Якщо казино має вашу домашню адресу/номер телефону тощо... оскільки вони дозволили вам створити в них обліковий запис, то вони, очевидно, повинні знати, чи перебуваєте ви в прийнятій юрисдикції чи ні??? Якщо вони підуть і дозволять вам робити депозит і грати тижнями чи місяцями, перш ніж вони вирішать заблокувати вас, тому що прийшли, щоб дізнатися, що вам заборонено грати у вашій юрисдикції... вам повинні повернути всі депозити, які ви зробили, правильно??!! Я подав скаргу, але вони все ще затримують мої депозитні гроші! Нібито їхній OP чи будь-що інше, що я був у Канаді... чия це вина? Це так засмучує... Думаю, якщо я можу довіряти будь-якому з цих казино або довіряти, скарга допоможе 🙁
If a casino has your home address/phone number and so on...because they allowed you to create an account with them, then they should obviously know whether you are in an accepted jurisdiction or not right??? If they go and let you deposit and play for weeks or months before they decide to block you because come to find out you are not allowed to play in your jurisdiction...you should be refunded all deposits you have made right??!! I made a complaint and still they are holding my deposit money! Alledgedly their OP or whatever read I was in Canada...whose fault is that? This is so frustrating....Idk if I can trust any of these casino's or trust a complaint is gonna help 🙁