Привіт,
Я бачу, що ви подали скаргу з цього приводу. Чи можу я дізнатися, чи завершено перевірку вашого облікового запису?
Будь ласка, зверніть увагу, що перевірка йде спочатку, лише після її проходження ви маєте право на зняття.
Чи може це проблема?
Hello,
I can see that you created a complaint about this. May I know whether your account verification was completed, please?
Kindly note that the verification goes first, only after you pass it, you are eligible for the withdrawal.
Could this be the problem?
Отже, це означає, що всі документи, які ви надали, були прийняті, жоден з них не відсутній, і ви також отримали певне підтвердження, що перевірку було успішно завершено, чи не так?
Будь ласка, також повідомте Петронелу у своїй скарзі , вона запитала про перевірку.
Ok, so it means that all documents you've provided were accepted, not a single one is missing now and you also got some sort of confirmation, that the verification was successfully completed right?
Kindly inform Petronela via your complaint as well, she asked about the verification.
Так, здається, вони були схвалені
Yes, it appears that they were approved
Si ,sale que fueron aprobados
Ще вчора я надав ще одну квитанцію, де вказано моє ім’я та номер рахунку, з якого я збираюся знімати кошти, вони схвалили документ і навіть при цьому вони відхилили депозит
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Ще вчора я надав ще одну квитанцію, де вказано моє ім’я та номер рахунку, з якого я збираюся знімати кошти, вони схвалили документ і навіть при цьому вони відхилили депозит
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Привіт,
добре, я не впевнений, що я можу зробити з цього зараз.
Чи є у вас проблеми з депозитом - гроші, надіслані на рахунок казино, або зі зняттям - гроші, надіслані вам казино, будь ласка?
Hello,
well, I'm not sure what I can make of it now.
Do you have a problem with the deposit - money sent to the casino account or with withdrawal - money sent by the casino to you, please?
Забудьте про це КАЗИНО та марну втрату часу.
Куди б я не пішов, я викрию цих вікарів!
Forget with this CASINO and a waste of time.
Wherever I go, I'll unmask these vicars!
Esquece com este CASINO e uma perda de tempo .
seja onde for vou desmascarar estes vigários !
Ну, я можу уявити, що це має бути дуже неприємним, але все ж,
Я б спочатку зачекав, поки ваша скарга буде закрита, ми всі робимо помилки, і все ще є ймовірність, що казино досягне певного прогресу у вирішенні проблеми - принаймні я сподіваюся, що прогрес буде. 🤞
Well, I can imagine it must be very annoying, but still,
I would wait for your complaint to be closed first, we all make mistakes and there is still a chance that the casino will make some progress with the issue - at least I hope there'll be progress. 🤞
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.