ФорумОбговорення скаргЯк переконатися, що мій обліковий запис відповідає вимогам, якщо адміністратор відмовляється…

Як переконатися, що мій обліковий запис відповідає вимогам, якщо адміністратор відмовляється…

1 рік тому від moneymonsta73
|
2694 переглядів 0 відповіді |
|
1 рік тому

Так от ситуація.

Окрім моєї триваючої суперечки з казино Zodiac, я продовжував грати на сайтах CR.

Оскільки мої старі облікові записи, пов’язані з моїм диспутом, було закрито =, за власним бажанням адміністратора, оскільки я не запитував і не погоджувався з їхньою відповідальною ігровою стороною «Ми тут, щоб допомогти вам, тому що ми не хочемо вам платити».

Вони також не сказали, що я не можу там грати.

Отже, я створив нові облікові записи CR під новою електронною поштою, і я створив лише 1 для кожного, щоб уникнути дублікатів або кількох облікових записів.

Я вже знав це раніше, але раніше багато разів отримував виплати за цією структурою кількох облікових записів.

Не дивлячись на це, ЗАРАЗ я відповідатиму та дотримуватимусь положень та умов, встановлених усіма сайтами CR.

Але, звичайно, є проблема.

2,5 тижні тому я створив нові облікові записи Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity та Casino Kingdom.

Звичайно, не відразу, а протягом останніх 3 тижнів, відколи мою скаргу було відхилено ТУТ. (Але не через обстановку цегляного суду)

У будь-якому випадку, майже кожен сайт CR пропонує певний вітальний бонус від 1 долара США за 80 обертань, 5 доларів США за 100, 10 доларів США за 150 і безліч різноманітних вітальних бонусів або за ваш перший депозит, або за комбінацію вашої початкової жмені для депозитів.

Мій перший депозит пішов, оскільки його завжди рекламували.

100% бонус за збіг. добре.

Але потім все почало змінюватися.

На наступному сайті мій перший депозит був зроблений і не був зарахований відразу, але іноді він приходить трохи пізніше.

Тільки воно так і не прийшло.

3-й сайт, те саме. Бонус не додано.

На 4-му сайті був той самий результат «Для мене немає бонусу».

5-й сайт те саме.

О, після другого сайту я звернувся до служби підтримки в чаті, спробував знайти справжню людину, з якою можна поговорити, але робот чату просто не погодився.

Тож після кількох вибраних маніпулятивних ключових слів, щоб отримати справжню людину, служба підтримки ботів повідомила, що вони передають мене своїм колегам, які допоможуть мені далі із запитом.

Тільки все повернулося до того самого. "Ви 12-й у черзі, і ваш очікуваний час очікування становить 43 хвилини"

Я не знаю про вас, але CR змушує мене чекати.

Вони вже давно. Ще до моєї суперечки.

Але після моєї суперечки стало тільки гірше. Тож я почав записувати чат, а потім продовжив, щоб написати направлення до служби підтримки, щоб дізнатися, чи зможу я отримати остаточну відповідь щодо статусу моїх поточних рахунків і про те, що з моїми бонусами не було додано.

Це було 2,5 тижні тому. Я ще не отримав відповіді від служби підтримки. (І я навіть написав електронний лист без лайки чи лайки, вірте чи ні)

Отже, завдяки довгій бурхливій історії з CR, вони цифрово інституціоналізували мене, щоб я просто залишив це й сподівався, що колись це станеться, бажано до того, як я отримаю ще один запит на зняття коштів, щоб уникнути чергової суперечки.

Загалом я написав 3 електронні листи до служби підтримки та 1 до RiskManagement, оскільки вони є «телефонами», які завжди базують свої дії на тому, що найкраще підходить для казино... Гм!! Я маю на увазі гравців. 😉 😉

Потім минулих вихідних у моєму обліковому записі на вкладці промоцій була доступна нова чудова пропозиція.


Бонус 140% на ваш наступний депозит у розмірі 20 доларів або більше


Звичайно, я погодився, зробив депозит у розмірі 20 доларів і сподівався на краще. .


І CR знову РОЗЧАРАВ мене, не виконавши свою рекламну обіцянку.

Мало того, мої нещодавно створені облікові записи більше не мали срібного статусу, вони ВСІ тепер мали платиновий статус!

Що, якщо ви вже знаєте, рівні статусу в CR не такі, якими вони здаються. Немає реальної користі для жодного з рівнів. Я не буду вдаватися в це, але насправді краще залишатися на нижчих рівнях.

Найкращою причиною для цього є просто вартість. Ви все ще отримуєте досить хороші пропозиції, і це все ще досить дешево для майже всіх.

Незважаючи на те, що ви насправді не маєте права голосу щодо свого просування, оскільки очки автоматично продовжуватимуть додаватися (крім гри нижче необхідного балу за певний місяць, перебування на вищих рівнях насправді гарантує лише одне, це просто коштує більше отримуйте хороші бонуси. Тому гра (і програш) коштує більше.

Отже, тепер я не тільки НЕ отримую свої бонуси за перший депозит з усіх моїх щойно створених облікових записів, але тепер я навіть не можу насолоджуватися випадковими рівнями статусу.

Отже, вчора ввечері після внесення депозиту в Casino Kingdom я знову погодився на промо-акцію 150%, але не отримав її, тож я пішов у чат служби підтримки, де переконався, що спілкувався з людиною, і, на мій подив, лише через 8 хвилин, реальна людина приєдналася до віджета чату.

Чи може це бути початком нових і дружніх стосунків між CR і мною??

🙂 Я знаю, що ти вже знаєш відповідь.

НІЯК НІ!!!

Коли відбувся односторонній і саркастичний чат із агентом служби підтримки «L», я швидко зрозумів, що CR разом із RM ніколи не збираються робити нічого легкого чи без своєї справедливої частки чи блокпостів, об’їздів і просувань, які вони ніколи не досягнуть.

Принаймні не мені.

Коли ми завершували розмову, цей агент служби підтримки свідомо уникав відповідей на не пов’язані з кимось питання, які я закинув, щоб побачити, яку відповідь я отримаю (я поставив запитання про середній час, який потрібен RM, щоб зв’язатися з кимось, хто подав запит запит на зняття коштів на суму $5000 або вище. Служба підтримки просто відмовилася відповідати або давати будь-яку справжню відповідь, навіть якщо вказано «через 48 годин або менше»)

Тоді, по суті, називає мене брехуном, тому що: «Я перевірив у свого менеджера, і пропозиції, про яку ви говорите, щодо 150% бонусу, НЕ існує».

😘 !*@^# Вибачте??

Я сказав: «На скільки ти хочеш поставити? Якби я міг завантажити це в цей чат, ти б це побачив сам. Тоді скажи мені, скільки його не існує. Скажи мені, куди його надіслати, і я надішлю його, перш ніж я закрийте цей чат.'

Навіть я знав, куди його надіслати, і вже мав це, я хотів спробувати представити свою вимогу прямо та точно, щоб побачити, чи зможу я схилити його додати мій бонус.

Він просто відмовився, сказавши мені надіслати електронну пошту RM am, і вони зв’яжуться зі мною.

Нієїууууууу! Не RM! Вони просто НЕ повертаються до мене. Як завжди. Якщо не сказати мені, що вони закрили мої облікові записи на мій запит. Лол.

Отже, що тепер?

ЧИ Я знову відкриваю суперечку з CR?

На цій платформі? Зрештою, Casino Guru справді запросив представника Zodiac зробити єдиний і визначальний коментар прямо тут, на цьому сайті, можливо, я повинен.

Що б ви зробили?



filefilefile


Хммм, для пропозиції, якої не існує, мені це виглядає досить живо... Шок.


Happy Gamblin'; Тобі.

MoneyMonsta73





Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого