Привіт, хлопці, мені потрібна ваша думка. Нещодавно я закрив свою скаргу, і деякі речі тут здаються трохи несправедливими (потрібна порада від вас, хлопці, якщо ви також вважаєте, що це несправедливо)
Раніше я розповідав BK8 про свою залежність від азартних ігор, однак у мене немає повного знімка екрана запиту, оскільки я зробив цей запит через чат, я розповів їм про свою залежність від азартних ігор (не було на знімку екрана) Однак , у мене є знімок екрана, на якому вони стверджують, що вони визнають мою залежність від азартних ігор, однак вони стверджують, що це стандартна відповідь і вони не знали про мою залежність від азартних ігор. Я не розумію, чи менеджер зі скарги переглянув ПОВНУ стенограму чату , надану казино (якщо така є), і якщо її було закрито лише на основі заяви казино: «О, я не знав, це була стандартна відповідь, я переглянув повний чат і не було сказано про проблеми з азартними іграми» здається мені досить несправедливим і дуже одностороннім, якщо я надав докази, а те, що надало казино, було лише претензіями.
Потрібна ваша інформація, якщо це справді несправедливо по відношенню до мене. Я кілька разів намагався надіслати електронний лист гуру казино (відповідей не було), і я спробував повторно відкрити справу (відповідей не було) Щось ще я можу спробувати? Казино відмовляється надати мені стенограму чату.
Додається вони, які визнають мою залежність від азартних ігор.
Hey guys, need your input here, I recently got my complaint closed and some things seem a little unfair here (Need advice from you guys if you guys think that it is unfair as well)
I have told BK8 about my gambling addiction before, however, I do not have the full screenshot of the request since I've made this request through Live Chat, I've told them about my gambling addiction (Was not in the screenshot) However, I have a screenshot of them stating that they acknowledge my gambling addiction, however, they have gone on to argue that it is a standard reply and they did not know about my gambling addiction. I have no context if the complaint manager has reviewed the FULL chat transcript provided by the casino (If any) and if it was closed just based on the casino's declaration of 'Oh I didn't know, it was a standard reply, I reviewed the full chat and there were no gambling issues stated' seems pretty unfair to me and very 1 sided if I have provided the evidence and what the casino provided were just claims.
Need some input from you guys if this is indeed unfair to me, I've tried to email a few times to casino guru (There were no replies), and I've tried to re-open the case (There were no replies) Anything else I can try? The casino refuses to provide any chat transcript to me.
Attached is them acknowledging my gambling addiction.