11 міс. тому
Чи могли б ви розповісти мені про це більше? Наперед дуже дякую!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
0
Чи могли б ви розповісти мені про це більше? Наперед дуже дякую!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
Ви сказали «і вони підкріплені регулятором», тому я переконаний, що ви вже пройшли це коло. я правий?
Щоб бути впевненим, який регулятор ви маєте на увазі?
У будь-якому випадку, цей посібник було створено спеціально для гравців, які хочуть бути краще поінформованими про ці процедури:
https://casino.guru/licensing-authorities
Зазвичай печатка є просто валідатором, а процес подання скарги не містить самої печатки.
Будь ласка, влаштовуйте себе з гідом. 🙏
You said "and they are backed up by the regulator", so I'm convinced you already passed this circle. Am I correct?
Just to be sure, which regulator do you have in mind, please?
Anyway, this guide was specifically created for players who want to be better informed about these procedures:
https://casino.guru/licensing-authorities
Usually, the seal is just a validator, and the process of submitting the complaint does not contain the seal itself.
Please suit yourself with the guide. 🙏
Якщо оператор має дійсну ліцензію на Кюрасао, єдиний спосіб прийняти скаргу – це переглянути печатку та прокрутити вниз до пункту «Подати скаргу». Я знаю, оскільки мені довелося це зробити, вони не приймуть мою скаргу, доки я не піду крізь це. @Inrel19
У разі відсутності дійсної ліцензії ви можете подати скаргу, дотримуючись їхніх інструкцій.
Where an operator has a valid Curacao license, the only way they will accept a complaint is by going through the seal and scrolling down to Make a Complaint, I know because I had to do that, they would not accept my complaint until I had gone through it. @Inrel19
In the absence of a valid license you can file a complaint by following their instructions.
Я спеціально запитував про це, і отримав іншу відповідь. 🤷♀️
Таким чином, наші посібники містять інформацію, яку ми отримали.
Будь ласка, про якого з чотирьох постачальників ліцензій на Кюрасао ви говорите? Тому що є серйозні відмінності.
Говорячи про Antillephone, чи означає це, що ця інформація більше не дійсна?
«Подача скарги
Antillephone NV дійсно має веб-сайт, але на ньому немає інформації про скарги гравців. Однак на сторінці валідатора Antillephone NV є такий абзац:
«Гравці повинні звертатися до Antillephone лише тоді, коли вони вважають, що Оператор порушує їх ліцензію. Усі суперечки з Оператором щодо виплати, заблокованого облікового запису, затримки, несправних функцій і так далі слід спочатку розглядати безпосередньо з Оператор. Якщо рішення не знайдено, ви можете звернутися до ряду незалежних органів, список яких має бути вказаний на веб-сайті Оператора».
Гравці, які бажають подати скаргу, можуть зв’язатися з Antillephone лише електронною поштою тут: complaints@gaminglicences.com .
"
I was specifically asking about this and was given a different response. 🤷♀️
Thus, our guides contain the information we got.
Which one of the four Curacao license providers are you talking about, please? Because there are major differences.
Speaking about Antillephone, does it mean this info is no longer valid, please?
"Submitting a Complaint
Antillephone N.V. does have a website, but there is no information to be found regarding player complaints. However, on the Antillephone N.V. validator page, there is the following paragraph:
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Operator is in breach of their license. All disputes with an Operator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Operator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Operator website."
Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.
"
Так, я зв’язався з регулятором, і вони сказали, що розслідування та міркування казино правильні.
Проблема полягала в тому, що їхні міркування були десь у руслі «ми праві, а ви не праві». Я багато разів запитував, чому одних Умов дотримувалися (на їхню користь), а інші повністю ігнорували.
Це триває місяцями, і я вже спілкувався з юристом, вони були тієї ж думки, що кошти конфіскуються незаконно, без будь-яких серйозних аргументів. Тож я просто запитав, чи є органи влади, яким я можу повідомити про це?
Я втомився від того, що казино обманюють людей без будь-яких наслідків, настав час припинити це, і я не зупинюся, доки все не налагодиться.
Yes, I have contacted the regulator and they said that the investigation and reasoning of the casino is right.
The problem was, that their reasoning was somewhere along the lines of 'we are right and you are wrong'. I have asked many times why some Terms and Conditions were followed (to their benefit) and others completely ignored.
This has been going for months and I have already talked with a legal counsel, they were the same opinion that funds are forfeited illegally, without any solid reasoning. So now I was just wondering, are there any authorities that I could report this to?
I am sick an tired of casinos scamming people without any consequences, it is time to stop that and I will not stop until things are right.
У такому випадку, якщо влада також прийме рішення на користь казино, я думаю, що наступною інстанцією може бути адвокат. Але я не впевнений, як це все обернеться.
Чи пробували ви запитати у юридичного консультанта, куди можна повідомити про такий випадок?
In such a case, if the authority also decides in favour of the casino, I think that the next instance could be a lawyer. But I'm not sure how it would all turn out.
Have you tried asking the legal consuel where you can report such a case ?
Так, у мене є. Першою пропозицією мого юридичного консультанта було все ж спробувати вирішити це питання з казино та регулятором, ставлячи додаткові запитання, щоб вони зрозуміли, що вони насправді зробили помилку. На жаль, ні казино, ні регулятор зараз взагалі не реагують. Вони повністю ігнорують наступні запитання та взагалі ігнорують мої електронні листи. Це ясно показує мені, що ці запитання є дійсними та призведуть до несприятливих відповідей на них.
Інша пропозиція від консула полягала в тому, щоб зв’язатися з органом влади вище регулятора, але я не впевнений, хто це. З пошуку Google здається, що це уряд Кюракоа, але я не впевнений.
Крім того, вони запропонували мені звернутися до Уповноваженого з фінансових злочинів, тому що це вже може бути розцінено як фінансовий злочин через незаконне отримання моїх коштів.
Yes, I have. The first suggestion from my legal consuel was to still try and to solve this with the casino and regulator by asking additional questions that lead to them understanding that they actually made a mistake. Unfortunately, nor the casino, nor the regulator is responding at all now. They completely ignore the follow-up questions and ignore my emails in general. This clearly shows to me that those questions are valid and would lead to unfavorable answers to them.
The other suggestion from the consuel was to contact the authority above the regulator, but I am not sure who it is. From the Google search is seems that it is The Government of Curacoa, but I am not sure about it.
Also, they suggested that I could contact Financial Crime Ombudsman, because this could already be considered as a financial crime by illegally obtaining my funds.
Звичайно розумію. Я вважаю, що це досить гарні пропозиції, і мені цікаво дізнатися, чи ви погодитеся на будь-яку з них. Шкода, що казино не відповідає і не намагається вирішити проблему, тому що я вважаю, що це було б найкращим способом. Інші рекомендації, звичайно, були б більш розширеними.
Однак, можливо, ще нічого не втрачено, і ви можете отримати відповідь від влади. Якщо ні, ви можете інформувати нас про наступні кроки. Тримаю кулаки 🤞
Of course I understand. I think these are pretty good suggestions and I'm curious to see if you're going to go with any of them. It's a shame that the casino is not responding and trying to solve the problem because I think that would be the best way to go. Other recommendations would certainly be more lengthy.
However, nothing may be lost yet and you may get a response from the authority. If not, you can keep us informed about the next steps. I'll keep my fingers crossed 🤞
Дякую Яро. Я не планую відмовлятися від цього.
Я буду повідомляти про казино всім можливим інстанціям, тому що те, що вони роблять, огидно, і багато казино роблять те саме. Настав час зупинити їх одного за іншим.
Буду тримати вас в курсі на цьому форумі про ескалацію ситуації.
Thank you Jaro. I am not planning to give up on this.
I will report the casino to every authority possible, because what they are doing is disgusting and many casinos are doing the same. It is time to stop them one by one.
Will keep you updated in this forum how things escalate.
Безумовно, якщо ви вважаєте, що казино не було справедливим до вас, безумовно, варто за це боротися.
Я буду радий, якщо ви оновите нас, і мені цікаво, чи вдасться вам вирішити цю ситуацію. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
Certainly if you feel that the casino hasn't been fair to you, it's definitely worth fighting for.
I'll be glad if you update us and I'm interested to see if you manage to resolve the situation. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Я отримав деяку інформацію від Antillephone NV
Ці люди допоможуть мені повернути мої гроші:
Ми переслали ваш лист до центру вирішення питань для отримання додаткової інформації!
З повагою
АНТИЛЕФОН Н.В
Ліцензія та вирішення спорів
I got some information from Antillephone N.V.
This people will help me to get back my money:
We have forwarded your mail to the resolution center for further details!
Sincerely
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution
Привіт.
Насправді там сказано, що електронний лист було переслано. Або у вас є ще? Це було б щось!
Hello.
Actually, it says the email was forwarded. Or do you have some more? That would be something!
Привіт! Це чудова новина! я так рада за вас! 🙌 Це якось змінило вашу думку про казино?
Я маю на увазі, це круто, що ти отримав гроші, але все одно це було не просто так...
Hi! That is amazing news! I'm so glad for you! 🙌 Does this somehow change your opinion of the casino?
I mean, it's cool you got the money, but still, it was not a piece of cake...
Антилефон дійсно допомагає. Після мого запиту та їхнього втручання гроші з Bet1000 Casino були негайно перераховані на мій банківський рахунок. Всім рекомендую Антиллефон!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Так, я це знаю. Це досить гарний приклад того, наскільки ризикованими можуть бути новостворені казино. 🤷♂️
Yep, I know that. This is a pretty good example of how risky the newly established casinos might be. 🤷♂️
Антилефон дійсно допомагає. Після мого запиту та їхнього втручання гроші з Bet1000 Casino були негайно перераховані на мій банківський рахунок. Всім рекомендую Антиллефон!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Я надіслав скаргу в Antillephone, але вони не відповіли на неї і навіть не підтвердили її отримання. Не знаю, чи розглядають мою скаргу взагалі...
Справді розчаровує, оскільки інші постачальники ліцензій (наприклад, Curacao Egaming) набагато професійніші у своєму підході
I sent a complaint to Antillephone and they haven't replied to it or even acknowledged receiving it. I have no idea if my complaint is being reviewed at all...
Really frustrating as other license providers (ie. Curacao Egaming) are much more professional in their approach
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.