ФорумОбговорення скаргЯк підняти суперечку з відповідними людьми на королівських барабанах

Як підняти суперечку з відповідними людьми на королівських барабанах

2 тиж. тому від whatyrnumba
|
497 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 тиж. тому

Тож сьогодні рано вранці я виграв x суму на королівських барабанах. Я ніколи не використовую бонус і граю на цьому сайті дуже довго. Я продовжив зняття коштів і розіграв залишок, а потім вийшов з гри. Мав приблизно 2-годинну перерву та пішов знову ввійти, я отримав повідомлення про помилку, ім’я користувача чи пароль недійсні. Спробував це 3 рази, а потім пішов у чат, щоб змусити їх вирішити проблему. Коли мене зв’язали з агентом, вони запитали, як я можу допомогти. Я сказав їм, що мене заблоковано, вони сказали, що мені потрібно скинути пароль, спробувати ще раз. До чого я пішов там кроками. Це все одно не спрацює. Тому я поговорив з іншим агентом і запитав, як я можу вирішити цю проблему? Вона сказала, що відсортує це в кінці, вона вручну скинула його, я все ще не зміг увійти. Тож я спробував кнопку скидання на самій вкладці та перевірив, чи спрацює це для мене цього разу. Так, це було успішно. Як тільки я був у своєму профілі, у них є історія гравців на вкладці. Я клацнув на ньому, і станом на опівночі минулого вечора жодна частина моєї історії була недоступна для перегляду. Я зробив запит у чаті, тоді вона сказала, що я скасував зняття коштів і повернув кошти на мій обліковий запис, майте на увазі, що я був заблокований на пару годин. Стверджуючи, що я відіграв повернення коштів протягом годин, коли я був заблокований. Мені сказав, що я ніколи не повинен нікому давати свій пароль, тому я нікому не віддам свій пароль. Окрім того, що представник тамтешнього відділу дав мені новий, який не працював. Я попросив усіх агентів поговорити з менеджерами чи диспутами, вони люб’язно вимкнули чат і вийшли. З ким я можу поговорити або піти і звернутися, щоб допомогти мені вирішити проблему? У мене є більшість моїх знімків екрана під час розмови з ними та квитанція про зняття коштів. Вони не нададуть доказів повернення коштів на мій рахунок. Коли я прошу доказів

Автоматичний переклад.
whatyrnumba
2 тиж. тому

Я щиро сподіваюся, що ваш обліковий запис не зламано, і це було неймовірно розумним кроком негайно подати нам скаргу. Поговорити з менеджером – це також хороший спосіб піти, але, з іншого боку, я можу уявити, що навіть менеджер повинен спочатку розібратися з хлопцями.

Найбільше мене хвилює те, що історія ігор зникла. Мені важко повірити, що ви не можете побачити скасовану суму, яка мала бути знята, і була справедливо втрачена в грі. Чи правильно я зрозумів?

Крім того, будь ласка, де відбулося повернення коштів?

Зазвичай історія має бути видимою, тож що сталося з обліковим записом? Що ж, це має бути складна ситуація. Я очікую, що представник казино пояснить це питання через скаргу.

Напевно буде тут чекати іншого повороту подій.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Історія гравців не відображається з опівночі до всього цього інциденту. Не відображається, депозити або щось очікує на розгляд, скасування взагалі нічого. У моєму профілі є вкладка з депозитами, нижче якої помаранчевим кольором написано зняти кошти. Після першого зняття я перевірив свою історію гравців і зняття, яке я здійснив через 1 хвилину після зняття, воно не відображалося, а також будь-які інші мої депозити. Я ще чекаю більш серйозної відповіді від менеджера з поясненням ситуації та термінів. Після першого електронного листування вони заявили те саме, що сказав мені один із агентів. Коли я просив довести версії подій, ніхто не реагував. Я скористався наведеним вище посиланням і надіслав знімки екрана та записку про мої виграші від агента, який скинув мій пароль. Тож ваша чудова команда може бачити, що було сказано. Дякую, що відгукнулися. Я чекаю відповіді від вашої команди, щоб зробити наступні кроки.


Я можу отримати доступ до облікового запису станом на вчора о 20:44, я не повертався на цей сайт із учорашнього дня.

Автоматичний переклад.
whatyrnumba
2 тиж. тому

Правду кажучи, справа виглядає дещо складною. Тому я дуже сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з представником казино у вашій скарзі, і вони зможуть розпочати розслідування.

Просто будьте готові, що все це може зайняти деякий час. Або сподіваємось менеджер, про якого ви пишете, допоможе вам і зможе швидше все виправити.

Почекаємо, як воно піде. Звичайно, повідомляйте нам про будь-які новини щодо цієї справи. Ми хотіли б побачити, як це піде, і я тримаю кулаки за найкращий і найшвидший результат.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Дякую, я чекаю на результати від вашої команди.

Автоматичний переклад.
whatyrnumba
1 тиждень тому

Ми раді допомогти. Можливо, незабаром казино вирішить проблему навіть без нашого втручання, але ми точно будемо готові її вирішити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого