Тож сьогодні рано вранці я виграв x суму на королівських барабанах. Я ніколи не використовую бонус і граю на цьому сайті дуже довго. Я продовжив зняття коштів і розіграв залишок, а потім вийшов з гри. Мав приблизно 2-годинну перерву та пішов знову ввійти, я отримав повідомлення про помилку, ім’я користувача чи пароль недійсні. Спробував це 3 рази, а потім пішов у чат, щоб змусити їх вирішити проблему. Коли мене зв’язали з агентом, вони запитали, як я можу допомогти. Я сказав їм, що мене заблоковано, вони сказали, що мені потрібно скинути пароль, спробувати ще раз. До чого я пішов там кроками. Це все одно не спрацює. Тому я поговорив з іншим агентом і запитав, як я можу вирішити цю проблему? Вона сказала, що відсортує це в кінці, вона вручну скинула його, я все ще не зміг увійти. Тож я спробував кнопку скидання на самій вкладці та перевірив, чи спрацює це для мене цього разу. Так, це було успішно. Як тільки я був у своєму профілі, у них є історія гравців на вкладці. Я клацнув на ньому, і станом на опівночі минулого вечора жодна частина моєї історії була недоступна для перегляду. Я зробив запит у чаті, тоді вона сказала, що я скасував зняття коштів і повернув кошти на мій обліковий запис, майте на увазі, що я був заблокований на пару годин. Стверджуючи, що я відіграв повернення коштів протягом годин, коли я був заблокований. Мені сказав, що я ніколи не повинен нікому давати свій пароль, тому я нікому не віддам свій пароль. Окрім того, що представник тамтешнього відділу дав мені новий, який не працював. Я попросив усіх агентів поговорити з менеджерами чи диспутами, вони люб’язно вимкнули чат і вийшли. З ким я можу поговорити або піти і звернутися, щоб допомогти мені вирішити проблему? У мене є більшість моїх знімків екрана під час розмови з ними та квитанція про зняття коштів. Вони не нададуть доказів повернення коштів на мій рахунок. Коли я прошу доказів
So I won x amount at royal reels early this morning. I never uses bonus and I've been playing on this site for a very long time. I proceeded to withdraw the funds and play the remainder off, I then signed out of the game. Had roughly 2 hour break and went to sign back in, I received a error message, user name or password invalid. Tried this 3 times and then went on chat to get them to rectify the problem. Once I was connected to an agent, they asked how may I assist. I told them I was locked out, they said I had to reset the password try again. To which I followed there steps. It still wouldn't work. So I spoke to another agent and asked how can I get this issue fixed? She said she would sort it at her end, she manually reset it, I still wasn't able to sign in. So I tried the reset button on the tab itself and see if it work for me this time. Yes, that was successful. Once I was in my profile, they have a players history in the tab. I clicked on it an none of my history was available to see as of midnight last night. I made enquiries on the chat, that's when she said I had cancelled the withdrawal and the refund had gone back into my account, bear in mind I had been locked out for a couple of hours. Stating I had played the refund out, during the hours I was locked out. Told me I should never give my password to anyone, to which I would not give my password to anyone. Apart from an representative in there department giving me a new one that didn't work. I've asked all agents to speak with managers or disputes, they kindly switch the chat off and leave. Who can I speak with or go and see to help me rectify the problem? I have the majority of my screen shots whilst speaking to them and a receipt of withdrawal. They will not supply evidence of said refunding back into my account. When I ask for proof