ФорумОбговорення скаргJokabet — порушення умов і положень і дозвіл грати в азартні ігри сотнями без нічого, зазначеного в п

Jokabet — порушення умов і положень і дозвіл грати в азартні ігри сотнями без нічого, зазначеного в п (Сторінка 4)

9 міс. тому від gp78mdh9w5
|
16949 переглядів 134 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Додати публікацію
9 міс. тому

Привіт, так, у цьому електронному листі сказали, що я можу грати з Великобританії, а по-друге, я пояснив свої проблеми з психічним здоров’ям, тому вони попросили надати докази цього, а потім 20 грудня 2023 року погодилися повернути всі мої гроші.


Я кілька разів запитував у них докази, які я знаю, що вони не надсилали жодних платежів. Переді мною є мої банківські виписки. Вони брехуни

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

У них закінчилися речі для запитів, тому вони не мають наміру повертати мої гроші

Я надав їм усю підтверджену медичну інформацію, реквізити банківської адреси та все, що сказав мій банк, якщо вони не дадуть відповіді, вони класифікують розслідування шахрайства, тому що те, як вони працюють над моєю справою, погане


Я попросив підтвердження відшкодування, дивно, нічого не надіслано, вони брехуни та шахраї

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт

Ну, я не розумію, звідки береться проблема обмежень щодо країни. Чи сказали в казино, що ваші виграші недоступні, наприклад, через вашу країну? На основі вашої скарги я був переконаний, що ваша вразливість була якимось чином скомпрометована, тому ви погодилися на відшкодування.

Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся.

У всякому разі, я бачу, що спілкування з казино досить складне. Якщо повернули кошти, то де підтвердження, кажу...


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я додав інформацію про моє психічне здоров’я та підтверджену інформацію про ведучого чату, який заохочує людей приєднуватися, коли їм заборонено

Я надіслав виписки з банківського рахунку за період з 29 січня до 12/02/2024, однак вони сказали, що це було надіслано, де я просив це принаймні 20 разів, але вони отримали виписки з моїх банківських реквізитів і записи про ліки


Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Я розумію ці факти, які ви описали, і те, що ви надали казино. Оскільки у вас є електронні листи, у яких ви нагадали їм про все, що ви тут скажете, це добре, оскільки це може бути важливим доказом у контексті вашої скарги.

Однак, оскільки підтвердження відшкодування від казино не надійшло, я вважаю це неприємною ситуацією. Але у вас є скарга до нас, і наша команда спробує вам допомогти, і ви також скажете, що банку є що сказати, тому мені цікаво, як усе вийде в кінці.

Обов’язково повідомляйте мені, коли дізнаєтеся про будь-які зміни у вашій справі, тому що мені дуже цікаво побачити, як це вийде.

Сподіваюся, ви отримаєте відшкодування якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, сьогодні я надіслав їм повідомлення, щоб запитати, де мої відшкодування, ведучий чату повідомив мені, що тоді не було відшкодування на мій обліковий запис, тому я сказав, що обліковий запис надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони відшкодували 29 січня, тобто після всіх цих днів гонитва за банком і т. д. вони досі не надіслали мої гроші вони брехуни, і я сподіваюся, що їх закриють, я розлючений, тому вони не надіслали мені жодних доказів, я насправді не маю великої надії

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Привіт, вибачте, що ви досі не повернули кошти, я б також розлютився,


продовжував 8 годин надсилати електронні листи про те, що я тоді робив, щодня я був у чаті, запитуючи оновлення,


також ще одна порада: завжди будьте дуже ввічливими, але повідомляйте про свою справу, щоб вони не могли використати це, щоб не повертати кошти, просто завжди будьте ввічливими з ними

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, сьогодні я надіслав їм повідомлення, щоб запитати, де мої відшкодування, ведучий чату повідомив мені, що тоді не було відшкодування на мій обліковий запис, тому я сказав, що обліковий запис надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони відшкодували 29 січня, тобто після всіх цих днів гонитва за банком і т. д. вони досі не надіслали мої гроші вони брехуни, і я сподіваюся, що їх закриють, я розлючений, тому вони не надіслали мені жодних доказів, я насправді не маю великої надії

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ой, незавидна ситуація. Я думаю, що вам також здалося дивним, що якщо казино повідомило вам, що здійснило відшкодування 29 січня, і з того часу нічого не надійшло, це, ймовірно, не найточніша інформація. Ну, судячи з того, що вам сказали, казино, ймовірно, цього не робило.

Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда буде готова допомогти вам отримати відшкодування.

Я сподіваюся, що це станеться.

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
8 міс. тому

Можна запитати, на яких підставах ви виграли скаргу. Я в такій самій ситуації, і мені постійно кажуть, що вони це вивчають

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Привіт, дідусю, мені не повертали кошти, це триває з грудня 2023 року, вони кажуть, що багато брехні не дають надії. Я повідомив про це органи влади з азартних ігор, тому, будь ласка, зробіть те ж саме, що вони це розглядають

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

В умовах було сказано, що вони не приймають британських гравців, але я зміг зареєструватися, внести депозит і грати,


Я продовжував щодня надсилати електронні листи та повідомлення, щоб отримати відшкодування, оскільки вони жахливо відповідали, тому я продовжував це робити, а потім отримав відшкодування,


Я завжди був ввічливим і казав, наскільки хороший сайт, і я думаю, що це допомогло, оскільки я бачив, що деякі люди були грубими та все ще чекали на відшкодування

Автоматичний переклад.
tezzad44
8 міс. тому

Вау, ти все ще чекаєш,


чи чули ви від них про відшкодування, і чи спілкувалися ви щодня в чаті та листувалися електронною поштою?

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
8 міс. тому

Я був ввічливим тощо, і був терплячим, вони роблять це з багатьма людьми. Відгуки про Trust Pilot шокують, вони зруйнують репутацію, тому, якщо вони хочуть мати погане ім’я, вони роблять це правильно, повідомте про це асоціації азартних ігор в тамтешній країні

Автоматичний переклад.
tezzad44
8 міс. тому

Я повідомив про них тамтешній асоціації азартних ігор, але так і не отримав відповіді. Я також зв’язався з тамтешніми спонсорами, але мені не відповіли,


Я щодня спілкувався в чаті та електронною поштою, оскільки, здається, вони роздратувалися на мене й повернули кошти, оскільки в мене було 60 електронних листів, і я щодня спілкувався в чаті

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
8 міс. тому

Дякую за відповідь. Як швидко після вашої першої скарги ви отримали відповідь, оскільки досі мені просто сказали бути терплячими. Тож жодного підтвердження, якщо я повинен повернути кошти тощо тощо

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Минуло приблизно 8 днів, перш ніж я отримав відповідь від правильної команди,

потім вони хотіли отримати всі мої документи, підтвердження адреси тощо, потім довелося чекати ще тиждень, і я продовжував шукати це щодня

потім я почув, що вони повернули його в той же день, коли він був у моєму банку, оскільки вони надіслали його через швидші платежі,



Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
8 міс. тому

Дякую, чи можу я запитати, який тип документа?

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

У мене запитали моє посвідчення особи, отже, паспорт або тимчасове посвідчення,


підтвердження адреси, банківської виписки або рахунку,


потім мій IBAN для мого банку, щоб вони могли надіслати кошти

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
8 міс. тому

Ще раз дякую вам. Схрестіть пальці, щоб незабаром почути від них

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Нічого страшного, пальці схрещені,


тримати нас в курсі

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
8 міс. тому

Вибачте, ще одне запитання, коли ви подали першу скаргу, коли вони зрештою відповіли. Чи вони заперечували/відкидали відповідальність чи запитували додаткову інформацію для підтвердження вашої скарги

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого