ФорумОбговорення скаргЯк боротися за отримання коштів

Як боротися за отримання коштів

2 р. тому від pavan88
|
4898 переглядів 8 відповідей |
|
2 р. тому

Мої кошти на суму понад 11 лакхів заблоковано на FUN88, я індійський гравець. Які є способи їх легального оформлення

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
pavan88
2 р. тому

Привіт,

по-перше, будь ласка, заспокойтесь і перевіряйте свою скаргу регулярно.

Я не зміг знайти, грали ви з бонусами чи ні, можете відповісти Крістіні, будь ласка? Це важливо, просто відвідайте вашу скаргу та повідомте їй, будь ласка.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Коли мій обліковий запис заблоковано, у моєму обліковому записі немає активного бонусу.


Автоматичний переклад.
pavan88
2 р. тому

Привіт і дякую.

Тепер, будь ласка, дайте Крістіні трохи часу, щоб розібратися в ситуації, я чекаю на оновлення.

Якщо я можу припустити, що ваш обліковий запис може перебувати під додатковою перевіркою безпеки, тож давайте подивимося.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

звичайно

Я отримав оновлення від FUN88, мій обліковий запис заблоковано назавжди, і вони сказали, що мій депозит не буде повернено.

Мій обліковий запис підтверджено 10 днів тому.

Отже, через 10 днів я зробив додатковий депозит на рахунок і завершив одноразовий оборот із усією сумою, після чого я подав один запит на зняття коштів, після чого вони заблокували мій рахунок.

Після другого блокування облікового запису я також надав усі документи, і мій документ перевірено.

Я отримав електронний лист про те, що мої документи перевірено, і я прийму рішення про звільнення мого облікового запису.


Finlay вони заблокували мій рахунок і загальну суму коштів на рахунку.




Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
pavan88
2 р. тому

Я бачу, що ваша скарга залишається відкритою, тож це найкраще місце для розгляду. Досить дивно чути, що вони підтвердили ваш обліковий запис, а потім заблокували його, не повідомляючи вам причини.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Даніель ,


Мій обліковий запис підтверджено 10 днів тому, і я також отримав електронний лист із підтвердженням.


Після повторного внесення додаткових коштів вони заблокували мій рахунок, і вдруге я подав усі документи, і вони також вдруге перевірили мої документи KYC. Але вони не звільнили мій рахунок і мої кошти.


Будь ласка, перевірте вкладені повідомлення електронної пошти.

filefile

Автоматичний переклад.
pavan88
2 р. тому

Привіт,

Найкраще було б дочекатися подальшого розвитку вашої скарги . На даний момент ми не можемо дати відповіді.

Я завітаю до вас наступного тижня.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Даніель ,


Мій обліковий запис підтверджено 10 днів тому, і я також отримав електронний лист із підтвердженням.


Після повторного внесення додаткових коштів вони заблокували мій рахунок, і вдруге я подав усі документи, і вони також вдруге перевірили мої документи KYC. Але вони не звільнили мій рахунок і мої кошти.


Будь ласка, перевірте вкладені повідомлення електронної пошти.

filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт pavan88,

дякую за нещодавнє оновлення. Сподіваюся, ми зможемо з’ясувати, що спричинило цю проблему.🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого