Методом, який я використав для депозиту, був банківський переказ, переказ уже здійснено, але сума, яку я переказав, не відображається в моєму обліковому записі на mystake.bet
Я вже написав у службу підтримки, але вони не дали мені відповіді. Як я можу зв’язатися з mystake.bet або подати претензію?
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Методом, який я використав для депозиту, був банківський переказ, переказ уже здійснено, але сума, яку я переказав, не відображається в моєму обліковому записі на mystake.bet
Я вже написав у службу підтримки, але вони не дали мені відповіді. Як я можу зв’язатися з mystake.bet або подати претензію?
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Привіт, я бачу, що ви вже встигли видалити пост. Але, чесно кажучи, найкраще було б залишити щось подібне тут, тому що коли гравець відповідає вам, а ви його видаляєте, може статися, що сенс теми буде абсолютно розірваним, а іноді і незрозумілим. Але чому ви хотіли його видалити і чи зрештою ви це зробили? Я думаю, що б не сталося, добре, що гравці знають про це, і хтось може дати вам пораду, або ви можете допомогти гравцям своїм досвідом.
Я припускаю, що мова йде про вашу відкриту скаргу на це казино на даний момент. Ви досі не отримали депозит на свій рахунок гравця? Гроші з вашого початкового рахунку зникли?
Hello, I see you've already managed to delete the post. But to be honest it would be best if you leave something like that here, because when a player replies to you and you delete it, it can happen that the meaning of the thread is absolutely torn and sometimes it can be incomprehensible. But why did you want to delete it and did you end up doing so ? I think that whatever happens, it is good that the players know about it and somebody could give you some advice, or you could help the players with your experience.
I assume that this is about your open complaint about this casino at the moment. You still haven't received a deposit to your player account ? Money from your original account is gone ?
Проблема ще не вирішена... Я досі не отримав депозит
The problem has not yet been resolved...I still have not received the deposit
El problema todavia no se resolvido...todavia no recibí el deposito
Сподіваюся, це питання буде вирішено найближчим часом. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
I hope this issue will be solved soon. Please keep us informed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.