Так от ситуація.
Окрім моєї триваючої суперечки з казино Zodiac, я продовжував грати на сайтах CR.
Оскільки мої старі облікові записи, пов’язані з моїм диспутом, було закрито =, за власним бажанням адміністратора, оскільки я не запитував і не погоджувався з їхньою відповідальною ігровою стороною «Ми тут, щоб допомогти вам, тому що ми не хочемо вам платити».
Вони також не сказали, що я не можу там грати.
Отже, я створив нові облікові записи CR під новою електронною поштою, і я створив лише 1 для кожного, щоб уникнути дублікатів або кількох облікових записів.
Я вже знав це раніше, але раніше багато разів отримував виплати за цією структурою кількох облікових записів.
Не дивлячись на це, ЗАРАЗ я відповідатиму та дотримуватимусь положень та умов, встановлених усіма сайтами CR.
Але, звичайно, є проблема.
2,5 тижні тому я створив нові облікові записи Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity та Casino Kingdom.
Звичайно, не відразу, а протягом останніх 3 тижнів, відколи мою скаргу було відхилено ТУТ. (Але не через обстановку цегляного суду)
У будь-якому випадку, майже кожен сайт CR пропонує певний вітальний бонус від 1 долара США за 80 обертань, 5 доларів США за 100, 10 доларів США за 150 і безліч різноманітних вітальних бонусів або за ваш перший депозит, або за комбінацію вашої початкової жмені для депозитів.
Мій перший депозит пішов, оскільки його завжди рекламували.
100% бонус за збіг. добре.
Але потім все почало змінюватися.
На наступному сайті мій перший депозит був зроблений і не був зарахований відразу, але іноді він приходить трохи пізніше.
Тільки воно так і не прийшло.
3-й сайт, те саме. Бонус не додано.
На 4-му сайті був той самий результат «Для мене немає бонусу».
5-й сайт те саме.
О, після другого сайту я звернувся до служби підтримки в чаті, спробував знайти справжню людину, з якою можна поговорити, але робот чату просто не погодився.
Тож після кількох вибраних маніпулятивних ключових слів, щоб отримати справжню людину, служба підтримки ботів повідомила, що вони передають мене своїм колегам, які допоможуть мені далі із запитом.
Тільки все повернулося до того самого. "Ви 12-й у черзі, і ваш очікуваний час очікування становить 43 хвилини"
Я не знаю про вас, але CR змушує мене чекати.
Вони вже давно. Ще до моєї суперечки.
Але після моєї суперечки стало тільки гірше. Тож я почав записувати чат, а потім продовжив, щоб написати направлення до служби підтримки, щоб дізнатися, чи зможу я отримати остаточну відповідь щодо статусу моїх поточних рахунків і про те, що з моїми бонусами не було додано.
Це було 2,5 тижні тому. Я ще не отримав відповіді від служби підтримки. (І я навіть написав електронний лист без лайки чи лайки, вірте чи ні)
Отже, завдяки довгій бурхливій історії з CR, вони цифрово інституціоналізували мене, щоб я просто залишив це й сподівався, що колись це станеться, бажано до того, як я отримаю ще один запит на зняття коштів, щоб уникнути чергової суперечки.
Загалом я написав 3 електронні листи до служби підтримки та 1 до RiskManagement, оскільки вони є «телефонами», які завжди базують свої дії на тому, що найкраще підходить для казино... Гм!! Я маю на увазі гравців. 😉 😉
Потім минулих вихідних у моєму обліковому записі на вкладці промоцій була доступна нова чудова пропозиція.
Бонус 140% на ваш наступний депозит у розмірі 20 доларів або більше
Звичайно, я погодився, зробив депозит у розмірі 20 доларів і сподівався на краще. .
І CR знову РОЗЧАРАВ мене, не виконавши свою рекламну обіцянку.
Мало того, мої нещодавно створені облікові записи більше не мали срібного статусу, вони ВСІ тепер мали платиновий статус!
Що, якщо ви вже знаєте, рівні статусу в CR не такі, якими вони здаються. Немає реальної користі для жодного з рівнів. Я не буду вдаватися в це, але насправді краще залишатися на нижчих рівнях.
Найкращою причиною для цього є просто вартість. Ви все ще отримуєте досить хороші пропозиції, і це все ще досить дешево для майже всіх.
Незважаючи на те, що ви насправді не маєте права голосу щодо свого просування, оскільки очки автоматично продовжуватимуть додаватися (крім гри нижче необхідного балу за певний місяць, перебування на вищих рівнях насправді гарантує лише одне, це просто коштує більше отримуйте хороші бонуси. Тому гра (і програш) коштує більше.
Отже, тепер я не тільки НЕ отримую свої бонуси за перший депозит з усіх моїх щойно створених облікових записів, але тепер я навіть не можу насолоджуватися випадковими рівнями статусу.
Отже, вчора ввечері після внесення депозиту в Casino Kingdom я знову погодився на промо-акцію 150%, але не отримав її, тож я пішов у чат служби підтримки, де переконався, що спілкувався з людиною, і, на мій подив, лише через 8 хвилин, реальна людина приєдналася до віджета чату.
Чи може це бути початком нових і дружніх стосунків між CR і мною??
🙂 Я знаю, що ти вже знаєш відповідь.
НІЯК НІ!!!
Коли відбувся односторонній і саркастичний чат із агентом служби підтримки «L», я швидко зрозумів, що CR разом із RM ніколи не збираються робити нічого легкого чи без своєї справедливої частки чи блокпостів, об’їздів і просувань, які вони ніколи не досягнуть.
Принаймні не мені.
Коли ми завершували розмову, цей агент служби підтримки свідомо уникав відповідей на не пов’язані з кимось питання, які я закинув, щоб побачити, яку відповідь я отримаю (я поставив запитання про середній час, який потрібен RM, щоб зв’язатися з кимось, хто подав запит запит на зняття коштів на суму $5000 або вище. Служба підтримки просто відмовилася відповідати або давати будь-яку справжню відповідь, навіть якщо вказано «через 48 годин або менше»)
Тоді, по суті, називає мене брехуном, тому що: «Я перевірив у свого менеджера, і пропозиції, про яку ви говорите, щодо 150% бонусу, НЕ існує».
😘 !*@^# Вибачте??
Я сказав: «На скільки ти хочеш поставити? Якби я міг завантажити це в цей чат, ти б це побачив сам. Тоді скажи мені, скільки його не існує. Скажи мені, куди його надіслати, і я надішлю його, перш ніж я закрийте цей чат.'
Навіть я знав, куди його надіслати, і вже мав це, я хотів спробувати представити свою вимогу прямо та точно, щоб побачити, чи зможу я схилити його додати мій бонус.
Він просто відмовився, сказавши мені надіслати електронну пошту RM am, і вони зв’яжуться зі мною.
Нієїууууууу! Не RM! Вони просто НЕ повертаються до мене. Як завжди. Якщо не сказати мені, що вони закрили мої облікові записи на мій запит. Лол.
Отже, що тепер?
ЧИ Я знову відкриваю суперечку з CR?
На цій платформі? Зрештою, Casino Guru справді запросив представника Zodiac зробити єдиний і визначальний коментар прямо тут, на цьому сайті, можливо, я повинен.
Що б ви зробили?
Хммм, для пропозиції, якої не існує, мені це виглядає досить живо... Шок.
Happy Gamblin'; Тобі.
MoneyMonsta73
So here the situation.
Aside from my on-going dispute with Zodiac casino, I have continued to play at CR sites.
Because my old accounts related t6o my dispute were closed =, on admin's own accord as I did not ask or agree to their 'We are here to help you cause we don't wanna pay you' responsible gaming side show.
Nor did they say I couldnt play there.
So, I created new CR accounts, under a new email, and I only created 1 of each to avoid duplicate or ,=multiple accounts.
I alrready knew this before but had been paid out many times before under this multiple account structure.
Regardless, NOW I would be in com,pliance and abiding by the Terms & Conditions set by all CR sites.
But, of course, there is a problem.
2.5 weeks ago, I created a new Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity and Casino Kingdom accounts.
Not all at once of course but over the course of the last 3 weeks since my complaint was ruled against HERE. (But not through an brick and mortor court setting)
Anyway, pretty much every CR site comes with a welcome bonus of some sort ranging from $1,for 80 Spins, $5 for 100, $10 for 150 and a multitude of mixture welcome match bonuses either for your 1st deposit or a combination of your initial handful fo deposits.
My first deposit went as it Has always been promoted.
A 100% match bonus. Good.
But then everything started to change.
On the next site, my 1st deposit wa made and wasnt immediately credited but sometimes it comes a little while later.
Only it never came.
3rd site, same thing. No bonus was added.
4th site was also the same 'No bonus for me' result.
5th site same.
Oh, after the second site, I went to chat support, try to get am actual person to speak with and the chat robot just wouldnt have it.
So after a few select manipulatory keywords to get an actual human, the bot support indicated they were transferring me to their collegue's who would help me further with query.
Only it was back to the same ol' 'You are 12th in the que, and your expected wait time is 43 minutes'
Now i dont know about you but CR makes me wait.
They have for a long time. Even before my dispute.
But sinc my dispute, its only gotten worse. So i started recording the chat and then proceeded rto write directing to support to see if I could get a definitve answer on the status of my current acocunts and what the deal was/is with my bonuses not being added.
That was 2.5 weeks ago. I still have yet to hear back from support. (And I even wrote a non-swearing or name calling email believe it or not)
So, from a long turbulent history with CR, they have digitally institutionalized me to just leave it be and hope thast someday, preferably before I have another withdrawal request to avoid another dispute.
In total I've written 3 support emails and 1 to RiskManagement as they are the 'play callers' who always base their actions on whats best for the casino....Ahem!! I mean 'players. 😉 😉
Then last weekend, a new awesome offer was available from right inside my account under tge promotions tab.
A 140% Match Bonus On Your Next Deposit Of $20 Or More
Of course I opted in, made a $20 deposit and hoped for the best. .
And, CR totally DID DISAPPOINT me once again by not making good on their promotional promise.
Not only that but my newly created accounts were no longer at a Silver status levels, they were ALL now at Platinum status!
Which if you know already, the status levels at CR are not what they appear to be. There is no real benefit to any of the levels. I wont go into it , but factually, it is actually better to stay at the lower levels .
The best reason for this is simply the cost. You still get pretty good offers and it is still cheap enough for pretty much everyone.
Even though you don't really have a say in your advancement as the points will automatically keep adding up (aside from playing under the required point for any given month, being at the higher levels only really guarantees one thing, it just costs more tto get the good bonuses. Hence it just costs more to play (and lose).
So now, not only am i NOT getting my 1st deposit match bonuses from all my newly created accounts but now I dont5 even get to enjoy the casual status levels.
So, last night after depositing at Casino Kingdom, I again opted into the 150% promo, didn't get it, and so i went to chat support where I made sure I spoke to a human and to my surprise after only 8 minutes, an actual human joined the chat widget.
Could this be the start of a new and amicable relationship between CR and myself??
🙂 I know you already know the answer.
HELL NO!!!
As the one sided and sarcastic chat took place with support agent 'L' I quickly realized that CR along with R.M. were never going to make anything easy or without its fair share or roadblocks, detours and promotions they are never going to make good on.
At least not to me.
As we were winding down the chat, with this support agent consciencely avoiding answering a cpl unrelated questions I threw in to see what kind of answer I would get (i asked a cpl questions concerning the average time it takes RM to connect with someone who submits a withdrawal request on anything $5000 or higher. Support simply refused to answer anything or give any real answer even though it says in '48 hrs or less')
Then basically calls me a liar because, 'I checked with my manager and the offer you speak of, for 150% match bonus, does NOT exist'.
😘 !*@^# Excuse me??
I said, "How much do you wanna bet? If I could upload it to this chat you'd see it for yourself, Then tell me how much it doesn't exist. Tell me where to send it and il send it before i close this chat.'
Even i knew where to send it and had already, I wanted to try to represent my claim in a direct and accurate way to see if I could sway him to add my bonus.
He simply refused, telling me to send R.M. am email and they will get back to me.
Noooooooooooo! Not R.M! They simply do NOT get back to me. Like ever. Unless its to tell me they closed my accounts upon my request to do so. Lol.
SO, now what?
DO I open a dispute with CR again?
On this platform? After all, Casino Guru did get a Zodiac rep to make a single and defining comment right here on this site, maybe I should.
What would you guys do?
Hmmm, for an offer that doesn't exist, it looks pretty live to me... Shocker.
Happy Gamblin'; To You.
MoneyMonsta73