякі казино роблять інакше. Вони дозволяють відкривати рахунки, але виключають вас із усіх бонусів.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Звучить вкрай несправедливо закривати рахунок гравця, який не вигідний для казино ... Я не грав з ними, але, звичайно, більше не маю таких планів. Якщо це політика для них, дуже прикро.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого