ГоловнаФорумОбговорення скаргJokaroom - це афера!

Jokaroom - це афера! (Сторінка 2)

 від Bradk4165
|
29 578 переглядів 49 відповідей |
|
1 2 3
Allyjay007

Я чекав на історію гри на підтвердження, я маю це зараз, тому якщо Jokaroom не поверне гроші протягом наступних 2 днів, я подаю претензію з інформацією.

Банк раніше отримував кошти для мене за аналогічним випадком, який я мав проти казино TWO UP, яке зараз було закрито в Австралії.

Уряд дійсно реагує на цей вид діяльності, і скарги можна подавати в Інтернеті.

Автоматичний переклад.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk


Привіт усім, будь ласка, перевірте посилання.

Стовпець Q - реальний баланс.

Будь ласка, погляньте на кількість взятих грошей. Вони намагалися це виправити, але їм не вдалося. Якщо я помиляюся, надішліть вашу пораду.


Сподіваюся, посилання працює!

Автоматичний переклад.

Привіт Бреде, я також хотів би поглянути на електронну таблицю, але вона заблокована. Чи можете ви розблокувати його, щоб усі, хто має посилання, змогли його переглядати, не вимагаючи дозволу?

Автоматичний переклад.

Вони є цілковитою аферою та тиферами

Автоматичний переклад.
Allyjay007

$ 8 424,00, взяті з мого рахунку

Автоматичний переклад.
Bradk4165

Я буду робити те саме !!!

Автоматичний переклад.

Привіт усім, що я йду по колах, я застряг, коли ви здаєте гроші, які я вклав, коли ви виграєте, вони повинні дозволити вам зняти гроші, але замість цього вони закриють / відключили рахунок. Вони точно так само, як і ви на депозит. І ваш виграш зникає.

Я думаю про себе зараз, я депозитував понад 3k виграв понад 9k, тому співвідношення депозитів до виграшу менше. Великі втрати для них.

Автоматичний переклад.

У відчайдушній ситуації завжди є рішення:

https://mychargeback.com/ - Ця компанія здійснює повернення коштів. Якщо минуло 90 днів з моменту трансакції, ви можете зв’язатися з ними та пояснити їм, що сталося - вони роблять відшкодування у випадках, коли казино не має ліцензії або у випадку з паршивою ліцензією регулятора, (Joka Room Case)

Тримайте це в крайньому випадку - ви можете подати туди свою справу і запитати про можливості, а у випадку, якщо казино не співпрацює, використовуйте відшкодування. Але будьте обережні - повернення платежів, як правило, заборонено в казино - так що якщо ви повернете гроші, вам більше не слід грати з цією компанією (групою), інакше вони можуть не платити вам у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Bradk4165

Будь-яке оновлення, як ні

Автоматичний переклад.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk

Автоматичний переклад.

Вибачте всіх .. Я не зрозумів, що це заблоковано. Чи краще це посилання?

Автоматичний переклад.

file

Порадьте крипто-казино

Автоматичний переклад.
Bradk4165

Я колись був жертвою, і я майже втратив свій рахунок 12 000 фунтів стерлінгів. Мені було так боляче і намагалися повернути свої гроші, але мене влада завжди обманювала. Поки я не найняв технічних експертів, які допомогли мені. Я читав про неї в Інтернеті, хоча у мене були сумніви, але вирішив спробувати. І я був дуже вражений результатом. Під час зняття моїх грошей вони були дуже корисні, і я зміг стягнути 11 000 фунтів стерлінгів! Я можу сказати, що я повернув свої гроші, вони зробили для мене велику роботу, і я з гордістю рекомендую їх


Змінено
Автоматичний переклад.

Повернення $ 5 720,00

$ 2,714.00 досі суперечки та ще $ 1300 виявлено у дублюючих транзакціях, взятих звідти платіжним процесором KAC в попередні місяці!


ніколи не було жодних проблем у жодному іншому казино! Питання почалися в березні 2020 року, коли я дав їм шанс!

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію ... Саме тому ми маємо цей та подібні форуми.

Автоматичний переклад.
Marthajakob

Привіт, МартаДжакоб,

Дуже дякую за вашу рекомендацію.

Це схоже на запізнення. Чи можете Ви надіслати компанію, яку ви використовували


Дякую


Автоматичний переклад.
Bradk4165

Я видалив інформацію, тому що там згадувалося якесь прізвисько від Telegram. Коли я шукав додаткову інформацію про це, це виглядало дуже підозріло. Завжди однакова історія "хлопці, я був дуже відчайдушним, поки не знайшов героя на Telegram, і він заощадив усі гроші за мене, бо він їх зламав ..." Я б не повірив цьому.

Автоматичний переклад.

Наша команда не раз контактувала з ними, тому пропоную вам відкрити скаргу тут. Це може допомогти: https://casino.guru/complaints

У будь-якому випадку, я можу собі уявити, що це має бути неприємно, коли ти виграєш стільки грошей, а казино не спілкується з тобою.

Автоматичний переклад.

Гей,

просто хотіли дізнатися, чи ви сортуєте свою проблему з ними? У мене з ними схожа проблема. Ще в червні я виграв 10 000 доларів, пішов зняти його і переконався, що на 100% я вклав дані свого банківського рахунку і з'ясував, що через тиждень я не отримав свої гроші, щоб вони перерахували його на інший рахунок і зараз намагаюся скажіть, це був рахунок, який я просив його також надіслати. У мене є електронні листи, в яких повідомляється, що це не мій рахунок, як коли вони запитували виписку в банку, вони відповіли, що банківська виписка не відповідає тому рахунку, про який я просив зняти. Щоразу, коли я звертався до них з приводу цього, вони постійно наполягали на тому, що його надсилають на рахунок, який я просив (не мій, але рахунок, я не маю уявлення, звідки вони його отримали), то продовжують говорити, що фінанси розслідують. Я підніс скаргу до Казино Гуру, і ми не отримали відповіді від JokaRoom протягом останніх 2 тижнів, на яку зараз Казино Гуру збирається закрити скаргу, оскільки JokaRoom не відповідає. Єдине, про що я шкодую - це не отримувати знімки екрану чату в прямому ефірі у мене через пару днів після того, як я здійснив відкликання так само, як і ви, я знаю, що вони змінили розмови в чаті, оскільки там розшифровували стенограму, надіслану Гуру казино для розмови між " я "і в них була виписка з банку, без імені чи будь-якої форми доказування того, що рахунок мій, про який я знаю, 100000%, мені ніколи не надсилали. Тепер вони ігнорують мої скарги та електронні листи.

Автоматичний переклад.
Bradk4165

77 днів відкритої скарги Кімната Joka не відповідає, і мої $ 9935 пішли. І сьогодні я бачу, що казино Joka room закрито.

Автоматичний переклад.
Waj888

Вони нарешті відповіли на мою скаргу на Casino Guru після двох тижнів відсутності відповіді, щоб попросити більше часу, щоб заповнити "докази". Я отримую 2 різні версії, де мій виграш був внесений. Вони наполягали на тому, що його було введено в рахунок, у мене теж немає зв’язку, ніколи не схвалювали, але якось вони кажуть, що я вклав bsb & рахунок #s 🤔🤦🏽‍♀️ Потім пару днів тому я отримую електронне повідомлення про те, що фонд внесений на депозит на МОЙ рахунок. Я надіслав їм свої банківські виписки, які свідчать про те, що кошти не надходили, тому мені буде цікаво побачити, які докази вони подадуть далі.

Також я не розумію, чому там написано, що JokaRoom закритий, оскільки я все ще маю доступ до нього, але я не можу отримати доступ до іншого сайту, яким вони також керують - Джонні Каш? Це цікаво і здається трохи хитрим?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого