ФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 8)

2 р. тому від vlczkova
|
59178 переглядів 189 відповідей |
|
1...7 8 9...11
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Знайшли виправдання, що у мене два акаунти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого не сталося, моя справа невирішена?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, ваша скарга на Rogue Casino не була розглянута.

Ви завжди можете отримати доступ до всіх надісланих скарг у своєму профілі облікового запису або за цим прямим посиланням:

https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2

Дозвольте процитувати скаргу:

"Шановний tjkeeper1,

На жаль, казино вирішило не співпрацювати з нами у вирішенні будь-яких скарг від гравця, тому ми не можемо продовжувати розгляд цієї скарги, і ми змушені закрити її як «невирішену», що негативно вплине на рейтинг казино.

Мені б хотілося більше допомогти. Я щиро сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з подібною проблемою.

Казино може повторно відкрити цю скаргу в будь-який час».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знайшли виправдання, що у мене два акаунти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Якщо ви впевнені, що не порушили жодного правила, я вважаю, що вам слід зараз подати скаргу.

Прочитайте цю статтю про те, як працює цей процес і що вам слід очікувати, а потім надішліть її.

Honza надав вам ще одну відповідь тут:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це як чортове шахрайство, їхня політика триває вічність, якщо ви плануєте покласти гроші в це онлайн-казино, краще подумайте про це.

Автоматичний переклад.
IonutMind
1 рік тому

привіт

Здається, в чому справа? Поділіться, і ми можемо знайти підказки. Або принаймні опишіть свій повний досвід.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ого. Бачите, зрештою, я не один, і це доведено, що вони грають з вами в ігри. Я відмовляюся це відпускати. Я буду боротися за те, що належить мені по праву. Я також виграв гроші 9 квітня 2023 року, і я все ще чекаю. Я граю там роками, і вони все ще вигадують відмовки, вони намагатимуться вигадати будь-що, щоб ти міг просто здатися і більше не турбуватися, але ти знаєш, що це те, що я просто не здаюся, і так воно і є. Я виграв чесно і законно. Мене перевірили з самого початку, вони витягують трохи Mambo Jambo, і це не має жодного сенсу, і я не ні, я не погоджуюсь на те, що я роблю все можливе, щоб отримати свої гроші, і це суть, якщо ви знаєте, що маєте рацію, і ви знаєте, що маєте право на ці гроші, і ви знаєте правила та положення, і Ви знаєте умови та тонкощі, і якщо ви граєте роками, ніби немає причин, чому вам відмовляють у ваших грошах, я маю на увазі, що я грав роками, і вони все ще намагаються натягнути на мене це, але Я не здаюся так легко, тому тепер ви знаєте, що ви бачите, як я бачу на цій сторінці вау, як 10 на 10 10 на 10 мій, але.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Правильно, я чекав з 4 грудня 2022 року, і це всі можливі виправдання, тепер я передав це відділу боротьби з кіберзлочинами поліції, це було приблизно місяць тому, коли після співбесіди вони погодилися взяти мою справу , як і ти, я не відмовляюся від цього, це МОЇ гроші, і вони намагаються їх вкрасти.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Sweets55 видалено
1 рік тому

Я не здамся, не в моїй натурі. Дякую за підбадьорення.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Sweets55 видалено
Опубліковано aleks3536 видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
1 рік тому

У мене виникли деякі проблеми під час створення облікового запису, коли я вибирав дату народження, я не міг вибрати правильну дату через певні обмеження браузера, я не міг прокрутити її, і вона вибрала кілька днів раніше. Я спілкувався з командою підтримки, і вони сказали мені подати документи для перевірки KYC, і потім це можна буде змінити. Я завантажив документи в п’ятницю, а сьогодні виявив, що мій обліковий запис заблоковано. Один із хлопців зі служби підтримки сказав мені, що через кілька годин все буде добре, але обліковий запис усе ще заблоковано. Тепер вони кажуть, що розблокують мій обліковий запис, але всі мої виграші будуть втрачені, і це остаточне рішення.


Автоматичний переклад.
adrianbremus
1 рік тому

Привіт.

Вибачте за цю ситуацію. Однак я пропускаю найважливішу частину. Яку причину анулювання вашого виграшу назвало казино?

Можливо, ви можете поділитися отриманою відповіддю?

Розумієте, справді важко підтримувати вас будь-якими засобами, не знаючи цієї частини...

Я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ха-ха-ха, який збіг, здається, їхня політика блокує облікові записи, щойно вони бачать, що ви виграли досить велику суму

Автоматичний переклад.
vasosou6712
1 рік тому

Хм, у вас усе ще проблема з обліковим записом? Я бачив, що ваша скарга 3 місяці тому на це казино була вирішена, і думав, що у неї щасливий кінець.

Чи були у вас інші неприємні ситуації в цьому казино останнім часом, чи ви просто говорите на основі свого попереднього досвіду?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Чи можна якось вплинути на рейтинг казино? Бо їхні правила несправедливі. Вони переносять вашу ставку на наступний депозит. Наприклад, ви внесли 50 тис. дол. США і програли їх однією єдиною ставкою (важко, але можливо). Вони мають 2x депозитну ставку. Отже, у вас 0 на балансі, і ви вирішили внести 1 тис. доларів США. Однак, щоб зняти свої гроші, вам потрібно буде поставити 52 тисячі доларів США (50 тисяч з попереднього депозиту + 2 тисячі з цього). Я не бачив, щоб у жодному казино було таке. Чи можете ви якось сказати їм, що це несправедливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крижане казино - це не лайно, чесно.

Вони використовують свою «політику», щоб вигадувати виправдання, коли не платять гроші.

Мене багато разів затримувала ця діра, і вони знову і знову говорять одне й те саме.

Перш ніж думати робити ставки на цьому сайті, уважно прочитайте їхню політику, оскільки, якщо ви отримаєте свої гроші протягом 2 років, це не їх провина, це фінансовий постачальник, до якого ви не можете зв’язатися.

Будь ласка, прочитайте їхню політику!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ні, звичайно, і я більше не збираюся грати, ей, я виграв 40 000, і вони дали мені тисячу на знак доброї волі, звичайно, і якщо хтось вирішить подати на них до суду, я буду брати участь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Слухай, навіть якщо ти дотримуєшся їхньої політики, яку вони приймають назавжди, у мене Гвен чекає на виплату Rogue Casino з 4 грудня минулого року, виконавши всі їхні правила, які дають виправдання, що їхня команда шахраїв переглянула мої три зняття коштів разів. Я все ще чекаю…

Автоматичний переклад.
Downtown
1 рік тому

Привіт, на жаль, я не можу вплинути на рейтинг казино, але наша команда завжди робить усе, щоб переконатися, що казино мають рейтинг, якого вони заслуговують. У контексті того, що ви говорите, мені було цікаво, чи можете ви повідомити нам оновлення та спробувати надіслати це нам як пропозицію сюди (це внизу цієї сторінки): https://casino.guru/IceCasino-review

file

Щодо вашого прикладу, я хотів би запитати, чи перевіряли ви в казино, чи казино пояснило вам ставки у вашій конкретній ситуації? У вас є скріншот?

Крім того, я вважаю, що завжди варто прочитати Правила та умови, перш ніж ви вирішите грати в казино. У будь-якому разі я чекаю від вас додаткової інформації, будьте поки здорові. 🙂

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.