Привіт.
Б'юсь об заклад, що вам варто поставити свої запитання в цій темі, присвяченій правовим аспектам азартних ігор у Німеччині та Австрії 👈
Що ти думаєш? 🙂
Hello.
I bet you should try asking your questions in this thread focused on legal aspect of gambling in Germany and Austria 👈
What do you think? 🙂
Повна нісенітниця. Цей «ліцензійний орган» нічого і нікому не відповідає. Кожен, хто коли-небудь отримував від них електронний лист, повинен опублікувати його тут і отримає від мене 100 євро
😅😂✊
Complete nonsense. This "licensing authority" does not answer anything or anyone. Anyone who has ever received an email from them should post it here and will receive €100 from me
😅😂✊
Völliger Schwachsinn. Diese „Lizenzbehörde" antwortet auf nichts und niemanden. Wer jemals eine E-Mail von denen bekommen hat soll sie hier Posten und bekommt von mir 100 €
😅😂✊
Це неправильно. Одного разу мені допомогли, і завдяки владі я тоді повернув гроші.
That is not right. I was helped once and thanks to the authorities I got my money back then.
Das ist nicht richtig. Mir wurde mal geholfen und mir dank der Behörde habe ich mein Geld damals bekommen.
Перестань брехати. Мені теж ніколи не відповідали. Надіслав їм кілька електронних листів. Їх треба закрити як казино, на які вони видали ліцензію.
Stopy lying. They have never answered me as well. Sent to them several emails. They should be closed as casinos which they issued a licensed for.
Я можу надіслати вам скріншоти.
Це було кілька років тому, і я був надзвичайно здивований. Можливо, це був одиничний випадок
I can send you the screenshots.
It was a few years ago and I was also extremely surprised. Maybe it was an isolated incident
Ich kann ihnen die screenshots schicken.
es ist schon einige Jahre her und ich war auch extrem verwundert. Vielleicht war es ein Einzelfall
привіт. Я грав у гангстерському казино, live hold em poker від evolution gaming. Я виграв кілька роздач, але виграші не додалися. Я зв’язався зі службою підтримки evolution, і вони підтвердили кілька технічних проблем, а також надіслали електронного листа в казино, щоб повернути мені відсутні 240 фунтів стерлінгів. Через 2 тижні гангста-казино надіслало мені електронний лист із повідомленням, що жодних проблем і грошей немає! Вони також без причини закрили мій обліковий запис і заблокували чат і електронну пошту! Цікаво, хтось знає, як зв'язатися з управлінням еволюції? Або знати будь-який інший спосіб, яким я міг би отримати свої вкрадені гроші
hello. I was playing at gangsta casino , live hold em poker by evolution gaming. I won several hands but the winnings were not added . I contacted evolution support and they confirmed several technical issues , and they sent an email to the casino to refund me the missing 240£. After 2 weeks, gangsta casino sent me an email saying there isn't any problems or missing money! They also closed my account for no reason, and blocked me from livechat and email! I wonder if anyone knows how to contact evolution management? Or know any other option i could to to get my robbed money
Вибачте за проблеми, які виникли в цьому казино. Я бачив вашу скаргу , і наша команда обов’язково зв’яжеться з представником казино, щоб вирішити її. Може статися так, що щоразу, коли рахунок у казино знаходиться під «розслідуванням», як я міг би це назвати, казино заблокує рахунок. Найкраще, звичайно, повідомити про це гравця, але, на жаль, у багатьох випадках цього не відбувається. Ви перевіряли свою електронну пошту, щоб побачити, чи вони надіслали вам щось щодо цього? Сподіваюся, наша команда з розгляду скарг зможе вам допомогти, тому, якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.
Sorry about the issues you are having at this casino. I have seen your complaint, and our team will surely get in contact with the casino representative to get it solved. It may happen, that whenever an account at the casino is "under investigation", as I could call it, the casino will block the account. It'll be the best, of course, to inform the player about that, but unfortunately in many cases it does not happen. Have you checked your email, to see whether they have sent anything to you regarding this? I hope our complaint team will be able to help you, so please, if you have any updates, let us know.
Казино вже багато разів підтверджувало, що не було виявлено жодних технічних проблем, хоча компанія Evolution Gaming підтвердила, що було багато проблем, і казино повинно повернути мені кошти. Казино закрило мій рахунок назавжди без жодної причини, тому його не закривали для розслідування
The casino already confirmed many times that there were no technical issues were found although evolution gaming confirmed that there were many issues and the casino must refund me . The casino closed my account permanently without any reason so it was not closed for investigation
Казино вже багато разів підтверджувало, що не було виявлено жодних технічних проблем, хоча компанія Evolution Gaming підтвердила, що було багато проблем, і казино повинно повернути мені кошти. Казино закрило мій рахунок назавжди без жодної причини, тому його не закривали для розслідування
The casino already confirmed many times that there were no technical issues were found although evolution gaming confirmed that there were many issues and the casino must refund me . The casino closed my account permanently without any reason so it was not closed for investigation
Так, ви писали це колись. Ви також отримали електронний лист від evolution gaming про те, що у них виникла проблема і що казино має повернути вам кошти? Я думаю, що це буде досить важливим доказом, і наша команда, як зазначила Ромі, обов’язково спробує допомогти вам у вашій ситуації. Якщо у вас є якісь новини, обов’язково повідомте нам
Yes, you wrote that once. Do you also have an email from evolution gaming saying that they had a problem and that the casino should give you a refund ? I think this will be a pretty important proof and our team as Romi mentioned will definitely try to help you in your situation. If you have any news, be sure to let us know
Ні, з ними можна зв’язатися лише через чат 🙁 У мене є лише знімки екрана з чату. Казино відмовляється надіслати мені мою історію ігор, оскільки вони знають, що в ній багато помилок.
No they can only contacted via livechat 🙁 i only have screenshots from livechat. The casino refuses to send me my gaming history because they know there are many mistakes in it .
Вітаю! Якщо вас цікавить інформація чи електронний лист про ліцензію Кюрасао-Антильські острови, ви можете знайти їх тут, у цьому посібнику: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
Сподіваюся, наступна інформація допоможе вам.
Hi, if you are interested in information or email about the Curacao- Antillephone license, you can find it here in this guide: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
I hope the following info will help you.
Ні, з ними можна зв’язатися лише через чат 🙁 У мене є лише знімки екрана з чату. Казино відмовляється надіслати мені мою історію ігор, оскільки вони знають, що в ній багато помилок.
No they can only contacted via livechat 🙁 i only have screenshots from livechat. The casino refuses to send me my gaming history because they know there are many mistakes in it .
Якщо у вас є хоча б скріншоти, це добре, і я думаю, ви вже надіслали їх на електронну пошту Вероніки. Шкода, що у вас немає ігрової історії, але ми побачимо, куди дійде наша команда, і я впевнений, що вони спробують зробити все можливе, щоб допомогти вам. Коли вони зв’яжуться з казино, ми побачимо, що вони дізнаються.
Що стосується еволюції, ви надсилали їм електронний лист чи спілкувалися з ними через чат?
If you at least have screenshots, that's good and I believe you've already sent them to Veronika's email. It's a shame you don't have a gaming history, but we'll see where our team gets to and I'm sure they'll try to do everything they can to help you. When they contact the casino, we'll see what they find out.
As for evolution, did you send them an email or did you communicate with them via live chat ?
Це була не відповідь для вас, тому я абсолютно не знаю, про що ви зараз говорите. Якщо ви поясните мені це, я з радістю відповім. 👍
That wasn't an answer for you, so I absolutely don't know what you're talking about right now. If you explain it to me, I will be happy to respond. 👍
Я не розумію, як я маю говорити про еволюцію. Вибачте, але я не так багато граю і багато чого не розумію
I dont understand way I have to speak with evolution. Sorry but I don't play so much and I don't understand many things
Для мене виникає запитання: чому ви хочете писати постачальнику ігор? Звичайно, якщо ви вважаєте це за потрібне, я б спробував знайти їхню електронну адресу в Інтернеті та зв’язатися з ними, але я не знаю, чому ви це робите у вашому випадку.
The question for me is, why would you want to write to a game provider ? Of course, if you think it's necessary, I would try to find their email address on the internet and contact them, but I'm not sure why you would do that in your case.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.