9 міс. тому
Я щойно побачив, що це шокуюче,
скільки вам повернули, я можу запитати?
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
0
Я щойно побачив, що це шокуюче,
скільки вам повернули, я можу запитати?
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
Те саме, мій коштував приблизно 1500 фунтів стерлінгів
Same here, mine was around £1500
Ви заходили в чат, щоб попросити оновити інформацію про відшкодування?
Have you gone on live chat to request update on your refund?
Так, я надіслав понад 20 чи більше електронних листів, і їх усі ігнорують
Yeah I've sent over 20 or more emails everyone is ignored
Я теж так почуваюся, я намагаюся зрозуміти, що ще робити
That’s how I feel aswell, I’m trying to figure out what else to do
Привіт, у мене була така ж проблема з цим казино, вони спонукали мене зіграти з ними перед Різдвом 2023 року, і я подав скаргу на службу підтримки клієнтів, яка збрехала, що вони.обіцяють.повернути всі.депозити 20 грудня 2023 року, вони все ще не зробили Вони ігнорували всі мої електронні листи в службу підтримки клієнтів, кажучи, що це триває 6 тижнів. Вони досі не надіслали гроші на мій рахунок
Шановний Теренс!
Будь ласка, надайте такі облікові дані, щоб ми могли обробити відшкодування внесеної суми:
Назва банку -
Адреса банку -
IBAN -
SWIFT (або BIC) -
Ваше повне ім'я -
Твоя повна країна -
Ваша повна адреса -
З найкращими побажаннями,
Команда ризиків і платежів Jokabet
1703069768283 номер квитка. Це було заповнено та повернуто Я надсилав електронні листи приблизно 20 разів, і всі вони були проігноровані
Я вразлива людина. Я надіслав їм усі свої медичні записи, пояснюючи, що сталося, і вони надіслали цю форму, яку було надіслано того ж дня. Я додам файл до вкладення
З повагою
Містер Теренс Дікен
Підкажіть, будь ласка, дякую
Hi I've had same issue with this casino they enticed me to gamble with them before Christmas 2023 and I made an complaint against there customer support who told lies they.promise.to return all.deposits on 20th of December 2023 they still haven't they Been ignoring all my emails customer support saying its in process 6 weeks on. They still haven't sent my money to my account
Dear Terence!
Please provide the following credentials so that we can process the refund of the deposited amount:
Bank name -
Bank address -
IBAN -
SWIFT (or BIC) -
Your full name -
Your full country -
Your full address -
Best regards,
Jokabet Risk and Payments Team
1703069768283 ticket number. This has been filled in and returned I've email about 20 times and everyone them has been ignored
I am a vulnerable person I sent all my medical records to them explaining what had happened and they sent that form which was sent back same day I will add a file to the attachment
Kind regards
Mr Terence Dicken
Can you please advise thank you
Привіт. Мені шкода, що вам доводиться пройти через цю ситуацію. Якщо можна, дозвольте порекомендувати вам подати скаргу тут разом із нашою командою. Ви можете легко зробити це, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈. Я впевнений, що наша група розгляду скарг зробить усе можливе, щоб вирішити цю проблему. Якщо вам потрібна допомога з цим, я додаю тут деяку корисну інформацію для вас.
Hello there. I am sorry you have to go thru this situation. If I may, let me recommend you to submit a complaint here with our team. You can easily do it just by clicking/tapping on this link 👈. I am sure our complaint team will do everything they can to get this issue resolved. If you need any help with it, I attach here some useful information for you.
Я думаю, що я вже подав скаргу?
чекаю відповіді від гуру та сайту
I believe I have already put in a complaint?
im waiting for a reply from the guru and the site
так само, я чекаю на пораду, я новачок у всьому цьому
same here I'm waiting for some advice I'm new to all this
Так, ти зробив. Ця пропозиція була для нашого останнього доповнення до теми, розумієте? 🙂
Ми хотіли, щоб гравець " tezzad44 " був поінформований про цю можливість.
Yes, you did. This suggestion was for our most recent addition to the topic, you see? 🙂
We wanted the player "tezzad44" informed about the possibility.
Вибач, щойно зрозумів,
чи є спосіб зв'язатися з Jokabet? Я бачу, що насправді відповідає на деякі повідомлення казино
Sorry just realised,
is there any way yourselfs could contact Jokabet? I see what some posts the casino actually replies
Привіт знову. Пост вище насправді призначений для вас🙂. На жаль, зараз ми нічого не можемо зробити, тому ви можете спробувати подати скаргу. це безкоштовно, і я можу вам у цьому допомогти, просто скористайтеся цим посиланням 👈 і дотримуйтесь інструкцій. Дайте мені знати, будь ласка, як ви це зробили.
Hello again. The post above was actually meant for you🙂. Unfortunately right now there is nothing much we can do, so you could try to file a complaint. it is free of charge and I can help you with it, just simply use this link 👈 and follow the instructions. Let me know, please, how did you go with it.
Привіт. Я радий, що ви успішно подали скаргу. Команда вже почала його розглядати, тож чи не могли б ви відповісти Вероніці на всі запитання в цій записці, щоб наша команда могла справді продовжити розгляд вашої справи? Ви можете зробити це легко тут 👈. Дайте мені знати, якщо вам потрібна інша допомога, буду радий допомогти 😉.
Hello. I am glad you have successfully submitted the complaint. The team has already started to look at it, so in that note, could you please answer Veronika all the questions, so our team can actually move forward with your case? You can do so easily over here 👈. Let me know if you need any other assistance, glad to help 😉.
привіт
Вибачте за затримку.
Дозвольте мені перевірити, чи я знайшов якусь діяльність у цьому конкретному казино...
Ні, нічого.
На жаль, у нас є проблема зі зв’язком щодо відкритої скарги 👈
Не виглядає добре...
Hey there.
I'm sorry for the delay.
Let me check whether I find any activity from this particular casino...
Nope, nothing.
Sadly we have a problem getting in touch regarding open complaint 👈
Doesn't look good...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.