ФорумОбговорення скаргКаменщики - АФЕРИ

Каменщики - АФЕРИ

3 р. тому від dimas.555
|
3158 переглядів 1 відповідь |
|
3 р. тому

Я хочу висловити своє невдоволення казино Masonslots, яке вилучило у мене 759,6 євро.

Спочатку вони попросили у мене стандартні документи для перевірки. Я їх надав. Пізніше вони попросили знімок екрана мого облікового запису Skrill. Я його надсилаю. Далі вони попросили мене пройти перевірку Skype. Я був надзвичайно здивований, але погодився. Це видалося мені цікавим. Під час перевірки працівник казино задав мені жорсткі запитання про те, як я грав. Я відповів на все. Через кілька днів після перевірки через Skype мій рахунок був заблокований. через зловживання бонусом. Чому вони зробили для мене перевірку Skype? Це підозріло, чи не так? Я не згоден з рішенням казино і не розумію, з чим воно пов'язане.

Автоматичний переклад.
dimas.555
3 р. тому

Це дивно. Вони, напевно, стверджуватимуть, що ви не той, хто грав у казино, і це вони підтвердили під час скайпу. У будь-якому випадку, вони повинні мати запис дзвінка, щоб вони мали змогу довести, що ви неправильно відповіли на їхні запитання. Якщо ні, то вони повинні надати інші докази. Ймовірно, вам слід подати скаргу, щоб ми могли спробувати зв’язатися з казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого