ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино - це шахрайство

Казино - це шахрайство

2 міс. тому від ronaldss0016
|
766 переглядів 8 відповідей |
|
2 міс. тому

Це казино конфіскувало мій виграш. Я нібито маю кілька облікових записів на одну IP-адресу, але в мене лише один, і він перевірений.

Автоматичний переклад.
ronaldss0016
2 міс. тому

Привіт,

Здається, назви казино немає. Проте, судячи з вашої нещодавно поданої скарги, я припускаю, що мова йде про All Right Casino. ці проблеми можуть виникати час від часу. Ви, наприклад, коли-небудь користувалися чужим Wi-Fi або спільним підключенням до Інтернету?

У будь-якому випадку, ми в Casino Guru надаємо перевагу більшій кількості доказів, що збігаються з окремою IP-адресою. Ви вдало подали скаргу, і мої колеги до цього дійдуть.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це було добре казино, яке конфіскувало мій виграш

Автоматичний переклад.
ronaldss0016
2 міс. тому

Так, дякую. Я так багато вигадав зі скарги 👈 Перейдіть за посиланням, щоб відповісти Томасу.

І якщо у вас є апетит до подальшого спілкування, ви також можете відповісти тут на мої попередні запитання. Вирішувати, звичайно, вам.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не використовував жодних бонусів чи акцій, у мене є лише один підтверджений обліковий запис, і вдома ми використовуємо це казино, мій брат на своєму мобільному телефоні, а я на своєму. Вчора я знову грав і, щоб перевірити це, я зняв 12 тисяч у тому самому казино, і якщо вони надійшли, то чому вони конфіскували в мене 65 тисяч?

Автоматичний переклад.
ronaldss0016
2 міс. тому

Дякую за відповіді.

Будь ласка, переконайтеся, що ви надаєте всю необхідну інформацію нашій групі з розгляду скарг, і надаєте всі необхідні деталі у своїй скарзі. Тільки так ми зможемо дослідити справу та, сподіваюся, вирішити проблему з цим казино.

Отже, ви отримали 12 тисяч, які намагалися зняти?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ні, я зняв 65 тисяч, які були конфісковані казино, яке нібито мало кілька облікових записів, і я подав скаргу тут, потім я зайшов і знову поповнив 3 тисячі в казино, і я отримав 12 тисяч, які я зняв, щоб побачити, чи вони їх конфіскують знову ж але не 12 тисяч надійшло, а 65 тисяч не надійшло, тому я не розумію чому не надійшло 65 тисяч, тому що в мене є кілька акаунтів і 12 тисяч зробили, а два поповнення склали 3 тисячі, які я не використовував жодного бонусу чи просування

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile Це те, що вони мені надіслали електронною поштою

Автоматичний переклад.
ronaldss0016
2 міс. тому

ПРИВІТ! Я не можу сказати, що дотримуюся логіки казино. Так багато про низький індекс безпеки, я думаю. Якщо ви ще не зробили цього, будь ласка, вкажіть це в скарзі. Я відчуваю, що ця справа потребує всіх деталей, які ви можете отримати!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого