Я бачив таку поведінку в казино в минулому. Мені цікаво, чи вони дійсно думають, що гравець скаже: «Добре, я виграв 100 тисяч, вони все ще винні мені 96 тисяч, але вони кажуть, що мій рахунок закрито, рішення остаточне, тому я просто залишу все як є. " - Звичайно, не будеш. Навіть якщо ви зробили щось дуже погано, ви повинні знати, що ви зробили відповідно до них.
Наступні кроки? Просто слідкуйте за скаргою на нашому веб-сайті. Якщо виявиться, що ми не можемо допомогти з будь-якої причини, у вас завжди є можливість звернутися до органу ліцензування, але краще поки що почекати. Я припускаю, що наша команда розгляду скарг зв’яжеться з казино щодо вашої справи.
I've seen this kind of behaviour from casinos in past. I'm wondering if they really think that the player will say: "Alright, I won 100k, they still owe me 96k, but they say my account is closed, the decision is final so I'll just leave it as it is." - of course you won't. Even if you did something very very wrong, you should know what you did according to them.
Next steps? Just follow the complaint on our website. If it turns out that we can't help for any reason, you always have the option of contacting the licensing authority, but it's better to wait for now. I suppose our Complaints team will contact the casino regarding your case.
Автоматичний переклад.