Не хвилюйтеся, гуру казино, дайте 10/10 зірок. Але гравці оцінюють 1 зірку. Altacore NV дуже добре заплатив гуру казино. Якщо ви виграєте гроші, вони просто заблокують ваш рахунок, як і всі тут. Або вам не платять, як мені, і затримують 1 місяць з відкритою скаргою.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Власники казино не платять нам за послуги. 😀 Деякі скарги тривають довше, ніж інші, але привіт, ви забули згадати, що Casino Guru допомагає безкоштовно. Це насправді досить рідко.
У будь-якому випадку я радий бачити вас поруч, особливо з тими вирішеними скаргами .
Будьте здорові.
We are not paid by any casino owner for services. 😀 Some complaints take longer than others, but hey, you forget to mention that Casino Guru helps for free. That is actually quite rare.
Anyway, I'm happy to see you around, especially with those resolved complaints.
Stay well.
вибач,
Вам кілька разів сказали, що це буде виплачено СКОРО!!, або що три надіслані електронні листи були проігноровані, на їхньому сайті також зазначено, що мені отримають оплату протягом 21 робочого дня, минуло понад 45 робочих днів, як приємно мені чекати МОЇХ грошей?
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
@Radka Напевно, ваш сайт дуже допоміг мені отримати гроші, один випадок був через 1 місяць, а другий — через 4 місяці. Проблема в тому, чому ваша сторінка оцінює ці казино 8,2 і 10 зірок.
Усі знають, що ці сторінки роблять це, оскільки вони вказують, що гравці відтворять свої перемоги. І це не так часто, як я зробив, щоб відкрити скаргу на вашій сторінці, багато гравців обманювали ці казино, але вони нічого не зробили.
Будь ласка, вкажіть на casinozer, у мене було ще 2 зняття коштів, які з моєї вини я втратив їх назад, тому що у мене не було терпіння так довго чекати.
На мій погляд, цих казино слід уникати. З цієї причини я написав тут.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
вибач,
Вам кілька разів сказали, що це буде виплачено СКОРО!!, або що три надіслані електронні листи були проігноровані, на їхньому сайті також зазначено, що мені отримають оплату протягом 21 робочого дня, минуло понад 45 робочих днів, як приємно мені чекати МОЇХ грошей?
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
Очевидно, що я не можу відповісти на ваше запитання, оскільки я не працюю в казино, вибачте.
Що ти очікуєш від мене?
Казино зараз платить повільно - це, чесно кажучи, нічого нового. Надішліть ще одну скаргу, і ми спробуємо вам допомогти. Мені невідомі подробиці вашої проблеми, важко сказати щось конкретне, але казино зрештою платить.
Obviously, I can't answer your question since I'm not a casino employee, I'm sorry.
What do you expect me to say?
The casino now pays slowly - that is nothing new, frankly. Submit another complaint and we will try you help you out. I do not know any details about your issue, hard to say anything solid, but the casino pays eventually.
@Radka Напевно, ваш сайт дуже допоміг мені отримати гроші, один випадок був через 1 місяць, а другий — через 4 місяці. Проблема в тому, чому ваша сторінка оцінює ці казино 8,2 і 10 зірок.
Усі знають, що ці сторінки роблять це, оскільки вони вказують, що гравці відтворять свої перемоги. І це не так часто, як я зробив, щоб відкрити скаргу на вашій сторінці, багато гравців обманювали ці казино, але вони нічого не зробили.
Будь ласка, вкажіть на casinozer, у мене було ще 2 зняття коштів, які з моєї вини я втратив їх назад, тому що у мене не було терпіння так довго чекати.
На мій погляд, цих казино слід уникати. З цієї причини я написав тут.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
Привіт,
(Людне нагадування: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂)
Я поставив собі те саме запитання, а потім запитав команду зі скарг: справа в тому, що казино виплатило кожному гравцеві через скаргу, і це те, що нам потрібно продовжувати заради блага гравців.
Я думаю, що на даний момент ми можемо скоригувати рейтинг за результатами розгляду скарг (вирішені, невирішені, проти чесних азартних ігор і так далі), хоча ми не розглядаємо короткочасні ефекти. Я погоджуюсь, що для гравців це може здатися досить дивним.
Я спробую отримати більше інформації. Я не збираюся нічого приховувати. 🙂
Hello,
(Just a kind reminder: please use the "reply" button otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂)
I asked myself the same question, then I asked the complaint team, the thing is that the casino has paid out every single player through the complaint so far, and this is something we need to keep going for the good sake of the players.
I think that at this moment, we can adjust the rating based on the results of the complaints (solved, unresolved, against fair gambling, and so on) though we are not considering short time effects. I agree it may sound quite weird to the players.
I'll try to get more insights. There is nothing I intend to hide. 🙂
З мого досвіду роботи з онлайн-казино завжди важливо переконатися, що ви завантажили всі необхідні документи для перевірки, перш ніж робити будь-які виведення коштів.
From my experience with online casinos, it's always important to make sure you've uploaded all the necessary documents for verification before making any withdrawals.
Це правильно. Це, мабуть, найважливіше, і багато проблем виникають через відсутність процесу перевірки.
That is correct. It is probably the most important thing and many problems come from missing verification process.
Що врешті сталося, я страждаю і думаю найняти адвоката
What happened in the end and I'm suffering and I'm thinking of hiring a lawyer
Τι εγινε τελικα και γω παθων σκεφτομαι να βαλω δικηγορο
Знайшли виправдання, що у мене два акаунти
They found excuses that I have two accounts
Εμενα βρηκαν δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους
На жаль, ваша скарга на Rogue Casino не була розглянута.
Ви завжди можете отримати доступ до всіх надісланих скарг у своєму профілі облікового запису або за цим прямим посиланням:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Дозвольте процитувати скаргу:
"Шановний tjkeeper1,
На жаль, казино вирішило не співпрацювати з нами у вирішенні будь-яких скарг від гравця, тому ми не можемо продовжувати розгляд цієї скарги, і ми змушені закрити її як «невирішену», що негативно вплине на рейтинг казино.
Мені б хотілося більше допомогти. Я щиро сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з подібною проблемою.
Казино може повторно відкрити цю скаргу в будь-який час».
I'm sorry to say that, your complaint against Rogue Casino has not been resolved.
You can always access all your submitted complaints in your account profile or use this direct link:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Allow me to quote from the complaint:
"Dear tjkeeper1,
Unfortunately, the casino decided not to cooperate with us in resolving any complaints from the player so we cannot continue resolving this complaint and we are forced to close it as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way.
I wish I could be of more help. I sincerely hope you will not come across a problem like this again.
The casino can reopen this complaint anytime."
привіт
Якщо ви впевнені, що не порушили жодного правила, я вважаю, що вам слід зараз подати скаргу.
Прочитайте цю статтю про те, як працює цей процес і що вам слід очікувати, а потім надішліть її.
Honza надав вам ще одну відповідь тут:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Hey there.
If you are certain you have not broken any rule, I think the complaint is what you should try now.
Read this article about how the process works, and what you should expect, then consider submitting one.
Honza provided you with another reply here:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
привіт
Здається, в чому справа? Поділіться, і ми можемо знайти підказки. Або принаймні опишіть свій повний досвід.
Hey there.
What seems to be the matter? Share, and we might find some clues. Or at least describe your full experience.
Ого. Бачите, зрештою, я не один, і це доведено, що вони грають з вами в ігри. Я відмовляюся це відпускати. Я буду боротися за те, що належить мені по праву. Я також виграв гроші 9 квітня 2023 року, і я все ще чекаю. Я граю там роками, і вони все ще вигадують відмовки, вони намагатимуться вигадати будь-що, щоб ти міг просто здатися і більше не турбуватися, але ти знаєш, що це те, що я просто не здаюся, і так воно і є. Я виграв чесно і законно. Мене перевірили з самого початку, вони витягують трохи Mambo Jambo, і це не має жодного сенсу, і я не ні, я не погоджуюсь на те, що я роблю все можливе, щоб отримати свої гроші, і це суть, якщо ви знаєте, що маєте рацію, і ви знаєте, що маєте право на ці гроші, і ви знаєте правила та положення, і Ви знаєте умови та тонкощі, і якщо ви граєте роками, ніби немає причин, чому вам відмовляють у ваших грошах, я маю на увазі, що я грав роками, і вони все ще намагаються натягнути на мене це, але Я не здаюся так легко, тому тепер ви знаєте, що ви бачите, як я бачу на цій сторінці вау, як 10 на 10 10 на 10 мій, але.
Wow. You see in the end I'm not the only one and it's proven that they play games with you. I refuse to let it go. I'll fight for what's rightfully mine. I won money as well April 9th 2023 and Im still waiting I've been playing there for years and they still make up excuses they'll try to make up anything so you could just you know give up and not bother anymore but you know that's the thing I just I don't give up and that's the way it is I won fair and square legit I've been verified from the beginning they pull out some Mambo Jambo and it doesn't make any sense and I don't I don't I don't feed into that I do everything I possibly can to get my money and that's the bottom line if you know you're right and you know you're entitled to that money and you know the rules and regulations and you know the terms and conditions and the ins and outs and if you playing for years like there's no reason why you should be denied of your money I mean I've been playing for years and they're still trying to pull this on me but I don't give up so easily so now you know you see like I see on this page wow like 10 on 10 10 on 10 my but.
Правильно, я чекав з 4 грудня 2022 року, і це всі можливі виправдання, тепер я передав це відділу боротьби з кіберзлочинами поліції, це було приблизно місяць тому, коли після співбесіди вони погодилися взяти мою справу , як і ти, я не відмовляюся від цього, це МОЇ гроші, і вони намагаються їх вкрасти.
Your correct, I have been waiting since the 4th of December 2022, and it every excuse under the sun, I have now handed it over to the police cyber crimes unit, that was about a month ago when they agreed after interview to take my case, like you I am not giving up on this it is MY money and they are trying to steal it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.