ФорумОбговорення скаргЯ скаржусь на те, щоб ice casino розблокували мій рахунок..

Я скаржусь на те, щоб ice casino розблокували мій рахунок..

1 рік тому від lorenzomateo193
|
3014 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Ice Casino заблокувало мій обліковий запис, і його повністю підтверджено, і я маю багато виграшних записів про зняття та депозити, які я зробив, і на моєму рахунку залишилося трохи суми... Я скаржуся, що причина, чому вони мене заблокували, це кілька облікових записів.. але цього недостатньо, тому що вони заблокували мій обліковий запис і його повністю перевірено... будь ласка, я хочу повернути свій обліковий запис... будь ласка, розблокуйте мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
lorenzomateo193
1 рік тому

Подайте скаргу гуру казино, вони завжди готові допомогти.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Сподіваюся, гуру казино допоможе мені в цьому випадку...

Автоматичний переклад.
lorenzomateo193
1 рік тому

Ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints


Обов’язково чітко поясніть свою ситуацію

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Привіт,

дякую за таку допомогу, я бачу, що скаргу вже подано 👍.

Цінується! 🌟

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ice Casino заблокувало мій обліковий запис, і його повністю підтверджено, і я маю багато виграшних записів про зняття та депозити, які я зробив, і на моєму рахунку залишилося трохи суми... Я скаржуся, що причина, чому вони мене заблокували, це кілька облікових записів.. але цього недостатньо, тому що вони заблокували мій обліковий запис і його повністю перевірено... будь ласка, я хочу повернути свій обліковий запис... будь ласка, розблокуйте мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

спробуй заспокоїтися, будь ласка. Команда розгляду скарг розгляне це.

Будь ласка, зверніть увагу, що реєструвати більше одного облікового запису нерозумно, оскільки ви бачите, що це є порушенням термінів і умов. Завжди використовуйте лише один обліковий запис для гри в казино, щоб ви могли позбавити себе від такого неприємного досвіду 🙏.

Головне, чи отримали ви несправедливу перевагу над казино, порушивши це правило, це те, що команда спробує з’ясувати.

У минулому це спеціальне правило було створено для захисту казино від мисливців за бонусами, але воно також зазвичай використовується проти випадкових гравців, прочитайте більше про це тут .

Дозвольте мені процитувати тут:

" Примітка. Будь ласка, не створюйте більше 1 облікового запису в 1 казино! Ви все одно ніколи не отримаєте грошей, і ви можете розлютити казино, і вони можуть припинити надавати цей бонус у майбутньому. Коли я запитав менеджерів афілійованих компаній, чому вони не Не хочуть надавати бонуси гравцям з певних країн, вони відповіли, що у них є багато гравців з деяких країн із 10-20 обліковими записами. Їм не потрібно платити за жодні перемоги, але вони повинні платити постачальнику ігор за у будь-якому випадку безкоштовні обертання".

Бажаю справедливого результату зі скаргою 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
lorenzomateo193
1 рік тому

Вони зробили зі мною те саме, що трапилося, будь ласка, дайте відповідь

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони зробили те саме зі мною, будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
vasosou6712
1 рік тому

Привіт vasosou6712,

ось посилання , де ми вам відповіли 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ice Casino не випускає мої кошти, вони надсилають код на мою електронну пошту, але він не надходить, у мене немає зв’язку з їхньою службою підтримки чи щось інше, я просто хочу свої гроші

Автоматичний переклад.
danielvieirameira
10 міс. тому

Привіт. Це спало мені на думку щодо коду, надісланого казино, який, як ви сказали, не надійшов. Я знаю, що це може здатися дурним, але втрачати нічого, тож ось: чи перевірили ви правильну адресу електронної пошти, яку ви підключили до свого облікового запису в цьому казино? А також перевірити папку «спам» або «акції» може бути гарною ідеєю 🤷‍♀️.

Можливо, у вас є проблеми з входом у ваш обліковий запис? Вам не потрібно реєструватися, щоб отримати доступ до чату в прямому ефірі, вони також можуть бути корисними та дати відповіді на деякі ваші запитання. Зазвичай оператор просить увійти у ваш обліковий запис, тому будьте готові надати цю інформацію. У них є підтримка клієнтів - 24/7, як сказано на їхньому сайті. Отже, якщо ви будете боротися далі, я точно скористаюся цим шансом. Іноді ви також можете знайти корисну інформацію в розділі "Часті запитання" казино, чи знаєте ви, чи є вона на їх веб-сайті?

Як давно ви просили зняти кошти? Ви вже пройшли перевірку?

Повідомте нам, будь ласка, як справи, будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Мені не прийшло жодного листа, ні в спамі, ні вхідних, нічого, код не надсилають

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

І їхня підтримка не вантажиться

Автоматичний переклад.
danielvieirameira
10 міс. тому

Ви сказали, що їхня підтримка не завантажується, скажіть, будь ласка, що ви маєте на увазі? Ви маєте на увазі, що ви не можете отримати жодної відповіді в чаті? Як щодо того, щоб ви спробували надіслати інший електронний лист до служби підтримки та попросити інший код, пояснити їм, що ви не отримали жодного. Ви могли б це зробити, можливо?

Скільки днів минуло відтоді, як ви подали запит на зняття? Іноді процес перевірки може тривати трохи довше, оскільки казино має виконати всі перевірки, необхідні для перевірки гравця. Особливо, якщо це перше зняття. Ви просили зняти гроші раніше чи це перший раз у цьому казино?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого