ФорумОбговорення скаргJokabet — порушення умов і положень і дозвіл грати в азартні ігри сотнями без нічого, зазначеного в п

Jokabet — порушення умов і положень і дозвіл грати в азартні ігри сотнями без нічого, зазначеного в п (Сторінка 3)

9 міс. тому від gp78mdh9w5
|
16957 переглядів 134 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
tezzad44
9 міс. тому

привіт


Сьогодні вранці я отримав повне відшкодування всіх моїх депозитів

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Сьогодні вранці я отримав повне відшкодування всіх моїх депозитів

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
9 міс. тому

Ого, це чудова новина, наразі я нічого не отримав

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
9 міс. тому

Як вам вдалося його повернути

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Продовжуйте спілкуватися в прямому ефірі та запитувати оновлення так само, надсилаючи електронні листи, це те, що я продовжував робити, інакше здавалося, що вони мені не відповідають,


вони попросили мої банківські реквізити 3 дні тому, і тепер я отримав відшкодування

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це добре, тоді ми зробимо

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Спочатку було відчуття, що вони ігнорують мене, оскільки минув тиждень і трохи без відповіді,


просто тримайся і схрещуй пальці, щоб все було зроблено, як я бачив, ти сказав, що надіслав їм свої банківські реквізити, я здивований, що ти ще не отримав своїх

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
9 міс. тому

Я щойно був там і запитав, що відбувається, вони сказали, що мій депозит повернули, давайте подивимось

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Так, тримайте мене в курсі

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
9 міс. тому

Так, я віддячу друже 👍

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт


Сьогодні вранці я отримав повне відшкодування всіх моїх депозитів

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ну, це чудова новина, і я радий, що у вашому випадку все вийшло добре. 🎉😊

Я сподіваюся, що вам більше не доведеться мати справу з подібною ситуацією, і ви отримаєте кращий досвід у майбутньому.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я щойно був там і запитав, що відбувається, вони сказали, що мій депозит повернули, давайте подивимось

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хм, звучить як хороша новина. 🤔

Я також сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше, як і інший гравець.

Я тримаю кулаки за вас і обов’язково тримайте нас в курсі.

Я вірю в щасливий кінець. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Дякую, сподіваюся, я ціную допомогу хлопців, які тут працюють, схрещую пальці 🤞 тепер я буду продовжувати оновлювати обставини

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

Не забудьте також поділитися своєю скаргою, якщо дізнаєтесь щось нове або якщо прийдуть гроші. Вероніка це обов'язково оцінить. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, я віддячу тобі

Автоматичний переклад.
gp78mdh9w5
9 міс. тому

Я в тій самій ситуації, що вони дозволяють зробити депозит, ігнорують електронну пошту, коли я запитав, чому мій обліковий запис досі не підтверджено, відповідь... вони зайняті на даний момент... але остання розмова зі службою підтримки закінчилася тим, що Великобританія заборонена і що це моя помилка в тому, що я не перевірив це, і це в умовах

Автоматичний переклад.
ernestaergo
9 міс. тому

Вони заохочують людей, які є вразливими, грати в тамтешньому казино та намагаються говорити неправду. Я чекаю на повернення своїх грошей із грудня 2023 року. Сподіваюся, пакет закриють, якщо ви зробили депозит на картку, вимагайте його назад через співробітника банку Я сподіваюся, ти не багато втратив

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я в тій самій ситуації, що вони дозволяють зробити депозит, ігнорують електронну пошту, коли я запитав, чому мій обліковий запис досі не підтверджено, відповідь... вони зайняті на даний момент... але остання розмова зі службою підтримки закінчилася тим, що Великобританія заборонена і що це моя помилка в тому, що я не перевірив це, і це в умовах

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Безумовно, гравці, яким це заборонено, не можуть зареєструватися, але я знаю з багатьох історій, що поки що в казино це не так. Звичайно, я б додав, що навіть якщо гравцям не можна дозволяти реєструватися, ви завжди повинні ознайомитися з Правилами та Умовами для отримання такої інформації. Я думаю, ви обов'язково перевірите це зараз у майбутньому.

У будь-якому випадку, ви використовували VPN, щоб потрапити в казино чи ні? Ви програли чи казино взяло у вас гроші?

Однак я бачив, що ви подали скаргу, тому наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, куди ми можемо звернутися.

Тим часом нам доведеться набратися терпіння. Я сподіваюся, що ця ситуація вирішиться якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони рекламували, що люди можуть грати з Великобританії, але я все ще чекаю свого депозиту з 20 грудня 2023 року, вони надіслали мені кілька електронних листів із повідомленням, що повертають мені гроші 29 січня, але я кілька разів дзвонив у свій банк і показував їм виписки, і все ж вони не можуть підтвердити мені докази відшкодування. Мій банк Halifax зараз розглядає справу про шахрайство

Автоматичний переклад.
tezzad44
9 міс. тому

привіт

Ну, я не розумію, звідки береться проблема обмежень щодо країни. Чи сказали в казино, що ваші виграші недоступні, наприклад, через вашу країну? На основі вашої скарги я був переконаний, що ваша вразливість була якимось чином скомпрометована, тому ви погодилися на відшкодування.

Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся.

У всякому разі, я бачу, що спілкування з казино досить складне. Якщо повернули кошти, то де підтвердження, кажу...


Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого