ФорумОбговорення скаргГрайте в Logia NV (Win Unique тощо) ПОПЕРЕДЖЕННЯ. Не виплачується

Грайте в Logia NV (Win Unique тощо) ПОПЕРЕДЖЕННЯ. Не виплачується

9 міс. тому від michaeluffendale
|
3941 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому

Привіт всім,


Play Login NV більше не платить гравцям. Вони надсилають абсурдні бонуси від 675% до 6k тощо. Така ж поведінка застосовувалася у Scatterhall, pocketplay тощо.


Виведення 100 євро триває місяць. Так само, як і всі інші, тепер вони навіть зайшли так далеко, що стверджували, що іншим гравцям надається пріоритет над мною.


Перегляньте всі знімки екрана нижче.


Будь ласка, тримайтеся подалі, це лише в один бік. Проти них також є звинувачення в суді Кюрасао.


filefilefile

Автоматичний переклад.
michaeluffendale
9 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в якій ви опинилися. Але чи можу я знати, про яке казино ми говоримо, тому що я поняття не маю.

Що стосується вашого зняття коштів, я вважаю, що зняття 100 євро протягом місяця – це надто довго, оскільки у вас є підтверджений обліковий запис, і тому просто тому, що ви в плюсі, це не повинно тривати так довго. Я б сказав, що це не дуже справедливо.

Тому я рекомендую вамвідкрити скаргу тут , де наша команда спробує вам допомогти.

Ти збираєшся це зробити?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Нуль балів у скарзі, це було б марною тратою часу вашого сайту та мого. Вони повністю стали шахраями, про що свідчить побіжний пошук в Інтернеті.

Це казино є унікальним або унікальним казино.

Вони не вилучають жодних гравців і надсилають щоденні бонуси від 675% до 6 тис. тощо.

Я сподіваюся, що casinoguru отримає попередження, оскільки це те, що Scatterhall зробив з гравцями.

Автоматичний переклад.
michaeluffendale
9 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь. Я щойно перевірив це казино, і його індекс безпеки на нашому сайті дуже низький із кількома попередженнями. Я думаю, що це все говорить про те, що це казино, ймовірно, і я був би дуже обережним, перш ніж робити депозит тут.

У всякому разі, вони вам теж не виплатили гроші? Чому, на вашу думку, подання скарги було б марною тратою часу?

Автоматичний переклад.
michaeluffendale
9 міс. тому

Привіт michaeluffendale,

Ми щиро приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви зазнали з нашою платформою. Ми розуміємо розчарування, спричинене затримкою вашого відкликання, і цінуємо ваше терпіння, тому наша команда старанно працювала над обробкою вашого відкликання, і я радий повідомити вам, що сьогодні його було схвалено. Ми вибачаємося за будь-яку нерозуміння щодо інших гравців, і ми прагнемо ставитися до кожного випадку з однаковою увагою.

Щоб отримати додаткову допомогу й отримати оновлення щодо свого облікового запису, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів за адресою service@winunique.com . Ми тут, щоб допомогти вам і вирішити будь-які додаткові проблеми, які у вас можуть виникнути.

Ще раз приносимо вибачення за незручності та цінуємо ваше розуміння, оскільки ми працюємо над оперативним вирішенням цієї проблеми.

З найкращими побажаннями,


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Win Unique Casino
9 міс. тому

Ви також отримали моє зняття величезних 100 євро, які очікують на розгляд більше 1 місяця! Я повністю перевірений.


Ви просто робите це з усіма ірландськими гравцями?


У чаті мені сказали, що ви надаєте перевагу новим гравцям... Це зовсім не схоже на казино з проблемами з грошима?


filefile


Додається дурниця, яку я розповідав у чаті протягом місяця. Мені ніхто ніколи не писав електронною поштою, тому відкликання чекає на розгляд протягом місяця...


file

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Win Unique Casino
9 міс. тому

file Після місяця очікування я назвав їх брехунами. Потім агент сказав, що через це мої гроші утримуються.


Ця група, очевидно, шахрайська, як сказали інші гравці. Це єдиний сайт, який я зміг знайти, де їх чомусь немає в чорному списку.

Автоматичний переклад.
paullangford
9 міс. тому

привіт

Сподіваюся, представник казино допоможе. Але якщо ви залишитеся на тій самій позиції щодо відкликання, подумайте над тим, щоб подати скаргу – це безкоштовно та потребує певної підготовки та часу.

Щоб зрозуміти цю основну ідею, прочитайте цей посібник .

Я буду тут, якщо тобі ще щось знадобиться. Не соромтеся запитувати, якщо вам потрібно. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Дякую тобі.


Можливо, мені доведеться це зробити.

Автоматичний переклад.
paullangford
9 міс. тому

Розумію.

Якщо вам важко або виникають якісь запитання, просто запитайте.

Якщо я можу додати свою точку зору, я б спочатку дав представнику казино кілька днів на відповідь. Але це, звичайно, залежить від вас.

Сподіваюся, що так не закінчиться! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Win Unique Casino
9 міс. тому

Якщо я не отримаю відповіді та не отримаю відкликання до завтра, мені потрібно буде подати скаргу через casinoguru.


І знову чат не надіслав мені електронного листа, як вони «обіцяли»... Вони «обіцяли» вже близько 5 разів.

Автоматичний переклад.
paullangford
9 міс. тому

Шкода, якщо казино не виконує те, що обіцяє, але, як уже було оголошено, у вас є можливість скористатися нашою безкоштовною функцією - скаргою.

Я був би дуже радий, якби в цьому не було необхідності і ваша справа була б розкрита, але я не знаю, чи це буде.

Повідомте нас, якщо подасте скаргу. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
paullangford
9 міс. тому

Привіт Павло,


Просимо вибачення за спричинені незручності та щиро вдячні за ваше розуміння. Я пишу, щоб повідомити вам, що запит на відкликання, поданий до відповідного департаменту, було належним чином розглянуто та схвалено. Необхідні внутрішні процеси завершено, і зараз транзакція передана нашому банківському партнеру для подальшої обробки.

Щоб отримати додаткову допомогу й отримати оновлення щодо свого облікового запису, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів за адресою service@winunique.com . Ми тут, щоб допомогти вам і вирішити будь-які додаткові проблеми, які у вас можуть виникнути.


З найкращими побажаннями,

Автоматичний переклад.
Win Unique Casino
8 міс. тому

Хотілося б знати, як ви це пояснюєте....


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/winunique-casino-stolen-balance-due-to-inability-to-do-maths

Змінено Radka 8 міс. тому
Причина: посилання для скарги тепер доступне для натискання
Автоматичний переклад.
Win Unique Casino
7 міс. тому

Знову ж таки – хотів би, щоб ви спробували це пояснити....


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/winunique-casino-stolen-balance-due-to-inability-to-do-maths#post-87653


Ви також ігноруєте мою активну скаргу проти вас, оскільки ви проігнорували ухвалу суду та не маєте фізичної адреси, тому правоохоронні органи не змогли вас знайти....

Автоматичний переклад.
Win Unique Casino
7 міс. тому

Цікаво, що ви перестали відповідати на ланцюжок скарг після того, як Casinoguru вказав, що ваша математика була неправильною. Дивись нижче….


Ти все ще намагаєшся вкрасти мої гроші? Ігнорування судових рішень, примусового виконання та гуру казино?


file

Автоматичний переклад.
dormanpete
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що казино ще не відповіло на вашу скаргу , і у нього залишився деякий час. Якщо вони цього не зроблять, таймер буде продовжено ще на тиждень, але я був би дуже радий, якби вони відповіли якнайшвидше, щоб просунути всю справу та вирішити її.

З часу останньої відповіді казино у вас досі немає нічого нового?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це все чорно-біле.


Казино скоїло крадіжку. Вирок суду щодо них проігнорував. Правоохоронні органи не можуть їх знайти, оскільки вони використовують фальшиву адресу, їхньою платіжною системою керує та сама особа, жінка, якої не існує та керує кількома компаніями.


Гуру казино в скарзі підкреслив, що їх математика не працює, і правило, яке вони намагаються застосувати до мого облікового запису, не застосовується.


Я радий надати всі ухвали суду та докази того, що вони здійснюють шахрайство, тому їх занесли до чорного списку цього сайту. Я зробив це на askgambelrs, casino freak та інших, і вони були в чорному списку.

Автоматичний переклад.
dormanpete
7 міс. тому

Я бачу, що таймер уже продовжено, оскільки казино не відповіло. Подивимося, як вони тепер впораються. Якщо вони не реагують, вони отримають чорні точки, і це вплине на їхній індекс безпеки.

Що стосується чорних списків, то на нашому сайті ми цього не робимо. Ми шукаємо відповідні чорні списки лише за місцем розташування казино.

У будь-якому випадку, я був би радий, якби ваша справа була вирішена, і оскільки казино вже відповідало раніше, якби вони зробили це знову. Я не впевнений, чи це станеться, і нам доведеться чекати остаточного результату.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я ціную вашу роботу — виявляти співчуття тощо.


Але це казино (що я можу довести) порушує рішення суду та активно краде в гравців (що я можу довести).


Не мати великого попередження про це на своєму сайті є недбалістю, і ви несете відповідальність за майбутні втрати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого