Привіт,
по-перше, будь ласка, заспокойтесь і перевіряйте свою скаргу регулярно.
Я не зміг знайти, грали ви з бонусами чи ні, можете відповісти Крістіні, будь ласка? Це важливо, просто відвідайте вашу скаргу та повідомте їй, будь ласка.
Дякую.
Hello,
firstly calm down and check your complaint regularly, please.
I could not find whether you played with bonuses or not, can you answer Kristina, please? It's important, just visit your complaint and let her know, please.
Thank you.
Привіт Радка,
Коли мій обліковий запис заблоковано, у моєму обліковому записі немає активного бонусу.
Hi Radka,
When my account is locked there is no active bonus in my account.
Привіт і дякую.
Тепер, будь ласка, дайте Крістіні трохи часу, щоб розібратися в ситуації, я чекаю на оновлення.
Якщо я можу припустити, що ваш обліковий запис може перебувати під додатковою перевіркою безпеки, тож давайте подивимося.
Hello, and thank you.
Now, kindly allow Kristina some time to go through the situation, I'll wait for some update.
If I may guess your account may be under some additional security check, so let's see.
звичайно
Я отримав оновлення від FUN88, мій обліковий запис заблоковано назавжди, і вони сказали, що мій депозит не буде повернено.
Мій обліковий запис підтверджено 10 днів тому.
Отже, через 10 днів я зробив додатковий депозит на рахунок і завершив одноразовий оборот із усією сумою, після чого я подав один запит на зняття коштів, після чого вони заблокували мій рахунок.
Після другого блокування облікового запису я також надав усі документи, і мій документ перевірено.
Я отримав електронний лист про те, що мої документи перевірено, і я прийму рішення про звільнення мого облікового запису.
Finlay вони заблокували мій рахунок і загальну суму коштів на рахунку.
Sure.
I got an update from FUN88 my account is locked permanently and they said my deposit's are not going to be refunded.
My Account verified 10 days before.
So, after 10 days i have done the additional deposit's to the account and i have completed the 1 time turnover with the whole amount after that i have placed one withdrawal request then they have locked my account.
After locking the account second time also i have submitted all the document's and my document's verified.
I have received an email saying My documents are verified and will take a decision on releasing my account.
Finlay they have blocked my account and total funds in the account.
Я бачу, що ваша скарга залишається відкритою, тож це найкраще місце для розгляду. Досить дивно чути, що вони підтвердили ваш обліковий запис, а потім заблокували його, не повідомляючи вам причини.
I can see your complaint remains open so that's the best place to deal with it. It's quite strange to hear they verified your account and then they blocked it without telling you the reason.
Привіт Даніель ,
Мій обліковий запис підтверджено 10 днів тому, і я також отримав електронний лист із підтвердженням.
Після повторного внесення додаткових коштів вони заблокували мій рахунок, і вдруге я подав усі документи, і вони також вдруге перевірили мої документи KYC. Але вони не звільнили мій рахунок і мої кошти.
Будь ласка, перевірте вкладені повідомлення електронної пошти.
Hi Daniel,
My Account is verified 10 days back and I have received a confirmation email also for the same.
After depositing the additional funds again they locked my account and second time i have submitted all the documents and they have verified my KYC documents second time also. But, they have not released my account and my funds.
Kindly check the attached email communications.
Привіт,
Найкраще було б дочекатися подальшого розвитку вашої скарги . На даний момент ми не можемо дати відповіді.
Я завітаю до вас наступного тижня.
Hello,
It would be best to wait for your complaint to develop further. We can't provide any answers at the moment.
I'll check back with you next week.
Привіт Даніель ,
Мій обліковий запис підтверджено 10 днів тому, і я також отримав електронний лист із підтвердженням.
Після повторного внесення додаткових коштів вони заблокували мій рахунок, і вдруге я подав усі документи, і вони також вдруге перевірили мої документи KYC. Але вони не звільнили мій рахунок і мої кошти.
Будь ласка, перевірте вкладені повідомлення електронної пошти.
Hi Daniel,
My Account is verified 10 days back and I have received a confirmation email also for the same.
After depositing the additional funds again they locked my account and second time i have submitted all the documents and they have verified my KYC documents second time also. But, they have not released my account and my funds.
Kindly check the attached email communications.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.