Привіт, Gio75.
Спасибі за ваш інтерес. Дозвольте пояснити більш детально. Рейтинг/репутація кожного казино розраховується за нашою приватною автоматизованою формулою (яка враховує такі аспекти, як несправедливі умови та умови, ліміти, невирішені скарги...), і ця формула була нещодавно оновлена. Це трохи вплинуло на нашу базу даних і рейтинги казино. Саме тому рейтинг Фезбета підвищився з 7,0 до 7,2 (рівно 1 грудня - 5 днів тому). Майте на увазі, що відгуки користувачів або відкриті скарги не впливають на наші обчислення рейтингу.
Поки що ми мали лише хороший досвід роботи з цим брендом та їх менеджментом (лише вирішені та невиправдані скарги), тому я переконаний, що ваша справа буде розглянута правильно. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.
Hello Gio75.
Thank you for your interest. Let me explain in more detail. The rating/reputation of each casino is calculated with our private automated formula (which considers aspects like unfair T&Cs, limits, unresolved complaints...), and this formula was recently updated. It slightly affected our database and casino ratings. That is the reason why Fezbet's rating increased from 7,0 to 7.2 (exactly 1st December - 5 days ago). Be aware that user reviews or opened complaints have no effect on our rating calculations.
So far, we have had only good experiences with this brand and their management (only resolved and unjustified complaints), therefore I am convinced that your case will be handled correctly. Please, let me know if you have any questions.
Автоматичний переклад.