Jokaroom - це афера! (Сторінка 2)

4 р. тому від Bradk4165
|
20266 переглядів 49 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Allyjay007
3 р. тому

Я чекав на історію гри на підтвердження, я маю це зараз, тому якщо Jokaroom не поверне гроші протягом наступних 2 днів, я подаю претензію з інформацією.

Банк раніше отримував кошти для мене за аналогічним випадком, який я мав проти казино TWO UP, яке зараз було закрито в Австралії.

Уряд дійсно реагує на цей вид діяльності, і скарги можна подавати в Інтернеті.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk


Привіт усім, будь ласка, перевірте посилання.

Стовпець Q - реальний баланс.

Будь ласка, погляньте на кількість взятих грошей. Вони намагалися це виправити, але їм не вдалося. Якщо я помиляюся, надішліть вашу пораду.


Сподіваюся, посилання працює!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Бреде, я також хотів би поглянути на електронну таблицю, але вона заблокована. Чи можете ви розблокувати його, щоб усі, хто має посилання, змогли його переглядати, не вимагаючи дозволу?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони є цілковитою аферою та тиферами

Автоматичний переклад.
Allyjay007
3 р. тому

$ 8 424,00, взяті з мого рахунку

Автоматичний переклад.
Bradk4165
3 р. тому

Я буду робити те саме !!!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт усім, що я йду по колах, я застряг, коли ви здаєте гроші, які я вклав, коли ви виграєте, вони повинні дозволити вам зняти гроші, але замість цього вони закриють / відключили рахунок. Вони точно так само, як і ви на депозит. І ваш виграш зникає.

Я думаю про себе зараз, я депозитував понад 3k виграв понад 9k, тому співвідношення депозитів до виграшу менше. Великі втрати для них.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

У відчайдушній ситуації завжди є рішення:

https://mychargeback.com/ - Ця компанія здійснює повернення коштів. Якщо минуло 90 днів з моменту трансакції, ви можете зв’язатися з ними та пояснити їм, що сталося - вони роблять відшкодування у випадках, коли казино не має ліцензії або у випадку з паршивою ліцензією регулятора, (Joka Room Case)

Тримайте це в крайньому випадку - ви можете подати туди свою справу і запитати про можливості, а у випадку, якщо казино не співпрацює, використовуйте відшкодування. Але будьте обережні - повернення платежів, як правило, заборонено в казино - так що якщо ви повернете гроші, вам більше не слід грати з цією компанією (групою), інакше вони можуть не платити вам у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Bradk4165
3 р. тому

Будь-яке оновлення, як ні

Автоматичний переклад.
3 р. тому

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вибачте всіх .. Я не зрозумів, що це заблоковано. Чи краще це посилання?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file

Порадьте крипто-казино

Автоматичний переклад.
Bradk4165
3 р. тому

Я колись був жертвою, і я майже втратив свій рахунок 12 000 фунтів стерлінгів. Мені було так боляче і намагалися повернути свої гроші, але мене влада завжди обманювала. Поки я не найняв технічних експертів, які допомогли мені. Я читав про неї в Інтернеті, хоча у мене були сумніви, але вирішив спробувати. І я був дуже вражений результатом. Під час зняття моїх грошей вони були дуже корисні, і я зміг стягнути 11 000 фунтів стерлінгів! Я можу сказати, що я повернув свої гроші, вони зробили для мене велику роботу, і я з гордістю рекомендую їх


Опубліковано Marthajakob Змінено Daniel
Причина: Реклама
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Повернення $ 5 720,00

$ 2,714.00 досі суперечки та ще $ 1300 виявлено у дублюючих транзакціях, взятих звідти платіжним процесором KAC в попередні місяці!


ніколи не було жодних проблем у жодному іншому казино! Питання почалися в березні 2020 року, коли я дав їм шанс!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дякую за інформацію ... Саме тому ми маємо цей та подібні форуми.

Автоматичний переклад.
Marthajakob
3 р. тому

Привіт, МартаДжакоб,

Дуже дякую за вашу рекомендацію.

Це схоже на запізнення. Чи можете Ви надіслати компанію, яку ви використовували


Дякую


Автоматичний переклад.
Bradk4165
3 р. тому

Я видалив інформацію, тому що там згадувалося якесь прізвисько від Telegram. Коли я шукав додаткову інформацію про це, це виглядало дуже підозріло. Завжди однакова історія "хлопці, я був дуже відчайдушним, поки не знайшов героя на Telegram, і він заощадив усі гроші за мене, бо він їх зламав ..." Я б не повірив цьому.

Автоматичний переклад.
Tana94
3 р. тому

Наша команда не раз контактувала з ними, тому пропоную вам відкрити скаргу тут. Це може допомогти: https://casino.guru/complaints

У будь-якому випадку, я можу собі уявити, що це має бути неприємно, коли ти виграєш стільки грошей, а казино не спілкується з тобою.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гей,

просто хотіли дізнатися, чи ви сортуєте свою проблему з ними? У мене з ними схожа проблема. Ще в червні я виграв 10 000 доларів, пішов зняти його і переконався, що на 100% я вклав дані свого банківського рахунку і з'ясував, що через тиждень я не отримав свої гроші, щоб вони перерахували його на інший рахунок і зараз намагаюся скажіть, це був рахунок, який я просив його також надіслати. У мене є електронні листи, в яких повідомляється, що це не мій рахунок, як коли вони запитували виписку в банку, вони відповіли, що банківська виписка не відповідає тому рахунку, про який я просив зняти. Щоразу, коли я звертався до них з приводу цього, вони постійно наполягали на тому, що його надсилають на рахунок, який я просив (не мій, але рахунок, я не маю уявлення, звідки вони його отримали), то продовжують говорити, що фінанси розслідують. Я підніс скаргу до Казино Гуру, і ми не отримали відповіді від JokaRoom протягом останніх 2 тижнів, на яку зараз Казино Гуру збирається закрити скаргу, оскільки JokaRoom не відповідає. Єдине, про що я шкодую - це не отримувати знімки екрану чату в прямому ефірі у мене через пару днів після того, як я здійснив відкликання так само, як і ви, я знаю, що вони змінили розмови в чаті, оскільки там розшифровували стенограму, надіслану Гуру казино для розмови між " я "і в них була виписка з банку, без імені чи будь-якої форми доказування того, що рахунок мій, про який я знаю, 100000%, мені ніколи не надсилали. Тепер вони ігнорують мої скарги та електронні листи.

Автоматичний переклад.
Bradk4165
3 р. тому

77 днів відкритої скарги Кімната Joka не відповідає, і мої $ 9935 пішли. І сьогодні я бачу, що казино Joka room закрито.

Автоматичний переклад.
Waj888
3 р. тому

Вони нарешті відповіли на мою скаргу на Casino Guru після двох тижнів відсутності відповіді, щоб попросити більше часу, щоб заповнити "докази". Я отримую 2 різні версії, де мій виграш був внесений. Вони наполягали на тому, що його було введено в рахунок, у мене теж немає зв’язку, ніколи не схвалювали, але якось вони кажуть, що я вклав bsb & рахунок #s 🤔🤦🏽‍♀️ Потім пару днів тому я отримую електронне повідомлення про те, що фонд внесений на депозит на МОЙ рахунок. Я надіслав їм свої банківські виписки, які свідчать про те, що кошти не надходили, тому мені буде цікаво побачити, які докази вони подадуть далі.

Також я не розумію, чому там написано, що JokaRoom закритий, оскільки я все ще маю доступ до нього, але я не можу отримати доступ до іншого сайту, яким вони також керують - Джонні Каш? Це цікаво і здається трохи хитрим?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого