Вони скасували мій запит спочатку n, після чого після скарги гуру казино через 6 днів вони заблокували мій рахунок, що потрібно зробити
They canceled my reqest first n then after complaining to casino guru after 6 days they locked my acount wht to do
Я чекаю з п'яти днів 24-казино казино не відповідаючи лише. коли гуру казино вступає в розмову з 24betting, вони не відповідають, що не виходять попереду, вони натискають на гуру казино лише на гуру казино, відповідаючи, навіть не однозначно відповідаючи з 24 ставок за 8 днів, я стикаюся з серйозною проблемою
I waiting from five days 24betting casino not replying only. when casino guru brought into conversation with 24betting they are not replying they are not coming in front they are pushing casino guru only casino guru replying not even singal reply from 24 betting in 8 days I m facing serious problem
Я розглядаю вашу справу тут: https://casino.guru/24betting-casino-player-s-struggling-to-withdraw-winnings-1
Справа не була відхилена, оскільки казино не відповіло. Вони надали достатньо доказів того, що ви порушили їх умови, створивши кілька облікових записів та отримавши через це несправедливу перевагу. Будь-яке інше казино зробило б те ж саме - вони просто закрили рахунки і анулювали виграш.
I'm looking at your case here: https://casino.guru/24betting-casino-player-s-struggling-to-withdraw-winnings-1
The case wasn't rejected because the casino wouldn't reply. They provided sufficient evidence proving that you violated their terms and conditions by creating multiple accounts and getting an unfair advantage due to it. Any other casino would do the same - they'd simply close the accounts and voided the winnings.
Що робити зараз, сер у мої власні гроші, а також плз скажіть їм повернути мої власні гроші, а не виграш, що зараз робити, сер плз, скажіть мені будь-яку іншу ідею
Wht to do now sir in tht my own money also thr plz tell them return my own money not winnings wht to do now sir plz tell me any other idea
Я насправді не уявляю, що робити зараз. Заборонено використовувати чужу картку в інтернет-казино. Тому рахунки були заблоковані 😕
I don't really have any idea about what to do now. It's forbidden to use someone else's card in online casinos. That's why the accounts were blocked 😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.