привіт
У мене велика проблема, і я сподіваюся, що ви можете мені якось допомогти. Я хочу подати скаргу, але казино johnvegas немає в списку. Однак кілька днів тому я грав у казино John Vegas. Я вносив 2 рази. Другий раз без використання бонусу. Мені пощастило, я виграв 700 євро. Хтось намагався зламати мене й раптово отримав доступ до моєї електронної адреси. В іншому казино хакер обнулив мій баланс. Я був шокований, намагався змінити кожен пароль тощо. Однак я написав у казино Джона Вегаса, чи можуть вони обмежити або закрити мій рахунок, тому що я боявся втратити свої гроші. Вони зробили. Я не підтверджував цей момент, це був мій перший раз, коли я там грав. Я звернувся до казино, і мені сказали надіслати всі документи. Я зробив. Потім вони запитали мене, чи хочу я знову відкрити свій рахунок, чи вони повинні продовжити з виграшами, і коли це буде зроблено, я все ще можу знову відкрити. Я сказав, що хотів би спочатку отримати свій виграш. Мені сказали, що це не проблема. Я також дав їм банківські дати, і сьогодні я отримав платіж у розмірі 100 євро. Я не розумів, чому я отримав лише 100 євро. Тому я знову написав живий чат. Мені сказали, що вони не відкриють мій рахунок і збережуть виграш. Мені щойно повернули свій депозит.
Однак це пішло не так, як вони сказали, що вони це зроблять. Я дуже засмучений, тому що мені дійсно потрібні ці гроші.
Хтось знає, що я можу зробити? У мене є кожен електронний лист, який вони мені надсилають, де вони сказали мені отримати свої виграші без будь-яких проблем
Hei
I have a big problem and i hope you can help me out somehow. I want to make a complaint but johnvegas casino is not on the list. However- A few days ago i played at john vegas casino. I deposited 2 times. The second time without using a bonus. I was lucky and won 700€. Someone tried to hack me and had suddenly access to my email adress. In another casino the hacker played my balance to zero. I was shocked, tried to change every password etc. However i wrote to john vegas casino if they could limit or close my account because i was scared to loose my money. They did. I had not verified at this point, it was my first time playing there. I contacted the casino and they told me to send all the documents. I did. Then they asked me if I want to reopen my account or if they should proceed with the winnings and when this is done i can still reopen. I said i would like to have my winnings first. They told me thats not a problem. I gave them bank dates too and today i recived a 100€ payment. I didnt understand why i only got 100€. So i wrote live chat again. They told me that they wont reopen my account and keep winnings. I just got my deposit back.
However it doesnt went how they said they will do it. I am very frustrated because i really need this money.
Does someone know what i can do? I have every email they send me where they told me to get my winnings without any problem