ФорумОбговорення скаргЯ хотів би подати скаргу в "казино і букмекерський будинок PASTON.ES, але я не знаю, як це зробити

Я хотів би подати скаргу в "казино і букмекерський будинок PASTON.ES, але я не знаю, як це зробити

1 рік тому від Jaiwy86
|
1877 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Доброго вечора , команда casinoguro, я прошу вашої допомоги, щоб подати скаргу в PASTON.ES, я в розпачі, оскільки у мене з ними проблема. 17 січня я збирався продовжити виведення коштів у цьому казино та букмекерській конторі, але коли я зайшов це зробити, я бачу, що кнопка для виведення коштів заблокована. Я зв’язався зі службою обслуговування клієнтів зазначеного казино, поінформувавши мене, що для того, щоб зняти кошти, я повинен підтвердити свій обліковий запис, надіславши селфі зі своїм посвідченням особи в руках, продовживши це зробити в той же час, і перевіривши хлопця з обслуговування клієнтів, щоб клієнта, що він був дійсним. Отримавши, вони відкривають заявку для процесу з номером 660276 і кажуть мені, що мені потрібно почекати 2-3 дні, поки відділ перевірить усе, щоб вони активували кнопку зняття. Сьогодні, 9 лютого, я не маю жодних новин із зазначеного департаменту, і вони не підтвердили нічого, щоб мати можливість зробити вказане вилучення. Я знову зв’язався з ними, щоб дізнатися, як справи і що відбувається, хлопець затримував мене і сказав мені, що він не може мені нічого повідомити, що єдине, що він може зробити, це повідомити про мій дзвінок і мою скаргу спробувати прискорити їх. Зі мною так робили вже 2 чи 3 рази, не отримавши жодного результату. Будь ласка, допоможіть мені з усім цим, оскільки мені потрібні маленькі гроші, які я отримав.

Автоматичний переклад.
Jaiwy86
1 рік тому

Привіт,

скористайтеся цим посиланням, щоб подати скаргу , не соромтеся вставити копію свого допису безпосередньо в скаргу та будьте готові співпрацювати, будь ласка.

Дайте мені знати, якщо вам потрібна додаткова допомога.


На жаль, судячи з останніх скарг, здається, що казино не реагує. Що ж, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вже подала скаргу, Радка, чекаю, коли скажуть, що мені робити, дякую за інтерес 🙏

Автоматичний переклад.
Jaiwy86
1 рік тому

Думаю, ще зарано дякувати 🙂.

Давайте спочатку допоможемо вам трохи більше. Я намагатимусь стежити за вашою скаргою, тобто за прогресом. Однак не соромтеся нагадати мені тут, на форумі, якщо можете.

Будемо сподіватися на краще!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

В принципі, сьогодні вони надіслали мені ще одне повідомлення про те, що моя документація була прийнята, і вони розблокували можливість зняття грошей, тепер мені потрібно чекати, щоб побачити, чи моє зняття прийнято чи ні 🤦🏻‍♂️.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гроші отримано, велике спасибі за допомогу. Від щирого серця дякую за інтерес, ви чудова команда.

Автоматичний переклад.
Jaiwy86
1 рік тому

Я дуже радий це чути! Дякуємо, що тримаєте нас у курсі. 🙂

Якщо вам коли-небудь знадобиться допомога або просто захочете трохи поспілкуватися - ми будемо поруч!

Мати добре.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, пишу вам сюди, чи можете ви мені допомогти..., з 31 січня я не можу зняти баланс, 30 числа у мене запитали документ для селфі та посвідчення особи і до цього часу Я кілька разів скаржився на клієнта служби підтримки клієнтів, вони завжди відповідали однаково, у фінансового відділу великий обсяг роботи, і вони повинні скаржитися в DGOJ... НЕМАЄ права, щоб букмекер не платив... і вони хочуть, щоб ти втомився втрачати гроші і не платити. Сьогодні це ненормально, що я все ще не маю грошей на своєму рахунку, мені потрібна допомога, тому що я не хочу, щоб вони зберігали мої гроші...

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого