ФорумОбговорення скаргКазино Azure Hand НЕ ПЛАТІТЬ

Казино Azure Hand НЕ ПЛАТІТЬ

3 р. тому від Jamestroy
|
12133 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
3 р. тому

Казино Azure не платить ... Я кілька разів виграв понад 10 000 доларів, і вони постійно повертаються із фігнями, що вони не мають справу з банком, за допомогою якого ви повертаєте гроші на свій рахунок .... я змінився на 4 різних банки, і одна і та ж проблема, забавна річ - вони беруть гроші у вашого банку, але не повертають їх назад, тому австралійські гравці тримаються подалі від AZURE CASINO, а це відоме як TRUE BLUE CASINO тримайтеся подалі від нього ...... .

Автоматичний переклад.
Jamestroy
3 р. тому

Ви намагалися подати скаргу на нашому веб-сайті? Можливо, ми могли б спробувати поговорити з ними. Якби відмовилися 4 різних банки, можливо, це допомогло б вибрати зовсім інший спосіб оплати.

Автоматичний переклад.
Jamestroy
3 р. тому

Погоджуюся, друже, вони повні лайна,

Автоматичний переклад.
Jamestroy
3 р. тому

Якщо вони беруть з вашого банку, це означає, що вони мають справу з вашим банком, тому зняття коштів з вашого рахунку не повинно бути проблемою. Поговоріть з ними у чаті або по електронній пошті та опублікуйте тут вибачення, яке вони вам дають, за допомогою знімка екрана. Так ми дізнаємось чому. Це так багато тіста, якому ви зобов'язані!

Автоматичний переклад.
Anonymized417
3 р. тому

file Я бачу, що вони стверджують, що користуються цією незалежною послугою посередництва, чи ви намагалися з ними зв’язатися. Варто спробувати

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Коли я вибрав онлайн -казино, щоб грати на багатьох форумах, я побачив, що цього казино слід уникати. Мені шкода всіх вас, хто мав жахливі враження від казино, і водночас дякую, що попередили нас. До речі, дуже важко знайти надійне казино. Я в жаху і боюся втратити гроші. Я навряд чи погодився грати в прямому казино в Сінгапурі. Я хвилювався, що не зможу отримати гроші. Але після кількох ігор, коли прийшов час забрати мої гроші, процес був простим і безпечним. Я дуже радий, що знайшов це казино. Я не буду грати в іншому.

Змінено Daniel 3 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Waniciala
3 р. тому

Вони в чорному списку Погга, але, чесно кажучи, ми не маємо жодної скарги на них😕

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file filefilefile ось кілька скріншотів, я чекав на них більше місяця, щоб схвалити мій запит на виведення

Автоматичний переклад.
Rhysi
3 р. тому

Дякуємо, що поділилися цим. Ми знаємо, що принаймні ще є шанс, що гроші будуть виплачені іншим гравцям.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Чи може хтось взагалі мені в цьому допомогти?

Автоматичний переклад.
Rhysi
3 р. тому

То який зараз стан? Чи спілкується казино з вами?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я читаю всі коментарі щодо казино Azure, і останній вихід, який я отримав від них, був 27.07.2021. До недавнього часу я завжди отримував своє вилучення, і мій зять фактично виграв 67000 доларів у травні і отримав 40000 доларів зі своїх коштів. Я дійсно вважаю, що у казино була затримка з виведенням коштів, оскільки у мене було виведення коштів у розмірі 2000 доларів, які ще очікували з 13/08/2021, і не зрозумійте мене неправильно, я зловживав ними. Але щойно перевірив мій рахунок, і виведення коштів більше не очікує і було схвалено. Раджу пограти в це казино.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зараз я проходжу процес відкликання, і я вважаю, що їхні умови та положення передбачають, що запит буде розглянуто через 3–5 днів після того, як запит буде надіслано. Усі невідповідні запити будуть відхилені протягом цього періоду. Відповідні запити будуть схвалені для обробки протягом 7-10 робочих днів з дати запиту, а оплата буде здійснена через 7-10 робочих днів після дати схвалення. Просто тримайтеся за хвостом і продовжуйте переслідувати чат.

Автоматичний переклад.
yaddig
2 р. тому

Привіт, дякую за подробиці. Сподіваюся, що ваше виведення пройде гладко 🙂

Ви граєте там регулярно, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Якщо ви не маєте жодної скарги на них, але всі погані відгуки, які люди публікують тут, я припускаю, що це ви, Деніел, очолюєте спільноту соціальних мереж 4monthscagi, ви редагували допис wanciciala, причина заборони посилання, тоді ви кажете, що там Black listed на poggs і тоді скажи чесно, що у нас не було скарг на Azure, ну, а чи платять вони вам за просування, тому що ви кажете Джейсону Трою, можливо, якщо ви подасте скаргу на нашому веб-сайті, ми зможемо стати посередником у розмові з ними ви теж відмовляєтесь від вас, і, будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся, але я знаю, що я не блакитна рука, справжня блакитна — це шахраї, які обкрадають порядних австралійців, тому що ви знаєте, чому ми найбільші азартні компанії в країні, отже, чому ці казино заманіть нас, наш уряд Австралії заборонив усі азартні ігри в Інтернеті ви знаєте чому, тому що вони не отримували шматочок від пирога, тому що онлайн-казино були чудовими 5gen, вони добре платили, ви виграєте частіше, і ніколи не було розбіжностей, коли це c Я хочу швидко та ефективно знімати кошти, але наш австралійський уряд ліквідував і заборонив усі онлайн-казино Австралії, які грають в онлайн-казино, хороші казино вчинили правильно, заборонили нам, австралійцям, і залишили двері відкритими для шахраїв та казино, щоб заманити нас, і ми виключали, навіть коли зловживали ми поруч і зробили нам великі перемоги, але ми продовжували грати, але вам потрібно повідомити свого омбудсмена з ігор в Австралії або перейти на канал поточних справ 9

Автоматичний переклад.
Lisaloo50
2 р. тому

Я знаю, що буду шкодувати про це, але все-таки... Який ви маєте на увазі, будь ласка? 🙂

Ви можете переглянути всі скарги, подані проти казино тут, і поки що залишилася лише одна невирішена. Тож не соромтеся надіслати його чи написати відгук користувача. Нас важко звинувачувати в тому, що індустрія азартних ігор вийшла з-під контролю в Австралії.

У будь-якому випадку, дякую за ваше люб'язне попередження, сподіваюся, що це допоможе іншим.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, минулого року, приблизно в жовтні, я грав у готівку в Bandit 3, і я нарешті отримав джекпот на безпечному відкритті. Я отримав 200 безкоштовних обертів і заробив 130 000 доларів. Мені підтримка на дотик, вони сказали мені, що я можу це зробити, я тільки дозволю щоб зняти 2500 доларів США за два тижні, мене запитали, чи змогли вони дати мені одноразову суму, вони відповіли ні, врешті-решт у мене було 54 запити на зняття коштів. Потім я спробував вирішити проблему приблизно через 3 місяці я надіслав їм численні електронні листи щодо цих грошей, які вони не хотіли б На цьому етапі я отримав 27 500 доларів, а платежі за зниження до того моменту заблокували мій обліковий запис, вони сказали мені, що я був образливим, тому вони Rocks by account. Я надіслав їм більше електронних листів, не пощастило, вони все ще винні мені 33 500 доларів, які я Ніколи не скажу, що я ходив, я говорив з іграми та алкогольними напоями, і тому що вони не австралійці, нічого не можуть зробити.

Автоматичний переклад.
Agro222
2 р. тому

Привіт, не могли б ви подати скаргу щодо цієї справи? Казино не може взяти 33 000 лише тому, що вони стверджують, що ви зловживаєте. Особливо це мене хвилює, оскільки казино має дуже пристойний рейтинг на нашому сайті, тому я вважаю, що варто придивитися до цієї справи.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefile

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого