ФорумОбговорення скаргJokabet — порушення умов і положень і дозвіл грати в азартні ігри сотнями без нічого, зазначеного в п

Jokabet — порушення умов і положень і дозвіл грати в азартні ігри сотнями без нічого, зазначеного в п (Сторінка 7)

9 міс. тому від gp78mdh9w5
|
16897 переглядів 134 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
Craig91111
7 міс. тому

Дякую тобі. Зроблю.

Автоматичний переклад.
Craig91111
7 міс. тому

Шкода про ваш діагноз і дякую за поради. Буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
Craig91111
7 міс. тому

Гей, є новини щодо повернення решти грошей?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, вони сказали, що це було оброблено у вівторок, 26 березня, і надіслано, але все одно нічого iv просто не вірю жодному слову, яке вони сказали, тепер вони вже до смерті

Автоматичний переклад.
j69xxvf4n4
7 міс. тому

Принаймні ви дійшли до тієї частини, коли вони кажуть, що обробили це тощо. Майже 2 місяці, і вони продовжують говорити мені, щоб я мав терпіння, вони все ще розслідують.

Автоматичний переклад.
Gaz8087
7 міс. тому

Gaz8087

якщо ви все ще не впорядкували це, напишіть мені jasminebella1968@outlook.com і я зроблю все можливе, щоб допомогти тобі.

Автоматичний переклад.
Helpfulinfo
7 міс. тому

привіт

Я бачив усі ваші дописи про допомогу гравцям. Ваша підтримка щиро цінується.

Чесно кажучи, я просто хотів би дізнатися більше про те, як ви можете це зробити. Поясніть, будь ласка?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як у вас справи, хлопці? У мене така ж ситуація, загальна сума моїх депозитів 4,8 тисячі фунтів стерлінгів.

я надсилаю їм електронну пошту:

почувати себе несправедливо з боку jokabet. Як виявилося, гравці зі Сполученого Королівства (де я живу) не можуть виводити кошти з jokabet. Тож моє запитання: чому я зміг зробити депозит?? я поклав вам більше 3000 фунтів. Я не використовував VPN, я використовував англійський акаунт для платежів, я вказав мій регіон Великобританія при створенні облікового запису, я вказав англійський номер телефону для перевірки! Я вважаю, що це трохи несправедливо, що ви дозволили моїм грошима дістатися до вас, але ви більше не дозволяєте мені зняти свої виграші. Я буду вимагати повернення половини моїх вкладів у цій справі від вас, яку я опублікував на сайті, і ми закриваємо цю тему

інакше я зроблю так само, як користувач із Великобританії, чий випадок знайшов в Інтернеті. Я зв’яжуся зі своїм банком для повернення всієї суми.


Вони швидко відповідають на це:

«Дякуємо, що звернулися до нас! Усю інформацію про нашу політику можна знайти в розділі «Умови та положення» внизу першої сторінки: https://jokabet.com/termsconditions. Також, чи не могли б ви уточнити, яку саме суму ви б хотіли отримати? Ми очікуємо відповіді, щоб ми могли продовжити вирішення вашого поданого запиту. Заздалегідь спасибі!"


потім я надсилаю їм ще кілька електронних листів, подібних до цього

зробив перший депозит 27.04.2024

До сьогодні я успішно вніс на ваш сайт рівно 4953£. (Ви можете легко перевірити кожен платіж у моїй історії)


У вашій політиці сказано, що гравцям із Великобританії заборонено вносити реальні кошти та грати в реальні кеш-ігри, але чому у вас немає інсталяційного блокування? Щоб я справді не міг?. Моє запитання: чому тоді всі мої депозити були успішними? Коли я не використовував vpn для обману під час локалізації, я весь час підключався до своєї SIM-картки Великобританії, вносив кошти банківським переказом HSBC, а також кредитною карткою Великобританії.



Я не хочу повідомляти про це нікуди вище, але якщо доведеться, я це зроблю.

Оскільки ми обидва вчинили деяку недбалість,

хотів би вирішити це за взаємною згодою та знайти справедливе рішення, яке задовольнить нас обох. Я вважаю, що оскільки я вніс 5000 фунтів стерлінгів на ваш сайт, було б справедливо, якщо я поверну 2500 фунтів стерлінгів і ми закриємо цю справу.


потім

Я випереджу вашу відповідь – у мене не було балансу на моєму рахунку, коли ви закрили мій рахунок після повідомлення про випадок – тому що я не міг зняти кошти, тому я використав решту коштів. якщо це ваша лінія захисту — не повертати мені всі мої депозити або, як я писав вище — половину 2500, я піду до свого банку та повідомлю про шахрайство. Неприйнятно дозволяти гравцям робити ставки, якщо казино знає, що вони з обмежена країна, і якщо казино має намір посилатися на правило обмеженої країни кожного разу, коли гравець запитує своє перше зняття. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки, не маючи шансу фактично щось виграти натомість. Неприйнятно дозволяти гравцям робити ставки, якщо казино знає, що вони з обмеженої країни, і якщо казино має намір посилатися на правило обмеженої країни кожного разу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки, не маючи шансу фактично щось виграти натомість.


і останній

Я відчуваю, що мої слабкі місця просто використали, через що у мене виникли невеликі фінансові проблеми та металеве здоров'я, тому до кінця я не можу нічого вилучити з цього сайту, і ви знаєте про це з самого початку. Я був зареєстрований у GamStop протягом тривалого часу через проблеми з азартними іграми, ваш веб-сайт рекламувався скрізь, дуже легко отримати доступ – підтвердив мене, навіть коли я вирушав у Великобританію, приймав депозити з англійської картки HSBC, приймав перекази з англійського банку HSBC , перевіривши англійський номер телефону+44 .


Ідентифікатор квитка: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a


що я можу зробити більше? Перш ніж я піду до свого банку та спробую належне повернення – це явно шахрайство – ви можете внести депозит і грати з Великобританії, але не можете зняти гроші, я хочу поговорити з ними та подивитися, що вони мені сказали. За винятком банку, де я можу зателефонувати чи надіслати SMS? Вони не відповідають на ці електронні листи 🙁

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це те, що вони дозволяють вам робити депозит і грати з надією, що ви програєте, але вони знають, що ви не побачите жодного зняття з них, якщо виграєте 🤪

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не вірю, що з сьогоднішніми технологічними можливостями казино не може повністю заблокувати вхід із забороненої країни - написавши дрібним шрифтом у політиці конфіденційності, що це заборонено, хоча насправді веб-сайт працює і можна робити депозити - на жаль, це виглядає як навмисний захід, спрямований на введення в оману клієнтів Великобританії та сподівання, що вони не звернуться за своїми коштами. Для прикладу – всі букмекерські сайти з Польщі мають вхід заблокований, як тільки ми підключаємось до англійської мережі, ми одразу отримуємо інформацію, що сайт не працює через обмеження та поточне розташування. Я говорю про набагато менші компанії, ніж Jokabet, які можуть якось гарантувати клієнтам з інших країн, що вони випадково не втратять гроші.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як у вас справи, хлопці? У мене така ж ситуація, загальна сума моїх депозитів 4,8 тисячі фунтів стерлінгів.

я надсилаю їм електронну пошту:

почувати себе несправедливо з боку jokabet. Як виявилося, гравці зі Сполученого Королівства (де я живу) не можуть виводити кошти з jokabet. Тож моє запитання: чому я зміг зробити депозит?? я поклав вам більше 3000 фунтів. Я не використовував VPN, я використовував англійський акаунт для платежів, я вказав мій регіон Великобританія при створенні облікового запису, я вказав англійський номер телефону для перевірки! Я вважаю, що це трохи несправедливо, що ви дозволили моїм грошима дістатися до вас, але ви більше не дозволяєте мені зняти свої виграші. Я буду вимагати повернення половини моїх вкладів у цій справі від вас, яку я опублікував на сайті, і ми закриваємо цю тему

інакше я зроблю так само, як користувач із Великобританії, чий випадок знайшов в Інтернеті. Я зв’яжуся зі своїм банком для повернення всієї суми.


Вони швидко відповідають на це:

«Дякуємо, що звернулися до нас! Усю інформацію про нашу політику можна знайти в розділі «Умови та положення» внизу першої сторінки: https://jokabet.com/termsconditions. Також, чи не могли б ви уточнити, яку саме суму ви б хотіли отримати? Ми очікуємо відповіді, щоб ми могли продовжити вирішення вашого поданого запиту. Заздалегідь спасибі!"


потім я надсилаю їм ще кілька електронних листів, подібних до цього

зробив перший депозит 27.04.2024

До сьогодні я успішно вніс на ваш сайт рівно 4953£. (Ви можете легко перевірити кожен платіж у моїй історії)


У вашій політиці сказано, що гравцям із Великобританії заборонено вносити реальні кошти та грати в реальні кеш-ігри, але чому у вас немає інсталяційного блокування? Щоб я справді не міг?. Моє запитання: чому тоді всі мої депозити були успішними? Коли я не використовував vpn для обману під час локалізації, я весь час підключався до своєї SIM-картки Великобританії, вносив кошти банківським переказом HSBC, а також кредитною карткою Великобританії.



Я не хочу повідомляти про це нікуди вище, але якщо доведеться, я це зроблю.

Оскільки ми обидва вчинили деяку недбалість,

хотів би вирішити це за взаємною згодою та знайти справедливе рішення, яке задовольнить нас обох. Я вважаю, що оскільки я вніс 5000 фунтів стерлінгів на ваш сайт, було б справедливо, якщо я поверну 2500 фунтів стерлінгів і ми закриємо цю справу.


потім

Я випереджу вашу відповідь – у мене не було балансу на моєму рахунку, коли ви закрили мій рахунок після повідомлення про випадок – тому що я не міг зняти кошти, тому я використав решту коштів. якщо це ваша лінія захисту — не повертати мені всі мої депозити або, як я писав вище — половину 2500, я піду до свого банку та повідомлю про шахрайство. Неприйнятно дозволяти гравцям робити ставки, якщо казино знає, що вони з обмежена країна, і якщо казино має намір посилатися на правило обмеженої країни кожного разу, коли гравець запитує своє перше зняття. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки, не маючи шансу фактично щось виграти натомість. Неприйнятно дозволяти гравцям робити ставки, якщо казино знає, що вони з обмеженої країни, і якщо казино має намір посилатися на правило обмеженої країни кожного разу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки, не маючи шансу фактично щось виграти натомість.


і останній

Я відчуваю, що мої слабкі місця просто використали, через що у мене виникли невеликі фінансові проблеми та металеве здоров'я, тому до кінця я не можу нічого вилучити з цього сайту, і ви знаєте про це з самого початку. Я був зареєстрований у GamStop протягом тривалого часу через проблеми з азартними іграми, ваш веб-сайт рекламувався скрізь, дуже легко отримати доступ – підтвердив мене, навіть коли я вирушав у Великобританію, приймав депозити з англійської картки HSBC, приймав перекази з англійського банку HSBC , перевіривши англійський номер телефону+44 .


Ідентифікатор квитка: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a


що я можу зробити більше? Перш ніж я піду до свого банку та спробую належне повернення – це явно шахрайство – ви можете внести депозит і грати з Великобританії, але не можете зняти гроші, я хочу поговорити з ними та подивитися, що вони мені сказали. За винятком банку, де я можу зателефонувати чи надіслати SMS? Вони не відповідають на ці електронні листи 🙁

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт.

Очевидно, що люди з обмежених країн ніколи не повинні мати можливість вкладати гроші. На жаль, багато казино наполягають, що вони не можуть застосувати локальне блокування для таких країн, і, незважаючи на те, що країна вказана як обмежена в Правилах та Умовах, деякі казино все ще вказують цю країну в реєстраційній формі. За таких обставин я б запропонував таким казино перевіряти гравців одразу після реєстрації. Що, на мій погляд, було б набагато складнішим, ніж інвестувати в нормально працюючий блок.

Вкрай несправедливо використовувати відсутність ініціативи як причину для анулювання чиїхось виграшів.

Сподіваюся, скарга це підтверджує.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не вірю, що з сьогоднішніми технологічними можливостями казино не може повністю заблокувати вхід із забороненої країни - написавши дрібним шрифтом у політиці конфіденційності, що це заборонено, хоча насправді веб-сайт працює і можна робити депозити - на жаль, це виглядає як навмисний захід, спрямований на введення в оману клієнтів Великобританії та сподівання, що вони не звернуться за своїми коштами. Для прикладу – всі букмекерські сайти з Польщі мають вхід заблокований, як тільки ми підключаємось до англійської мережі, ми одразу отримуємо інформацію, що сайт не працює через обмеження та поточне розташування. Я говорю про набагато менші компанії, ніж Jokabet, які можуть якось гарантувати клієнтам з інших країн, що вони випадково не втратять гроші.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

І все ж деякі казино продовжують стверджувати, що ефективні блокування чи інші заходи виходять за межі їхніх технологічних можливостей. Дійсно, сьогодні це звучить майже як дурне виправдання.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені відповіли, що я повинен переконатися, що на мою країну не поширюються обмеження, і послалися на пункти 4.1-4.3 T&C. Я запитав їх, щоб вони не могли повернути мої депозити? Я надав докази великої кількості рекламних оголошень, які заохочують гравців із Великобританії грати на їх веб-сайті. Під час створення облікового запису я надав свої дані, наприклад

Місто

Поштовий індекс

Адреса

І номер телефону для перевірки, тож чому не сказали мені під час благання, що я не можу грати зі своєї країни?? І я міг грати та вносити гроші, і я сказав їм, що якщо вони не повернуть мені кошти, я повідомлю про випадок у свій банк як про шахрайство, де навіть їхні працівники в чаті вводять клієнтів в оману та кажуть, що приймаються гравці з Великої Британії. Я отримав відповідь:


У світлі юридичних наслідків, пов’язаних із вашою справою, ми передаємо справу до нашого Керівного комітету з правових питань і відповідності для ретельного розгляду та вжиття відповідних заходів.

Будь ласка, очікуйте, що ми отримаємо відповідь протягом 5–10 робочих днів із детальною відповіддю щодо поставлених вами питань.


тому я зачекаю максимум 10 робочих днів, якщо я не отримаю відповіді та не повернуть кошти, я піду до банку, як я сказав, і повідомлю про шахрайство, вони вводять клієнтів в оману (у них є час до 22/07) я буду тримати вас в курсі.


хрестик 🫣


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Наприклад file

Автоматичний переклад.
WiesiuBezMydla
4 міс. тому

Сподіваюся, вони зможуть вирішити проблему найближчим часом. Якщо ні, наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам вирішити цю проблему.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого