ФорумОбговорення скаргЯ не можу підтвердити своє ім'я користувача

Я не можу підтвердити своє ім'я користувача

1 рік тому від martinmax1923
|
2139 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, у мене є баланс для зняття на платформі, але я не можу його зняти, тому що вони не перевіряють мій обліковий запис, я надіслав усі документи, але у мене немає служби на моє ім’я з моєю адресою, тому я не міг підтвердити чи може хтось сказати мені, якщо ви знаєте спосіб її вирішення??? Дякую тобі!!;

Автоматичний переклад.
martinmax1923
1 рік тому

Привіт, я б почав із запитання, про яке казино ви говорите, де у вас проблеми?

Однак я бачу, що у вас проблеми з KYC і ви не можете підтвердити свій обліковий запис. Але коли ви говорите, що у вас немає служби з адресою на ваше ім’я, що це означає? У вас такого документа немає чи в чому проблема? Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, як щодо того, щоб у мене попросили рахунок-фактуру за якусь послугу, де вказана моя адреса, але я її не маю, це те, що мені потрібно для підтвердження облікового запису

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони надіслали мені електронний лист, який може бути рахунком за Wi-Fi, що я маю електронний рахунок, я збираюся піти в компанію, щоб вони надрукували його для мене. Думаю, там все вирішиться, вибачте за незручності і заздалегідь дуже дякую!!!!

Автоматичний переклад.
martinmax1923
1 рік тому

Привіт, значить, ви все-таки знайшли розумне рішення щодо казино. Чи могли б ви повідомити мені, чи цього документа було достатньо для вас і чи перевірка пройшла успішно? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого