Привіт,
Я бачу, що ви подали скаргу з цього приводу. Чи можу я дізнатися, чи завершено перевірку вашого облікового запису?
Будь ласка, зверніть увагу, що перевірка йде спочатку, лише після її проходження ви маєте право на зняття.
Чи може це проблема?
Hello,
I can see that you created a complaint about this. May I know whether your account verification was completed, please?
Kindly note that the verification goes first, only after you pass it, you are eligible for the withdrawal.
Could this be the problem?
Отже, це означає, що всі документи, які ви надали, були прийняті, жоден з них не відсутній, і ви також отримали певне підтвердження, що перевірку було успішно завершено, чи не так?
Будь ласка, також повідомте Петронелу у своїй скарзі , вона запитала про перевірку.
Ok, so it means that all documents you've provided were accepted, not a single one is missing now and you also got some sort of confirmation, that the verification was successfully completed right?
Kindly inform Petronela via your complaint as well, she asked about the verification.
Так, здається, вони були схвалені
Yes, it appears that they were approved
Si ,sale que fueron aprobados
Ще вчора я надав ще одну квитанцію, де вказано моє ім’я та номер рахунку, з якого я збираюся знімати кошти, вони схвалили документ і навіть при цьому вони відхилили депозит
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Ще вчора я надав ще одну квитанцію, де вказано моє ім’я та номер рахунку, з якого я збираюся знімати кошти, вони схвалили документ і навіть при цьому вони відхилили депозит
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Привіт,
добре, я не впевнений, що я можу зробити з цього зараз.
Чи є у вас проблеми з депозитом - гроші, надіслані на рахунок казино, або зі зняттям - гроші, надіслані вам казино, будь ласка?
Hello,
well, I'm not sure what I can make of it now.
Do you have a problem with the deposit - money sent to the casino account or with withdrawal - money sent by the casino to you, please?
Ну, я можу уявити, що це має бути дуже неприємним, але все ж,
Я б спочатку зачекав, поки ваша скарга буде закрита, ми всі робимо помилки, і все ще є ймовірність, що казино досягне певного прогресу у вирішенні проблеми - принаймні я сподіваюся, що прогрес буде. 🤞
Well, I can imagine it must be very annoying, but still,
I would wait for your complaint to be closed first, we all make mistakes and there is still a chance that the casino will make some progress with the issue - at least I hope there'll be progress. 🤞
Мені відмовлено у знятті, навіть якщо мій обліковий запис перевірено. У мене вимагають квитанції про депозити, які є фіктивними, і я не робив таких депозитів. Цей провайдер просто не хоче платити. Всім раджу триматися подалі від цього провайдера, грати в іншому місці, там досить авторитетних провайдерів.
My withdrawal is refused even though my account is verified. I am being asked for deposit receipts which are fictitious and I did not make any such deposits. This provider simply does not want to pay out. I advise everyone to stay away from this provider, play somewhere else, there are enough reputable providers.
Meine Auszahlung wird verweigert obwohl mein Konto verifiziert ist. Man verlangt von mir Einzahlungsbelege welche fiktiv sind solche Einzahlungen wurden von mir nicht getätigt. Dieser Anbieter möchte einfach nicht Auszahlen. Ich rate jedem die Finger von diesem Anbieter zu lassen , Spielt woanders es gibt genug seriöse Anbieter.
Привіт, чи означає це, що те, що від вас вимагає казино, ви не внесли в казино? Ви сказали їм, що не можете довести те, що не вносили? Чи є у вас історія депозитів у вашому профілі або щось, де вони можуть показати вам, що їм потрібно, або пояснити вам це краще? Як довго ви намагалися вирішити ситуацію?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hi, does that mean that what the casino requires from you, you didn't deposit into the casino? Did you tell them you couldn't prove something you didn't deposit? Do you have any deposit history in your profile or something where they can show you what they need or explain it to you better? How long have you been trying to resolve the situation?
Let me know please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.