ФорумОбговорення скаргjoo casino закрило мій обліковий запис після виграшу джекпоту в 100 тисяч

joo casino закрило мій обліковий запис після виграшу джекпоту в 100 тисяч

1 рік тому від Thomasandrewdent90
|
5774 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Це казино позбавило мене мого виграшу джекпоту в 100 000 доларів, вони попросили мене написати відгук, дозволили мені зняти 4 000 доларів, а потім заблокували мій обліковий запис і сказали, що закрили мій обліковий запис через шахрайство, що є абсолютною дурницею. НЕ ГРАЙТЕ В ЦЕ КАЗИНО, навіть якщо ви виграєте, вам не заплатять. Томас Дент

Автоматичний переклад.
Thomasandrewdent90
1 рік тому

Я маю на увазі, якщо ви вчинили шахрайство, чому вони взагалі платять вам 4000? Ми деякий час спостерігали за казино, оскільки отримали багато позитивних відгуків від гравців про казино, але багато з них були позначені нашою системою як підроблені.

Чи могли б ви поділитися докладнішою інформацією про те, як вони попросили вас написати відгук?

Я буду уважно стежити за вашою скаргою , вона мене дуже зацікавила, особливо завдяки чудовому рейтингу казино на нашому сайті.

Автоматичний переклад.
Anonymized282
1 рік тому

Я залучив до цього своїх юристів! Я так довго працював у казино Joo. Депозит перевищував те, що я виграв, і також робив багато зняття з них. vip-менеджер надіслав мені електронний лист, щоб привітати мене з моїм виграшем, і попросив мене написати, що я відчував, коли я виграв джекпот, щоб вони могли опублікувати це на сайті, потім вони дозволили мені зняти 4000 доларів США в біткойнах, які я отримав, і коли я пішов до далі увійдіть, я був заблокований з облікового запису та отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис закрито через недійсні дані! в основному кажучи, що я не той, за кого себе виявляв, і це повне лайно. Я збираюся боротися з цим до кінця. Я не хочу, щоб це трапилося з кимось іншим, я все ще почуваюся хворим через усе випробування!

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

я маю всі електронні листи від них щодо написання відгуку про виграш джекпоту тощо!

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

ти хочеш, щоб я надсилав тобі всі електронні листи?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

я маю всі електронні листи від них щодо написання відгуку про виграш джекпоту тощо!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Dama Nv має дуже погану репутацію в інших своїх казино, тому я не здивований.

Надішліть їм листа до офісу управління їхньою компанією на Кіпрі:

ВІЗУС ХК ТОВ

Альфа Тауер, Павло Нірвана, 4,

Леофорос архієпископу Макаріу III,

3021 Лемесос

Кіпр


Сподіваюся, ви досягнете справедливості

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

добре, дякую за це!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ти хочеш, щоб я надсилав тобі всі електронні листи?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, вони просили вас написати відгук для їх блогу, веб-сайту тощо чи тут, на CasinoGuru?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я залучив до цього своїх юристів! Я так довго працював у казино Joo. Депозит перевищував те, що я виграв, і також робив багато зняття з них. vip-менеджер надіслав мені електронний лист, щоб привітати мене з моїм виграшем, і попросив мене написати, що я відчував, коли я виграв джекпот, щоб вони могли опублікувати це на сайті, потім вони дозволили мені зняти 4000 доларів США в біткойнах, які я отримав, і коли я пішов до далі увійдіть, я був заблокований з облікового запису та отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис закрито через недійсні дані! в основному кажучи, що я не той, за кого себе виявляв, і це повне лайно. Я збираюся боротися з цим до кінця. Я не хочу, щоб це трапилося з кимось іншим, я все ще почуваюся хворим через усе випробування!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це так дивно...вони ставилися до вас як до VIP-персони, привітали, ви були з ними протягом тривалого часу, тому я впевнений, що вони перевірили вас, мали з вами якісь стосунки, а потім раптом вони відрізали вас? Я хотів би почути мрое про причини з боку казино, тому що поки що це справді дивно.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, веб-сайт казино joo мав показати іншим клієнтам, що вони можуть виграти великі гроші!

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Той факт, що вони дозволили мені зняти 4000 доларів, а потім вирішили відрізати мене, був просто дивним. потім вони відмовилися спілкуватися зі мною в чаті, вони просто остаточне рішення нашої служби безпеки, і більше нічого не можна зробити. вони були раді взяти мої сотні тисяч депозитів, але щойно я виграв велику частину, вони закрили мій рахунок! це неправильно, я пересилаю вам електронні листи відразу після того, як я виграв джекпот, це досить зрозуміло! це мій наступний крок звідси, ви б порадили?

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Привіт, чи можу я запитати вас, що казино joo і king billy належать одній компанії?

Автоматичний переклад.
Thomasandrewdent90
1 рік тому

Привіт, дозвольте додати, що обидва належать Дама НВ

Не соромтеся використовувати верхню панель пошуку, щоб знайти огляд казино, тоді ви зможете знайти більш детальну інформацію про кожне казино:

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Той факт, що вони дозволили мені зняти 4000 доларів, а потім вирішили відрізати мене, був просто дивним. потім вони відмовилися спілкуватися зі мною в чаті, вони просто остаточне рішення нашої служби безпеки, і більше нічого не можна зробити. вони були раді взяти мої сотні тисяч депозитів, але щойно я виграв велику частину, вони закрили мій рахунок! це неправильно, я пересилаю вам електронні листи відразу після того, як я виграв джекпот, це досить зрозуміло! це мій наступний крок звідси, ви б порадили?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачив таку поведінку в казино в минулому. Мені цікаво, чи вони дійсно думають, що гравець скаже: «Добре, я виграв 100 тисяч, вони все ще винні мені 96 тисяч, але вони кажуть, що мій рахунок закрито, рішення остаточне, тому я просто залишу все як є. " - Звичайно, не будеш. Навіть якщо ви зробили щось дуже погано, ви повинні знати, що ви зробили відповідно до них.

Наступні кроки? Просто слідкуйте за скаргою на нашому веб-сайті. Якщо виявиться, що ми не можемо допомогти з будь-якої причини, у вас завжди є можливість звернутися до органу ліцензування, але краще поки що почекати. Я припускаю, що наша команда розгляду скарг зв’яжеться з казино щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

дуже дякую, мій баланс був понад 100 тисяч, я просто не можу згадати точну цифру! Дуже ціную, Деніел чекатиме на ваші повідомлення 🙂

Автоматичний переклад.
Thomasandrewdent90
1 рік тому

Вітаю! Примітка: не потрібно запитувати команду розгляду скарг про будь-який прогрес, щойно він буде досягнутий, ви отримаєте сповіщення. А доти, будь ласка, намагайся зберігати спокій. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, без проблем, ще раз дякую 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже... який статус?

Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Привіт,

статус про що будь ласка? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радка, чому ви ще не відповіли на мою тему?


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого