ФорумОбговорення скаргКапітан Джек не проводить KYC

Капітан Джек не проводить KYC

2 р. тому від cliffordgoodman028
|
4179 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Вони залишили мене чекати вже більше 2 місяців. Я хочу зняти кошти, але застряг у очікуванні. Вони не відповідають на електронні листи, у них не працює телефон і вони не мають чату.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Це звучить досить погано. Найкраще було б подати скаргу , я бачу, що останнім часом казино досить чуйно реагує. Ми запитаємо, в чому справа, і, можливо, зрештою допоможемо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якби ти міг щось зробити для мене, це було б неймовірно.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Привіт! Якщо у вас виникли труднощі, ми можемо запропонувати вам подати скаргу тут . Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її.

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Добре, я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Чудово, ви швидкі!🙂 Тепер, будь ласка, зачекайте, доки хтось із наших колег зв’яжеться з вами. Я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити вашу проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Ця фотографія говорить все... Я надсилав їм документи електронною поштою кілька разів. Я надіслав їм електронний лист, щоб дізнатися, чи отримали вони документи. Усе, що я отримую від них, — це рекламні листи з проханням внести депозит. Я б не пропонував нікому робити депозит у них... Я радий, що мій баланс від nd fs. Принаймні я не втратив власних грошей. І хто знає, можливо, ця скарга змусить їх оформити мої документи та відкликання.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Так, я розумію, але перевірка іноді може тривати довше, ніж ви очікуєте. Як довго ти насправді чекав? Я думаю, це набагато більше, ніж 72 години, чи не так? Я ще не можу повністю прочитати вашу скаргу, оскільки вона все ще очікує на розгляд від нашого представника групи розгляду скарг. Я рекомендую вам надіслати всі ці знімки екрана та повідомлення через ланцюжок скарг пізніше. Наберіться терпіння, незабаром з вами зв’яжуться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чекаю з 11 вересня.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Я вважаю, що у казино було більш ніж достатньо часу, команда зі скарг зараз розгляне це. Наскільки я можу судити, вони зараз перевантажені, але вони над цим працюють.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Спасибі

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Немає проблем, це те, що ми робимо.

Тепер нам потрібно дочекатися, поки казино приєднається до скарги.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я дуже радий, що знайшов цей сайт. Не впевнений, що я мав би шанс повернути свої 100 будь-яким іншим способом.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Я б трохи почекав, це ще не кінець. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не чекаю багато від капітана Джека. Вони можуть стверджувати, що з моменту отримання бонусу минуло більше 30 днів, документи розмиті чи щось інше. З тих пір, як я знайшов цей сайт, я перерахував 98 BTC на Limitless і 100 доларів США на Juicy Vegas на безкоштовних обертах. Я використовую ті самі документи для підтвердження на Coinbase, PokerStars, Limitless, Juicy Vegas, Extreme, Newton, Shakepay та багатьох інших.

Автоматичний переклад.
cliffordgoodman028
2 р. тому

Я згоден, але наскільки я вже дещо дізнався, це про людей та їхній підхід, зрештою. Не кажучи про те, що гравцям потрібна стороння допомога для перевірки, я щиро сподіваюся, що ми з’ясуємо, що завадило казино пройти KYC, і повідомимо людей і персонал казино про порушення.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого