Гей,
просто хотіли дізнатися, чи ви сортуєте свою проблему з ними? У мене з ними схожа проблема. Ще в червні я виграв 10 000 доларів, пішов зняти його і переконався, що на 100% я вклав дані свого банківського рахунку і з'ясував, що через тиждень я не отримав свої гроші, щоб вони перерахували його на інший рахунок і зараз намагаюся скажіть, це був рахунок, який я просив його також надіслати. У мене є електронні листи, в яких повідомляється, що це не мій рахунок, як коли вони запитували виписку в банку, вони відповіли, що банківська виписка не відповідає тому рахунку, про який я просив зняти. Щоразу, коли я звертався до них з приводу цього, вони постійно наполягали на тому, що його надсилають на рахунок, який я просив (не мій, але рахунок, я не маю уявлення, звідки вони його отримали), то продовжують говорити, що фінанси розслідують. Я підніс скаргу до Казино Гуру, і ми не отримали відповіді від JokaRoom протягом останніх 2 тижнів, на яку зараз Казино Гуру збирається закрити скаргу, оскільки JokaRoom не відповідає. Єдине, про що я шкодую - це не отримувати знімки екрану чату в прямому ефірі у мене через пару днів після того, як я здійснив відкликання так само, як і ви, я знаю, що вони змінили розмови в чаті, оскільки там розшифровували стенограму, надіслану Гуру казино для розмови між " я "і в них була виписка з банку, без імені чи будь-якої форми доказування того, що рахунок мій, про який я знаю, 100000%, мені ніколи не надсилали. Тепер вони ігнорують мої скарги та електронні листи.
Hey,
just wanted to know if you sorted your issue with them out? I have a similar problem with them. Back in June I won $10,000 went to withdraw it & made sure 100% I put in my bank account details come to find out after a week I hadn’t received my money that they had deposited it into a different account & are now trying to say that was the account I requested it to be sent too. I have emails telling them that wasn’t my account as when they asked for a bank statement they replied saying the bank statement didn’t match the account I requested the withdrawal for. Every time I contacted them in regards to this they kept insisting it was sent to the account I requested (not mine but an account I have no idea where they got it from) then keep saying finance is investigating. I raised a complaint with Casino Guru & we haven’t had a reply from JokaRoom for the last 2 weeks to which now Casino Guru is going to close the complaint as JokaRoom aren’t replying. The only thing I regret is not getting screen shots of the live chat conversation I had a couple of days after I made the withdrawal as like you I know they altered live chat conversations because in there transcript they sent to Casino Guru of a conversation between "me" & them had a bank statement with no name or any form of proof that account was mine that I 100000% know was never sent by me. Now they’re ignoring my complaints & emails.
Автоматичний переклад.