Привіт. Мені прикро через вашу ситуацію. Ви вчинили правильно, надіславши скаргу сюди нашій команді, яка, звичайно, безкоштовна. Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти, особливо якщо ви зробили все правильно, як вам повідомила служба підтримки цього казино та надіслала запит на закриття вашого облікового запису електронною поштою.
Тільки, будь ласка, будьте обережні, щоб не потрапити на хитрі пропозиції від користувачів; ми не зовсім впевнені, яку допомогу вони надають, як ви можете прочитати в дописі вище від Aldrigspela .
Hello. I am sorry about your situation. You have done the right thing to submit a complaint here with our team, which is, of course, free of charge. I hope they will be able to help you out, especially if you have done everything right as the support of this casino told you and sent the request to close your account by email.
Just please be careful not to fall for any dodgy offers from users; we are not completely sure what kind of help they provide, as you can read in the post above from Aldrigspela.
Автоматичний переклад.