ФорумОбговорення скаргХто ще має поганий досвід із fezbet librabet campobet від Araxio Development?

Хто ще має поганий досвід із fezbet librabet campobet від Araxio Development?

2 р. тому від Gio75
|
9673 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Я відкрив рахунок у фезбет казино .... вніс гроші .... виграв гроші і тепер шукаю причини нічого не знімати ...

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Привіт, в чому причина того, що ви не виплачуєте? Казино вам щось сказало, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У вас вже є скарга на фезбет...

У перевірці дзвінків Skype відмовлено, оскільки я нібито не знав правил


Який був ваш досвід із fezbet?

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Привіт. Вибачте, я не впевнений, що розумію це речення: "Перевірку дзвінків Skype відмовлено, оскільки я нібито не знав правил" ..? Ви попросили перевірити дзвінок, а казино відмовило, тому що ви не знали деяких правил - це правильно, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Перегляньте мою скаргу🙂

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Вибачте, зараз зрозумів. І я також повинен визнати, що я б дуже нервував, якби мені самому довелося пройти перевірку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У вас вже є скарга на фезбет...

У перевірці дзвінків Skype відмовлено, оскільки я нібито не знав правил


Який був ваш досвід із fezbet?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Йдеться про баскетбольні правила та ставки, чи не так? Ми обговорювали це на нашій черговій зустрічі в середу. Наразі ми чекаємо на відповідь казино, тож подивимося, як воно розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так точно ... це несправедлива поведінка по відношенню до клієнтів ...

Я дуже нервував і дуже налякався ... також мені завжди доводилося питати, тому що співробітник казино дуже погано розумів ... було відчуття, що тут нічого не так ... вони завжди давали відчуття, що вони відкриються і щось зламатимуть хочу знайти щоб не платити ... це не зовсім мало ... Дякую, що впоралися з проблемою ....

Автоматичний переклад.
2 р. тому

А якби ця компанія була серйозною... чи не було б стільки негативних нарікань... Навіть не знаю, чому у вас репутація 7.2?

Вони не заробляють більше 0,2 ...

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Ми знімаємо бали за багато різних речей. Скарги включені. Тому якщо виявляється, що гравець повинен отримати виграш, а казино відмовилося платити, то це завжди негативно впливає на рейтинг.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я провів багато досліджень в Інтернеті та fezbet і дійшов до того, що багато клієнтів мають проблеми з цим постачальником .... Ваші методи більш ніж сумнівні .... Ви захищаєте себе від виплат, налаштовуючи свої умови та умови дуже проти клієнта. ..і мати кілька варіантів і важелів для тиску на клієнтів ..... що, на мою думку, несправедливо

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Тому у нас є спеціальна команда для розгляду скарг, тому ми можемо підлаштувати репутацію казино відповідно до рівня їх співпраці та справедливості. Ми також перевіряємо Загальні положення та умови. З іншого боку, є стандарти, які ми хотіли б покращити, навіть якщо орган ліцензування вважає їх прийнятними.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я знаю, що ви захищаєте клієнтів операторів казино... ВЕЛИКА повага до вас і вашої продуктивності та компетентності...

Так тримати... Ви потребуєте ринку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але чого я не розумію... у fezbet була репутація 7,1, тоді я поставив оцінку. Це було прийнято, і репутація впала до 7.00 .... через два дні вона була і була на 7.2 .... чому?

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Спочатку хотілося б зазначити, що відгуки користувачів мають свою систему оцінок, тому рейтинг змінюється відразу після того, як певний відгук був прийнятий. З іншого боку, скарги займають дуже багато часу, і рейтинг казино можна змінити лише після розгляду скарги. Це також залежить від того, як конкретне казино співпрацює та демонструє (чи ні) справедливий підхід під час кожного процесу подання скарги. Навіть якщо ми спробуємо поєднати всі ці фактори, ми не зможемо зробити це миттєво. Я розумію, що може здатися, що все не так, тому що є відкриті скарги з однаковими шаблонами, але це не обов’язково означає, що все не так лише з боку казино. Наразі не можу відповісти на ваше запитання щодо конкретної зміни оцінки. Спробуємо дізнатися більше.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це не негатив і це також не критика .... Я просто допитливий і допитливий🙁

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Радка вже пояснювала, що відгуки користувачів впливають лише на оцінку користувачів, але я попросив свого колегу пояснити тут, чому рейтинг трохи змінився останніми днями 🙂

Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Привіт, Gio75.

Спасибі за ваш інтерес. Дозвольте пояснити більш детально. Рейтинг/репутація кожного казино розраховується за нашою приватною автоматизованою формулою (яка враховує такі аспекти, як несправедливі умови та умови, ліміти, невирішені скарги...), і ця формула була нещодавно оновлена. Це трохи вплинуло на нашу базу даних і рейтинги казино. Саме тому рейтинг Фезбета підвищився з 7,0 до 7,2 (рівно 1 грудня - 5 днів тому). Майте на увазі, що відгуки користувачів або відкриті скарги не впливають на наші обчислення рейтингу.


Поки що ми мали лише хороший досвід роботи з цим брендом та їх менеджментом (лише вирішені та невиправдані скарги), тому я переконаний, що ваша справа буде розглянута правильно. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хуху Йозеф,

Дуже дякую за інформацію .. Тепер я можу це зрозуміти!

У моїй ситуації я не розумію, як вони можуть заперечити мою особу? Вони отримали всі мої документи .. не було іншого облікового запису .. співпрацювали весь час .... чому я маю виправдовуватися, що і як я граю? На мою думку, вам потрібно було лише визначити мою особу за допомогою перевірки дзвінків Skype ... але з питаннями, які стосуються мене ... коли я відкриваю банківський рахунок, банк не запитує, навіщо я витрачаю гроші і для що? ? На щастя, це всі мої рішення .... Я працюю і витрачаю свої гроші як хочу .... те ж саме з провайдером ставок і ігор в казино .... вони мені щось пропонують .... і я граю досхочу, не даючи звіту... я правий?



Автоматичний переклад.
Gio75
2 р. тому

Будь ласка. Якщо я правильно розумію вашу справу, вони не заперечують вашу особу. Однак вони підозрюють, що хтось інший грав у вашому обліковому записі. Це лише моє припущення, давайте подивимося, як відреагує FEZBET.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого