ФорумОбговорення скаргicecasino не видало мені 15 800 євро вон і повернулося назад

icecasino не видало мені 15 800 євро вон і повернулося назад

9 міс. тому від QueenLara
|
1577 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Добрий вечір! Потрібна допомога! у суботу, 27.01.2024, близько 10 години я зробив депозит в icecasino, отримав бонус і почав грати. Я програв усе, і в мене залишилося 2,80 від спінів. Я починаю грати в останні і бачу в списку тих, хто виграє нову гру, і я в неї входжу. БОНУС ТЕХАСЬКОГО ХОЛДЕМ від EVOPLAY. Я грав до 6 години дня і досяг свого банкролу в 15 898 євро. Я використав бонус за перші півтори години. Оскільки у мене мав бути інсульт, тому що я вперше виграв стільки грошей, я вирішив зняти гроші 3 різними видами. Сьогодні, в понеділок, я ще раз зайшов перевірити гроші і побачив, що грошей немає, я навіть не зайшов у свій акаунт. ЗВИЧАЙНО, я також не отримав електронного листа від компанії, і коли я перейшов до історії платежів, я побачив, що мої зняття було відхилено. Я не робив нічого протизаконного чи проти казино, і мій обліковий запис перевірено. Будь ласка, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
QueenLara
9 міс. тому

Ну, спробуй бути спокійним, будь ласка.

У мене є кілька запитань, на які я хочу, щоб ви відповіли мені, щоб ми могли прийняти найкращий спосіб дій.

Чи можете ви зараз отримати доступ до свого облікового запису?

Якщо так, будь ласка, який ваш фактичний баланс, який можна зняти? Нижче, ніж учора?

Можливо, вам просто потрібно верифікуватися, щоб зняти кошти.

Найкраще, що ви можете зробити, це попросити в чаті пояснення; можливо, є проблема з бонусом, який ви взяли. Однак для впевненості нам потрібні додаткові відомості від казино. 🙏

Я буду тут, просто дайте мені знати, що ви дізналися.


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Щиро дякую за вашу відповідь, і правда в тому, що я можу лише зараз мати спокій. Відповіді на ваші запитання наступні:

1. так, у мене є нормальний доступ до мого облікового запису, 2. оскільки він повернувся назад, як я сказав, у мене є 2,80, це гроші, з яких я почав до того, як я виграв 15 800, і це були гроші від бонусних обертань, які я виграв, 3. цей бонус був погашений протягом перших 30-40 хвилин, коли я досяг 1900 євро, і він відкрив повідомлення про те, що бонус успішно погашений, і залишив мене, не знаючи причини, з 1000 євро (я також маю це на екрані друку, де показано баланс бонусу, який обертався у файлах мого облікового запису) 4. мій обліковий запис було підтверджено з моменту, коли я вперше зареєструвався там, і раніше я без проблем знімав набагато менші суми, 5. Я намагався зв’язатися через чат за адресою по-перше, але чат закрито, і здається, що він все одно не працює. Я надіслав листа в службу підтримки з учорашнього ранку і не отримав відповіді до сьогодні.

Я у вашому розпорядженні для будь-яких інших деталей.

Будь ласка, допоможіть мені, наскільки можете.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
QueenLara
9 міс. тому

Привіт.

Я дуже ціную оновлення. На жаль, без належного пояснення від казино ми знаємо лише вашу точку зору.

Крім того, автоматичний переклад на англійську дуже поспішний, коли йдеться про бонуси та деталі вартості.

Ось чому я все ще відчуваю, що проблема може бути пов’язана з бонусом. Отже, я спробую інше запитання: чи успішно ви зняли гроші після того, як ви виконали умови бонусу?

Іноді бонус закінчується лише зняттям, це може бути так. 🤷‍♂️

Сподіваємося, ви незабаром отримаєте відповідь від служби підтримки. Коли ви це зробите, опублікуйте це тут, будь ласка. 🙏



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file Привіт знову,

сьогодні я отримав відповідь від icecasino. Їхня дослівна відповідь була такою: «Ці виграші були списані з вашого балансу, оскільки вони були зароблені через баг у грі. Гарного дня!». Тут я хотів би сказати, що я знайшов гру випадковим чином у списку ігор, що я грав з 11 ранку до 6 вечора і в грі я не вигравав, а програвав багато. Тож як це можливо, що вони стверджують, що це помилка, і я граю стільки годин, що бонус повертається нормально, і я можу продовжувати грати 15 800, незалежно від того, коли я зупинився. Чи все це означає, що я втратив усі гроші?

Будь ласка, повідомте мені, що ви думаєте і що порадите мені зробити.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
QueenLara
9 міс. тому

Якщо зазначена помилка мала місце, лише виграші з цих конкретних ігор мають бути анульовані, тоді як решта балансу має залишитися недоторканою. Якщо помилка принесла вам виграш, і ви продовжували грати на зазначені кошти та отримували більше виграшів, тоді також мають бути наступні виграші анульовано. Сума грошей, яку ви мали до гри в першу гру з помилками, має залишитися недоторканою, увесь ваш баланс анульовано?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file Привіт знову,

сьогодні я отримав відповідь від icecasino. Їхня дослівна відповідь була такою: «Ці виграші були списані з вашого балансу, оскільки вони були зароблені через баг у грі. Гарного дня!». Тут я хотів би сказати, що я знайшов гру випадковим чином у списку ігор, що я грав з 11 ранку до 6 вечора і в грі я не вигравав, а програвав багато. Тож як це можливо, що вони стверджують, що це помилка, і я граю стільки годин, що бонус повертається нормально, і я можу продовжувати грати 15 800, незалежно від того, коли я зупинився. Чи все це означає, що я втратив усі гроші?

Будь ласка, повідомте мені, що ви думаєте і що порадите мені зробити.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я б сказав, що казино має надати точні значення, щоб ви знали, що це повідомлення насправді означає для вашого балансу.

У будь-якому випадку, хороша думка, пропонуючи: сума грошей, яку ви мали до гри в першу гру з помилками, має залишитися недоторканою, увесь ваш баланс анульовано?

Я чекаю на вашу відповідь, щоб бути впевненим.



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ще раз добрий вечір,

Перш за все я хотів би подякувати вам за ваші швидкі та дуже корисні відповіді. Розмовляючи з тобою, я відчув почуття безпеки. Я подумав, що помилка сталася не з моєї вини, і це було занадто багато годин, і я не повинен втратити свої тяжко зароблені гроші. І щоб відповісти на ваше запитання, як я сказав у своєму першому повідомленні, він відкотився, і я знову опинився з 2,80 євро, які були грошима, які я мав перед тим, як увійти в цю гру, яка нібито мала помилку більше 6-7 годин.

Отже, програв знову я.

Знову дякую.


Автоматичний переклад.
QueenLara
9 міс. тому

Мені дуже, дуже, дуже шкода, це були хороші гроші, і дуже сумно бачити їх втраченими, хоча це зовсім не ваша вина, це була виключно вина постачальника, у цьому конкретному випадку ми навіть не можемо звинувачувати казино.

Чи намагалися ви зв’язатися з постачальником, щоб вони могли пояснити, як взагалі виникла ця помилка? Яка це гра? Було б добре знати, щоб уникнути цього, або уникати постачальника в цілому

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Велике спасибі за підтримку SunsetGaze. Правда в тому, що я вперше виграв таку велику суму, яка мені була дуже потрібна, як і багатьом людям. Я згадав про гру вище, TEXAS HOLDEM BONUS від EVOPLAY і багато компаній, не тільки icecasino. Я вважаю, що це також вина казино, оскільки воно рекламує це та залучає вас до процесу гри, якщо ви хочете, після того, як воно спочатку не перевірило це. Найсправедливіше для мене та будь-кого іншого, хто страждає від того ж, щоб він отримав компенсацію за душевні страждання та за втрачений час, якщо не для того, щоб він отримав усі гроші, оскільки це не його вина. На жаль, і з відповідей тут я зрозумів, що я не можу ні на що претендувати, тому я не розглядав це далі, тому мені залишилося оплакувати свої даремно витрачені гроші та час і проклинати свою удачу, що зі мною сталося щось таке трагічне.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Велике спасибі за підтримку SunsetGaze. Правда в тому, що я вперше заробляв таку велику суму, яка мені була так потрібна, як і багатьом людям. Я згадав гру вище, TEXAS HOLDEM BONUS від EVOPLAY і багато казино, не тільки icecasino. Я думаю, що це також провина казино, яке рекламує цю конкретну гру і налаштовує вас грати, якщо ви хочете, не перевіривши її попередньо, і я кажу це тому, що я грав 6 годин у цю конкретну гру, і тут я ще раз підкреслю, що я програвав багато і вигравав, тому я не схоже, що в ньому була помилка. Я подумав, що маю принаймні отримати компенсацію, якщо не отримати всі гроші, оскільки це була не моя вина. Після всіх відповідей, які я отримав тут, я зрозумів, що не можу нічого стверджувати, тому більше не турбувався, я просто продовжував нарікати на свої втрачені гроші та час і проклинати свою удачу, що зі мною сталося щось таке трагічне

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
QueenLara
9 міс. тому

Ось що робить це таким дивним: під час вашого ігрового процесу все було нормально, можливо, одне конкретне обертання було одним із помилок, і не кожне обертання відтворювалося, тож, припустімо, ви були вгору та вниз під час сеансу, було б доцільно визначити, що була проблематичною ставкою (з її ідентифікатором, розміром ставки та часом/датою), тому анульовано лише виграш із зазначеного обертання та наступні виграші, а не весь баланс за сеанс. Можливо, спробуйте запитати службу підтримки: яке саме обертання було підключено? Якщо вони оголосить, що вся сесія була підключена, то це було б дивно, як можна підключити всю сесію? Було б дуже корисно, якби вони пояснили вам помилку та в чому саме була проблема, можливо, це заплатило понад максимально можливий множник?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого