Привіт,
Я подав запит на відкликання 9 травня 7:00 ранку. У мене є копія електронного листа
«Шановний djdark4,
Ми хотіли повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів у Tritium Casino зараз на стадії обробки. Наша фінансова команда старанно працює над тим, щоб ваш запит було оброблено швидко та ефективно».
Це був мій третій запит на відкликання, попередні два через 24 години було успішно виконано. Цього разу я отримав електронний лист 11 травня, 12:09, тобто більше 24 годин 🙂
«Любий Даріус,
Сподіваємося, що цей електронний лист добре знайшов вас. На жаль, ми повинні повідомити вам, що, на жаль, ми отримали повідомлення від команди ліцензування ігор щодо вашого облікового запису Tritium Casino.
Згідно з правилами, встановленими гральними органами, ми зобов’язані суворо дотримуватися вказівок, щоб забезпечити безпеку та благополуччя всіх наших гравців. Нам стало відомо, що у вашому обліковому записі було повідомлено про проблеми, пов’язані з азартними іграми в межах ліцензії, і, як наслідок, ми зобов’язані за законом вжити негайних заходів.
З важким серцем ми повинні повідомити вам, що ваш обліковий запис Tritium Casino буде закрито назавжди з негайним набуттям чинності. Крім того, будь-які незавершені виграші, пов’язані з вашим обліковим записом, будуть анульовані відповідно до умов, викладених у нашій ліцензійній угоді про ігри.
Ми розуміємо, що ця новина може стати для вас розчаруванням, і приносимо щирі вибачення за будь-які спричинені незручності. Наша головна турбота — підтримувати відповідальне ігрове середовище та підтримувати найвищі стандарти безпеки та безпеки гравців.
Якщо у вас виникли запитання або потрібні додаткові роз’яснення щодо цього питання, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів. Ми тут, щоб допомогти вам і надати будь-яку необхідну допомогу під час цього процесу.
Ще раз приносимо вибачення за необхідність цієї дії та дякуємо за розуміння та співпрацю.
З найкращими побажаннями,
Підтримка клієнтів Tritium Casino"
Я кілька разів намагався зв’язатися зі службою підтримки Tritium щодо деактивації облікового запису мого гравця без причини, але я не отримав відповіді, тому
Я написав до Gaming License of Curacao, що Tritium мене обманює. Я ніколи не писав Tritium про залежність від азартних ігор. Вчора я знову надіслав електронний лист і отримав відповідь
"Дорогий сер:
Ми відправили ваш лист на перевірку оператору минулої п’ятниці. Вони підтвердили, що проведуть подальше розслідування та нададуть деталі та/або обґрунтування.
З повагою
АНТИЛЕФОН Н.В
Ліцензія та вирішення спорів 8048/JAZ"
Дивно, що з п'ятниці тритій не може відповісти на АНТИЛЕФОН НВ. Смішно, коли підтримка tritium пише про найвищі стандарти. Я сподіваюся, що мій обліковий запис гравця буде знову відкрито, і я отримаю свої чесні виграші.
Hi,
I requested the withdrawal on 9 May 7.00AM I have copy of e-mail
"Dear djdark4,
We wanted to inform you that your withdrawal request at Tritium Casino is now in the processing stage. Our finance team is diligently working to ensure that your request is handled promptly and efficiently."
It was my 3rd request withdrawal , the previous two after 24 hours was successfully done . This time I got e-mail on 11 May 12.09 AM so more than 24 hours 🙂
"Dear Darius,
We hope this email finds you well. We regret to inform you that, unfortunately, we have received notification from the gaming license team regarding your Tritium Casino account.
As per the regulations set forth by the gaming authorities, we are obligated to adhere to strict guidelines to ensure the safety and well-being of all our players. It has come to our attention that your account has been reported for gambling-related issues across the license, and as a result, we are required by law to take immediate action.
With a heavy heart, we must inform you that your Tritium Casino account will be permanently closed with immediate effect. Additionally, any pending winnings associated with your account will be voided as per the terms and conditions outlined in our gaming license agreement.
We understand that this news may come as a disappointment, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Our primary concern is to maintain a responsible gaming environment and uphold the highest standards of player safety and security.
If you have any questions or require further clarification regarding this matter, please feel free to reach out to our customer support team. We are here to assist you and provide any necessary assistance during this process.
Once again, we extend our apologies for the necessity of this action and thank you for your understanding and cooperation.
Best regards,
Tritium Casino Customer Support"
I tried a few times contact with support Tritium about deactivation my players account without reason but I didnt get answer so
I wrote to the Gaming License of Curacao that I feel scamed by Tritium. I never wrote to Tritium about Gambling addicted. Yesterday I sent e-mail again and I got answer
"Dear Sir:
We sent your mail for review to the operator last Friday. They have confirmed that they will further investigate and provide for details and/or justifications.
Sincerely,
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution 8048/JAZ"
It is strange that tritium can not answer to ANTILLEPHONE N.V. from Friday. It is funny when tritium support write about highest standards. I hope my players account will be reopen and I get back my fair winnings.
Автоматичний переклад.