1 рік тому
Знайшли виправдання, що у мене два акаунти
They found excuses that I have two accounts
Εμενα βρηκαν δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους
0
Знайшли виправдання, що у мене два акаунти
They found excuses that I have two accounts
Εμενα βρηκαν δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους
На жаль, ваша скарга на Rogue Casino не була розглянута.
Ви завжди можете отримати доступ до всіх надісланих скарг у своєму профілі облікового запису або за цим прямим посиланням:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Дозвольте процитувати скаргу:
"Шановний tjkeeper1,
На жаль, казино вирішило не співпрацювати з нами у вирішенні будь-яких скарг від гравця, тому ми не можемо продовжувати розгляд цієї скарги, і ми змушені закрити її як «невирішену», що негативно вплине на рейтинг казино.
Мені б хотілося більше допомогти. Я щиро сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з подібною проблемою.
Казино може повторно відкрити цю скаргу в будь-який час».
I'm sorry to say that, your complaint against Rogue Casino has not been resolved.
You can always access all your submitted complaints in your account profile or use this direct link:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Allow me to quote from the complaint:
"Dear tjkeeper1,
Unfortunately, the casino decided not to cooperate with us in resolving any complaints from the player so we cannot continue resolving this complaint and we are forced to close it as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way.
I wish I could be of more help. I sincerely hope you will not come across a problem like this again.
The casino can reopen this complaint anytime."
привіт
Якщо ви впевнені, що не порушили жодного правила, я вважаю, що вам слід зараз подати скаргу.
Прочитайте цю статтю про те, як працює цей процес і що вам слід очікувати, а потім надішліть її.
Honza надав вам ще одну відповідь тут:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Hey there.
If you are certain you have not broken any rule, I think the complaint is what you should try now.
Read this article about how the process works, and what you should expect, then consider submitting one.
Honza provided you with another reply here:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
привіт
Здається, в чому справа? Поділіться, і ми можемо знайти підказки. Або принаймні опишіть свій повний досвід.
Hey there.
What seems to be the matter? Share, and we might find some clues. Or at least describe your full experience.
Ого. Бачите, зрештою, я не один, і це доведено, що вони грають з вами в ігри. Я відмовляюся це відпускати. Я буду боротися за те, що належить мені по праву. Я також виграв гроші 9 квітня 2023 року, і я все ще чекаю. Я граю там роками, і вони все ще вигадують відмовки, вони намагатимуться вигадати будь-що, щоб ти міг просто здатися і більше не турбуватися, але ти знаєш, що це те, що я просто не здаюся, і так воно і є. Я виграв чесно і законно. Мене перевірили з самого початку, вони витягують трохи Mambo Jambo, і це не має жодного сенсу, і я не ні, я не погоджуюсь на те, що я роблю все можливе, щоб отримати свої гроші, і це суть, якщо ви знаєте, що маєте рацію, і ви знаєте, що маєте право на ці гроші, і ви знаєте правила та положення, і Ви знаєте умови та тонкощі, і якщо ви граєте роками, ніби немає причин, чому вам відмовляють у ваших грошах, я маю на увазі, що я грав роками, і вони все ще намагаються натягнути на мене це, але Я не здаюся так легко, тому тепер ви знаєте, що ви бачите, як я бачу на цій сторінці вау, як 10 на 10 10 на 10 мій, але.
Wow. You see in the end I'm not the only one and it's proven that they play games with you. I refuse to let it go. I'll fight for what's rightfully mine. I won money as well April 9th 2023 and Im still waiting I've been playing there for years and they still make up excuses they'll try to make up anything so you could just you know give up and not bother anymore but you know that's the thing I just I don't give up and that's the way it is I won fair and square legit I've been verified from the beginning they pull out some Mambo Jambo and it doesn't make any sense and I don't I don't I don't feed into that I do everything I possibly can to get my money and that's the bottom line if you know you're right and you know you're entitled to that money and you know the rules and regulations and you know the terms and conditions and the ins and outs and if you playing for years like there's no reason why you should be denied of your money I mean I've been playing for years and they're still trying to pull this on me but I don't give up so easily so now you know you see like I see on this page wow like 10 on 10 10 on 10 my but.
Правильно, я чекав з 4 грудня 2022 року, і це всі можливі виправдання, тепер я передав це відділу боротьби з кіберзлочинами поліції, це було приблизно місяць тому, коли після співбесіди вони погодилися взяти мою справу , як і ти, я не відмовляюся від цього, це МОЇ гроші, і вони намагаються їх вкрасти.
Your correct, I have been waiting since the 4th of December 2022, and it every excuse under the sun, I have now handed it over to the police cyber crimes unit, that was about a month ago when they agreed after interview to take my case, like you I am not giving up on this it is MY money and they are trying to steal it.
Я не здамся, не в моїй натурі. Дякую за підбадьорення.
I won’t give up, not in my nature. Thanks for the encouragement.
У мене виникли деякі проблеми під час створення облікового запису, коли я вибирав дату народження, я не міг вибрати правильну дату через певні обмеження браузера, я не міг прокрутити її, і вона вибрала кілька днів раніше. Я спілкувався з командою підтримки, і вони сказали мені подати документи для перевірки KYC, і потім це можна буде змінити. Я завантажив документи в п’ятницю, а сьогодні виявив, що мій обліковий запис заблоковано. Один із хлопців зі служби підтримки сказав мені, що через кілька годин все буде добре, але обліковий запис усе ще заблоковано. Тепер вони кажуть, що розблокують мій обліковий запис, але всі мої виграші будуть втрачені, і це остаточне рішення.
I had some issues when creating my account, when selecting the birthdate, i couldn’t select the correct date due to some broswer limitations i couldn’t scroll it and it selected a few days earlier. I spoke with the support team and they told me to put the documents for KYC verification and it can be modified afterwards. I uploaded the documents on friday and today i found my account blocked. One of the support guys told me that it should be ok in a few hours, but the account is still blocked.Now they are saying that they will unlock my account but all my winnings will be lost and this is the final decision.
Привіт.
Вибачте за цю ситуацію. Однак я пропускаю найважливішу частину. Яку причину анулювання вашого виграшу назвало казино?
Можливо, ви можете поділитися отриманою відповіддю?
Розумієте, справді важко підтримувати вас будь-якими засобами, не знаючи цієї частини...
Я чекаю на вашу відповідь.
Hello.
I'm sorry for this situation. I'm missing the most important part, however. What reason has the casino stated as an explanation for voiding your winnings?
Can you share the reply you got, perhaps?
It is really hard to support you by any means without knowing this part, you see...
I'll wait for your reply.
Ха-ха-ха, який збіг, здається, їхня політика блокує облікові записи, щойно вони бачать, що ви виграли досить велику суму
Hahaha what a coincidence their policy seems to block accounts as soon as they see you've won a pretty good amount
Hahaha τι συμπτωση ειναι η πολιτικγ τους ιπως φαινεται μολις δουν οτι κερδισες ενα αρκετα καλο ποσο να μπλοκερνουν λογαριασμους
Хм, у вас усе ще проблема з обліковим записом? Я бачив, що ваша скарга 3 місяці тому на це казино була вирішена, і думав, що у неї щасливий кінець.
Чи були у вас інші неприємні ситуації в цьому казино останнім часом, чи ви просто говорите на основі свого попереднього досвіду?
Hmm, you still have a problem with your account ? I saw your complaint from 3 months ago to this casino was resolved and thought it had a happy ending.
Have you been in any other unpleasant situations in this casino recently, or are you just talking based on your previous experience?
Чи можна якось вплинути на рейтинг казино? Бо їхні правила несправедливі. Вони переносять вашу ставку на наступний депозит. Наприклад, ви внесли 50 тис. дол. США і програли їх однією єдиною ставкою (важко, але можливо). Вони мають 2x депозитну ставку. Отже, у вас 0 на балансі, і ви вирішили внести 1 тис. доларів США. Однак, щоб зняти свої гроші, вам потрібно буде поставити 52 тисячі доларів США (50 тисяч з попереднього депозиту + 2 тисячі з цього). Я не бачив, щоб у жодному казино було таке. Чи можете ви якось сказати їм, що це несправедливо.
Can you somehow affect casino rating? Because their rules are unfair. They carryover your deposit wager to the next deposit. Example, you deposited 50k usd, and you lost it with one single bet (it is hard, but possible). They have 2x deposit wager. So you have 0 on your balance, and decide to deposit 1k usd. However to withdraw your money you will need to wager 52k usd ( 50k from previous deposit + 2k from this one). I have not seen any casino have such things. Can you plese somehow tell them it is unfair.
Крижане казино - це не лайно, чесно.
Вони використовують свою «політику», щоб вигадувати виправдання, коли не платять гроші.
Мене багато разів затримувала ця діра, і вони знову і знову говорять одне й те саме.
Перш ніж думати робити ставки на цьому сайті, уважно прочитайте їхню політику, оскільки, якщо ви отримаєте свої гроші протягом 2 років, це не їх провина, це фінансовий постачальник, до якого ви не можете зв’язатися.
Будь ласка, прочитайте їхню політику!!!
Ice casino ain't shit,honest.
They are using their "policy " so they can invent excuses when they are not paying the money.
I've been delayed on numerous times by this shit hole and they are telling the same thing over and over.
Before you think to bet your money on this site read their policy carefully, cus if you get your withdrawals in 2 years it's not their fault, it's the financial provider which you can not contact.
Please read their policy!!!
Ні, звичайно, і я більше не збираюся грати, ей, я виграв 40 000, і вони дали мені тисячу на знак доброї волі, звичайно, і якщо хтось вирішить подати на них до суду, я буду брати участь
No, of course, and I'm not going to play again, hey, I won 40,000 and they gave me a thousand as a sign of good will, of course, and if someone decides to take legal action against them, I'll participate
Οχι φυσικα και δεν προκειραι να ξαναπαιξω ρκει ψιλε μου κερδισα 40000 και μου δωσαν χιλια ως ενδειξη καλης θελησης δηθεν φυσικα κι αν αποφασισοτν καποιοι να κινηθουν νομικα εναντιον τους θα συμμετασχω
Слухай, навіть якщо ти дотримуєшся їхньої політики, яку вони приймають назавжди, у мене Гвен чекає на виплату Rogue Casino з 4 грудня минулого року, виконавши всі їхні правила, які дають виправдання, що їхня команда шахраїв переглянула мої три зняття коштів разів. Я все ще чекаю…
Listen, even if you follow their policies they take forever, I have Gwen waiting on Rogue Casino paying out since the 4th of December last year, having met all their policies, that are giving the excuse that their fraud team have looked at my withdrawal three times. I’m Still waiting…
Привіт, на жаль, я не можу вплинути на рейтинг казино, але наша команда завжди робить усе, щоб переконатися, що казино мають рейтинг, якого вони заслуговують. У контексті того, що ви говорите, мені було цікаво, чи можете ви повідомити нам оновлення та спробувати надіслати це нам як пропозицію сюди (це внизу цієї сторінки): https://casino.guru/IceCasino-review
Щодо вашого прикладу, я хотів би запитати, чи перевіряли ви в казино, чи казино пояснило вам ставки у вашій конкретній ситуації? У вас є скріншот?
Крім того, я вважаю, що завжди варто прочитати Правила та умови, перш ніж ви вирішите грати в казино. У будь-якому разі я чекаю від вас додаткової інформації, будьте поки здорові. 🙂
Hi, unfortunately I can't influence the casino rating, but our team always does everything to make sure that casinos have the rating they deserve. In the context of what you're saying, I was wondering if you could update us and try to send it to us as a suggestion here (it's at the bottom of this page): https://casino.guru/IceCasino-review
Regarding your example, I would like to ask if you have checked with the casino or if the casino has explained wagering to you in your specific situation? Do you have a screenshot ?
Additionally, I think it's always a good idea to read the Terms and Conditions before you decide to play in a casino. Anyway, I'll wait for more information from you, be well for now. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.