ГоловнаФорумОбговорення скаргЯк підняти суперечку з відповідними людьми на королівських барабанах

Як підняти суперечку з відповідними людьми на королівських барабанах

 від whatyrnumba
|
1 528 переглядів 5 відповідей |
|

Тож сьогодні рано вранці я виграв x суму на королівських барабанах. Я ніколи не використовую бонус і граю на цьому сайті дуже довго. Я продовжив зняття коштів і розіграв залишок, а потім вийшов з гри. Мав приблизно 2-годинну перерву та пішов знову ввійти, я отримав повідомлення про помилку, ім’я користувача чи пароль недійсні. Спробував це 3 рази, а потім пішов у чат, щоб змусити їх вирішити проблему. Коли мене зв’язали з агентом, вони запитали, як я можу допомогти. Я сказав їм, що мене заблоковано, вони сказали, що мені потрібно скинути пароль, спробувати ще раз. До чого я пішов там кроками. Це все одно не спрацює. Тому я поговорив з іншим агентом і запитав, як я можу вирішити цю проблему? Вона сказала, що відсортує це в кінці, вона вручну скинула його, я все ще не зміг увійти. Тож я спробував кнопку скидання на самій вкладці та перевірив, чи спрацює це для мене цього разу. Так, це було успішно. Як тільки я був у своєму профілі, у них є історія гравців на вкладці. Я клацнув на ньому, і станом на опівночі минулого вечора жодна частина моєї історії була недоступна для перегляду. Я зробив запит у чаті, тоді вона сказала, що я скасував зняття коштів і повернув кошти на мій обліковий запис, майте на увазі, що я був заблокований на пару годин. Стверджуючи, що я відіграв повернення коштів протягом годин, коли я був заблокований. Мені сказав, що я ніколи не повинен нікому давати свій пароль, тому я нікому не віддам свій пароль. Окрім того, що представник тамтешнього відділу дав мені новий, який не працював. Я попросив усіх агентів поговорити з менеджерами чи диспутами, вони люб’язно вимкнули чат і вийшли. З ким я можу поговорити або піти і звернутися, щоб допомогти мені вирішити проблему? У мене є більшість моїх знімків екрана під час розмови з ними та квитанція про зняття коштів. Вони не нададуть доказів повернення коштів на мій рахунок. Коли я прошу доказів

Автоматичний переклад.
whatyrnumba

Я щиро сподіваюся, що ваш обліковий запис не зламано, і це було неймовірно розумним кроком негайно подати нам скаргу. Поговорити з менеджером – це також хороший спосіб піти, але, з іншого боку, я можу уявити, що навіть менеджер повинен спочатку розібратися з хлопцями.

Найбільше мене хвилює те, що історія ігор зникла. Мені важко повірити, що ви не можете побачити скасовану суму, яка мала бути знята, і була справедливо втрачена в грі. Чи правильно я зрозумів?

Крім того, будь ласка, де відбулося повернення коштів?

Зазвичай історія має бути видимою, тож що сталося з обліковим записом? Що ж, це має бути складна ситуація. Я очікую, що представник казино пояснить це питання через скаргу.

Напевно буде тут чекати іншого повороту подій.

Автоматичний переклад.

Історія гравців не відображається з опівночі до всього цього інциденту. Не відображається, депозити або щось очікує на розгляд, скасування взагалі нічого. У моєму профілі є вкладка з депозитами, нижче якої помаранчевим кольором написано зняти кошти. Після першого зняття я перевірив свою історію гравців і зняття, яке я здійснив через 1 хвилину після зняття, воно не відображалося, а також будь-які інші мої депозити. Я ще чекаю більш серйозної відповіді від менеджера з поясненням ситуації та термінів. Після першого електронного листування вони заявили те саме, що сказав мені один із агентів. Коли я просив довести версії подій, ніхто не реагував. Я скористався наведеним вище посиланням і надіслав знімки екрана та записку про мої виграші від агента, який скинув мій пароль. Тож ваша чудова команда може бачити, що було сказано. Дякую, що відгукнулися. Я чекаю відповіді від вашої команди, щоб зробити наступні кроки.


Я можу отримати доступ до облікового запису станом на вчора о 20:44, я не повертався на цей сайт із учорашнього дня.

Автоматичний переклад.
whatyrnumba

Правду кажучи, справа виглядає дещо складною. Тому я дуже сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з представником казино у вашій скарзі, і вони зможуть розпочати розслідування.

Просто будьте готові, що все це може зайняти деякий час. Або сподіваємось менеджер, про якого ви пишете, допоможе вам і зможе швидше все виправити.

Почекаємо, як воно піде. Звичайно, повідомляйте нам про будь-які новини щодо цієї справи. Ми хотіли б побачити, як це піде, і я тримаю кулаки за найкращий і найшвидший результат.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Дякую, я чекаю на результати від вашої команди.

Автоматичний переклад.
whatyrnumba

Ми раді допомогти. Можливо, незабаром казино вирішить проблему навіть без нашого втручання, але ми точно будемо готові її вирішити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого