ФорумОбговорення скаргЯ не можу перевести свій виграш на 20bet

Я не можу перевести свій виграш на 20bet

2 р. тому від josealarcon840
|
4656 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Я вже подала всі документи, а мені все відмовляють

Автоматичний переклад.
josealarcon840
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ви подали скаргу з цього приводу. Чи можу я дізнатися, чи завершено перевірку вашого облікового запису?

Будь ласка, зверніть увагу, що перевірка йде спочатку, лише після її проходження ви маєте право на зняття.

Чи може це проблема?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже верифікував свій обліковий запис, надайте все, що вони мене просили

Автоматичний переклад.
josealarcon840
2 р. тому

Отже, це означає, що всі документи, які ви надали, були прийняті, жоден з них не відсутній, і ви також отримали певне підтвердження, що перевірку було успішно завершено, чи не так?

Будь ласка, також повідомте Петронелу у своїй скарзі , вона запитала про перевірку.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, здається, вони були схвалені

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ще вчора я надав ще одну квитанцію, де вказано моє ім’я та номер рахунку, з якого я збираюся знімати кошти, вони схвалили документ і навіть при цьому вони відхилили депозит

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ще вчора я надав ще одну квитанцію, де вказано моє ім’я та номер рахунку, з якого я збираюся знімати кошти, вони схвалили документ і навіть при цьому вони відхилили депозит

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

добре, я не впевнений, що я можу зробити з цього зараз.

Чи є у вас проблеми з депозитом - гроші, надіслані на рахунок казино, або зі зняттям - гроші, надіслані вам казино, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Забудьте про це КАЗИНО та марну втрату часу.

Куди б я не пішов, я викрию цих вікарів!

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
2 р. тому

Ну, я можу уявити, що це має бути дуже неприємним, але все ж,

Я б спочатку зачекав, поки ваша скарга буде закрита, ми всі робимо помилки, і все ще є ймовірність, що казино досягне певного прогресу у вирішенні проблеми - принаймні я сподіваюся, що прогрес буде. 🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені відмовлено у знятті, навіть якщо мій обліковий запис перевірено. У мене вимагають квитанції про депозити, які є фіктивними, і я не робив таких депозитів. Цей провайдер просто не хоче платити. Всім раджу триматися подалі від цього провайдера, грати в іншому місці, там досить авторитетних провайдерів.

Автоматичний переклад.
carlosantoniadis
1 тиждень тому

Привіт, чи означає це, що те, що від вас вимагає казино, ви не внесли в казино? Ви сказали їм, що не можете довести те, що не вносили? Чи є у вас історія депозитів у вашому профілі або щось, де вони можуть показати вам, що їм потрібно, або пояснити вам це краще? Як довго ви намагалися вирішити ситуацію?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого