Вітаю! Виходячи з вашої скарги, це казино під назвою "BrasiliaWin", на жаль, нам невідоме. Вибачте, але в такій ситуації ми маємо дуже обмежені знання про те, як працює казино, і вгадувати результат не можна.
Однак співпраця та розслідування є невід’ємними частинами процесу, оскільки ви не надали багато пояснень щодо проблеми, я хотів би попросити вас отримати доступ до вашої скарги зараз ( клацніть або торкніться цього зеленого посилання 👈), щоб надати додаткові відомості інформації. Лише тоді Вероніка зможе продовжити розгляд проблеми.
Не хвилюйтеся, якщо у вас є запитання або вам просто потрібні додаткові пояснення щодо процесу подання скарги, просто запитайте.
Крім того, перегляньте офіційні інструкції 👈
Hello, and based on your complaint, this casino called "BrasiliaWin" is sadly unknown to us. I'm sorry to say that, but in such a situation, we have very limited knowledge of how the casino operates, and guessing the outcome is not an option.
Cooperation and investigation, though, are both inevitable parts of the process, since you have not shared much to explain the issue, I would like to ask you to access your complaint now (click or tap this green link 👈) in order to provide further information. Only then can Veronika press forward with the issue.
Don't worry, if you have questions, or just need further explanation concerning the complaint process, just ask.
Alternatively, browse the official instructions 👈
Автоматичний переклад.