Я хочу висловити своє невдоволення казино Masonslots, яке вилучило у мене 759,6 євро.
Спочатку вони попросили у мене стандартні документи для перевірки. Я їх надав. Пізніше вони попросили знімок екрана мого облікового запису Skrill. Я його надсилаю. Далі вони попросили мене пройти перевірку Skype. Я був надзвичайно здивований, але погодився. Це видалося мені цікавим. Під час перевірки працівник казино задав мені жорсткі запитання про те, як я грав. Я відповів на все. Через кілька днів після перевірки через Skype мій рахунок був заблокований. через зловживання бонусом. Чому вони зробили для мене перевірку Skype? Це підозріло, чи не так? Я не згоден з рішенням казино і не розумію, з чим воно пов'язане.
I want to express my dissatisfaction with Masonslots casino, which confiscated 759.6 euros from me.
First, they asked me for standard documents for verification. I have provided them. They later requested a screenshot of my Skrill account. I send it. Next, they asked me to go through Skype verification. I was extremely surprised, but agreed. This struck me as interesting. During verification, a casino employee asked me tough questions about how I played. I answered everything. A few days after skype verification, my account was blocked. due to abuse of the bonus. Why did they do Skype verification for me? This is suspicious, isn't it? I do not agree with the decision of the casino and do not understand what it is connected with.