ГоловнаФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 4)

 від Daniel
|
148 693 переглядів 392 відповідей |
|
1...3 4 5...21
Anonymized485

Чи могли б ви розповісти мені про це більше? Наперед дуже дякую!

Автоматичний переклад.
Inrel19

Ви сказали «і вони підкріплені регулятором», тому я переконаний, що ви вже пройшли це коло. я правий?

Щоб бути впевненим, який регулятор ви маєте на увазі?

У будь-якому випадку, цей посібник було створено спеціально для гравців, які хочуть бути краще поінформованими про ці процедури:

https://casino.guru/licensing-authorities

Зазвичай печатка є просто валідатором, а процес подання скарги не містить самої печатки.

Будь ласка, влаштовуйте себе з гідом. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka

Якщо оператор має дійсну ліцензію на Кюрасао, єдиний спосіб прийняти скаргу – це переглянути печатку та прокрутити вниз до пункту «Подати скаргу». Я знаю, оскільки мені довелося це зробити, вони не приймуть мою скаргу, доки я не піду крізь це. @Inrel19

У разі відсутності дійсної ліцензії ви можете подати скаргу, дотримуючись їхніх інструкцій.

Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized485

Я спеціально запитував про це, і отримав іншу відповідь. 🤷‍♀️

Таким чином, наші посібники містять інформацію, яку ми отримали.

Будь ласка, про якого з чотирьох постачальників ліцензій на Кюрасао ви говорите? Тому що є серйозні відмінності.

Говорячи про Antillephone, чи означає це, що ця інформація більше не дійсна?

«Подача скарги

Antillephone NV дійсно має веб-сайт, але на ньому немає інформації про скарги гравців. Однак на сторінці валідатора Antillephone NV є такий абзац:

«Гравці повинні звертатися до Antillephone лише тоді, коли вони вважають, що Оператор порушує їх ліцензію. Усі суперечки з Оператором щодо виплати, заблокованого облікового запису, затримки, несправних функцій і так далі слід спочатку розглядати безпосередньо з Оператор. Якщо рішення не знайдено, ви можете звернутися до ряду незалежних органів, список яких має бути вказаний на веб-сайті Оператора».

Гравці, які бажають подати скаргу, можуть зв’язатися з Antillephone лише електронною поштою тут: complaints@gaminglicences.com .

"


Автоматичний переклад.
Radka

Так, я зв’язався з регулятором, і вони сказали, що розслідування та міркування казино правильні.

Проблема полягала в тому, що їхні міркування були десь у руслі «ми праві, а ви не праві». Я багато разів запитував, чому одних Умов дотримувалися (на їхню користь), а інші повністю ігнорували.

Це триває місяцями, і я вже спілкувався з юристом, вони були тієї ж думки, що кошти конфіскуються незаконно, без будь-яких серйозних аргументів. Тож я просто запитав, чи є органи влади, яким я можу повідомити про це?

Я втомився від того, що казино обманюють людей без будь-яких наслідків, настав час припинити це, і я не зупинюся, доки все не налагодиться.

Автоматичний переклад.
Inrel19

У такому випадку, якщо влада також прийме рішення на користь казино, я думаю, що наступною інстанцією може бути адвокат. Але я не впевнений, як це все обернеться.

Чи пробували ви запитати у юридичного консультанта, куди можна повідомити про такий випадок?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, у мене є. Першою пропозицією мого юридичного консультанта було все ж спробувати вирішити це питання з казино та регулятором, ставлячи додаткові запитання, щоб вони зрозуміли, що вони насправді зробили помилку. На жаль, ні казино, ні регулятор зараз взагалі не реагують. Вони повністю ігнорують наступні запитання та взагалі ігнорують мої електронні листи. Це ясно показує мені, що ці запитання є дійсними та призведуть до несприятливих відповідей на них.

Інша пропозиція від консула полягала в тому, щоб зв’язатися з органом влади вище регулятора, але я не впевнений, хто це. З пошуку Google здається, що це уряд Кюракоа, але я не впевнений.

Крім того, вони запропонували мені звернутися до Уповноваженого з фінансових злочинів, тому що це вже може бути розцінено як фінансовий злочин через незаконне отримання моїх коштів.

Автоматичний переклад.
Inrel19

Звичайно розумію. Я вважаю, що це досить гарні пропозиції, і мені цікаво дізнатися, чи ви погодитеся на будь-яку з них. Шкода, що казино не відповідає і не намагається вирішити проблему, тому що я вважаю, що це було б найкращим способом. Інші рекомендації, звичайно, були б більш розширеними.

Однак, можливо, ще нічого не втрачено, і ви можете отримати відповідь від влади. Якщо ні, ви можете інформувати нас про наступні кроки. Тримаю кулаки 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую Яро. Я не планую відмовлятися від цього.


Я буду повідомляти про казино всім можливим інстанціям, тому що те, що вони роблять, огидно, і багато казино роблять те саме. Настав час зупинити їх одного за іншим.


Буду тримати вас в курсі на цьому форумі про ескалацію ситуації.

Автоматичний переклад.
Inrel19

Безумовно, якщо ви вважаєте, що казино не було справедливим до вас, безумовно, варто за це боротися.

Я буду радий, якщо ви оновите нас, і мені цікаво, чи вдасться вам вирішити цю ситуацію. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Я отримав деяку інформацію від Antillephone NV

Ці люди допоможуть мені повернути мої гроші:


Ми переслали ваш лист до центру вирішення питань для отримання додаткової інформації!


З повагою


АНТИЛЕФОН Н.В

Ліцензія та вирішення спорів

Автоматичний переклад.
leszko66

Привіт.

Насправді там сказано, що електронний лист було переслано. Або у вас є ще? Це було б щось!

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка

Я вже отримав свої гроші на свій банківський рахунок!!!!

Автоматичний переклад.
leszko66

Привіт! Це чудова новина! я так рада за вас! 🙌 Це якось змінило вашу думку про казино?

Я маю на увазі, це круто, що ти отримав гроші, але все одно це було не просто так...


Автоматичний переклад.
Radka

Антилефон дійсно допомагає. Після мого запиту та їхнього втручання гроші з Bet1000 Casino були негайно перераховані на мій банківський рахунок. Всім рекомендую Антиллефон!!!

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка

Казино Bet1000 вже закрито

Автоматичний переклад.
leszko66

Так, я це знаю. Це досить гарний приклад того, наскільки ризикованими можуть бути новостворені казино. 🤷‍♂️

( https://casino.guru/bet1000-casino-review )

Автоматичний переклад.

Антилефон дійсно допомагає. Після мого запиту та їхнього втручання гроші з Bet1000 Casino були негайно перераховані на мій банківський рахунок. Всім рекомендую Антиллефон!!!

Автоматичний переклад.

привіт! Це чудово. Повірте мені, коли я кажу, що це не так часто, як ви думаєте. 🙂

Автоматичний переклад.

Я надіслав скаргу в Antillephone, але вони не відповіли на неї і навіть не підтвердили її отримання. Не знаю, чи розглядають мою скаргу взагалі...


Справді розчаровує, оскільки інші постачальники ліцензій (наприклад, Curacao Egaming) набагато професійніші у своєму підході

Автоматичний переклад.
basedschalke

На жаль, вони не відповідають. Я надіслав їм багато електронних листів, але я не зв’язувався з ними протягом 4 місяців.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого