Ну, це ваша перша публікація на форумі, тобто ніхто, включно зі мною, не має підказки, що, здається, не так.
Чи правильно я розумію, що ви бажаєте, щоб ваш обліковий запис Casino Guru було видалено?
Я перевірив вашу останню (безпідставну) скаргу , там ви написали 2 місяці тому:
"ні, дуже дякую. Ви можете закрити розгляд скарги."
Зверніть увагу, що це не означає, що ми маємо право закрити ваш обліковий запис.
Дайте нам знати, що ви бажаєте, будь ласка.
Well, this is your first post on the forum, meaning nobody - me included has a clue what seems to be wrong.
Do I understand correctly, that you wish your Casino Guru account to be deleted?
I checked your last (unjustified) complaint, there you wrote 2 months ago:
"no Many Thanks. You can close the complaint case."
Kindly note that this does not mean we are entitled to close your account.
Let us know what you desire, please.
Автоматичний переклад.