Запасіться терпінням і дозвольте нашій групі розгляду скарг провести розслідування. Я впевнений, що найближчим часом у вашій справі знайдеться рішення.
Try to stay patient and let our complaint team investigate. I am sure there will be a solution to your case soon.
Ні, вони дізнаються, що мій обліковий запис закритий і що я маю подвійний обліковий запис... але вони не хочуть показувати доказів
No, they find out that I have my account closed and that I have a double account....but they don't want to show proof
Nej dom hittar på att jag stängd av mitt konto och att jag har dubbla konto....men dom vill inte visa bevis
Що ще ми можемо зробити? Вони також не хочуть платити мені 18 000 шведських крон. Це багато грошей... інакше ви б проігнорували це й закрили рахунок. Але ми будемо боротися далі!
What more can we do? They don't want to pay me SEK 18,000 either. That's a lot of money..... otherwise you would ignore it and close the account. But we will fight on!
Vad kan vi göra mer? Dem vill inte betala ut till mig också 18000kr. Det är mycket pengar..... annars skulle man strunta i det och stänga konto. Men vi ska kämpa vidare!
Не знаю, що, але можу зробити, вони стверджують щось, чого не хочуть мені доводити.
Що для вас було проблемою?
Don't know what but can do, they claim something they don't want to prove to me.
What was the problem for you?
Vet inte vad men kan göra,dom påstår en sak dom inte vill bevisa för mig.
Vad va problemet för dig?
через «технічні проблеми» моє зняття не вдалося завершити. Кажуть, вплинути не можуть. Але перші два виведення (без суми) пройшли без проблем.
Чи отримували ви допомогу від гуру казино?
due to "technical issues" my withdrawal could not be completed. They say they can't influence it. But the first two withdrawals (less the sum) were carried out without problems.
Did you get any help from casino guru?
på grund av "technical issues" mitt uttag kunde ej genomföras. Dem säger att dem inte kan påverka det. Men dem två första uttag (mindre summan ) genomfördes utan problem.
Fick du ngn. hjälp från casino guru?
Добре ні
Вони кажуть, що вони отримали всі докази, яких я не бачив, я не вірю їхній брехні
Ok no
They say they got all the evidence that I haven't seen, I don't believe their lies
Ok nej
Dom säger att dom fått alla bevis som jag inte sett,tror inte på deras lögner
Це не дивно від GGBET. Від них варто чекати всього огидного.
Після того, як я пройшов перевірку протягом більше ніж місяця та купи фальшивих виправдань, вони хочуть підтвердження моєї адреси. Рахунок за оренду та комунальні послуги на моїй дружині. Ви хотіли побачити квитанцію або перевірити, де чітко видно моє ім’я, прізвище та адресу. Що таке чек, і в Швеції ваше ім’я не вказано на квитанції чи адресі.
It's not weird from GGBET. One should expect everything that is disgusting from them.
After I have been verified for more than a month and lots of fake excuses they want proof of my address. The lease and utility bill are on my wife. You wanted to see a receipt or check where my first and last name and address are clearly visible. What is a check and in Sweden your name is not on the receipt or address.
Det är inte konstig från GGBET. Man ska förvänta allt som är vidrigt från de.
Efter att jag har varit verifierad i mer än en månad och massa falska ursäkter så vill de ha bevis på min adress. Hyresavtal och elräkning är på min fru. Du ville se kvitto eller check där min för och efternamn och adress syns tydlig. Vad är check och i Sverige så står inte ditt namn på kvitto eller adress.
Мабуть, ви також сказали казино, що у вашій країні ви не можете отримати документ, який показує це так, як їм потрібно? Вони все ще за те, щоб ви подали його в такому форматі, і у вас немає іншого вибору? Ви перерахували кілька речей у скарзі, які можуть бути альтернативами, отже, все залежить від дружини?
Спробуйте подумати, чи можете ви щось надати казино від свого імені.
I suppose you also told the casino that in your country you can't get a document that shows it the way they need it ? They are still in favour of you submitting it in that format and you have no other alternative ? You've listed several things in the complaint which can be alternatives, so it's all on the wife ?
Try to think if there is something you could provide to the casino on your behalf.
Привіт Яро!
Дякую за відповідь. Здається, Ромі зараз трохи зайнята. У мене при собі рахунок за мобільний зв’язок і рахунок за газ. Тоді я не знаю, що означає GGBET під чеком і квитанцією. У Швеції є посвідчення особи, яке можна отримати в податковій службі, де вказано адресу та ім’я, прізвище. Дивно те, що вони запитують це зараз після того, як я верифікувався більше місяця.
Hi Jaro!
Thank you for replying. Seems like Romi is a bit busy right now. I have a mobile bill and gas bill on me. Then I don't know what GGBET means by check and receipt. In Sweden, there is an identity card that you can get from the tax office, which shows the address and first name, last name. The strange thing is that they are requesting it now after I have been verified for more than a month.
Hej Jaro!
Tack för att du svarade. Verkar som Romi är lite upptagen just nu. Jag har mobil räkning och bensin räkning på mig. Sen vet jag inte vad GGBET menar med check och kvitto. I Sverige finns det personbevis som man kan få av skatteverket där visar adress och förnamn, efternamn. Det som är konstig att de begär det nu efter att jag har varit verifierad i mer än en månad.
Привіт, Ромі у відпустці і повернеться завтра. Проте ваша скарга буде розглянута вчасно, я в цьому впевнений.
Повертаючись до питання: я думаю, що всі ці деталі можуть дещо відрізнятися в різних країнах. Здається, казино потребує саме документа, у якому вказано ваше повне ім’я та повну адресу, обидва мають збігатися з тими, які ви вказали під час реєстрації облікового запису.
Документ не можна змінювати, а в деяких країнах деякі купюри не приймаються, оскільки їх легко підробити.
"квитанція або чек"
Квитанція: означає документ, який ви отримуєте від продавця після оплати товару, це альтернатива рахункам за комунальні послуги, якими ви, швидше за все, не зможете скористатися через те, що вони видані на ім’я вашої дружини.
Чек: це альтернативний варіант безготівкової оплати - деякі люди розраховуються чеками.
Сподіваюся, це трохи допомогло.
Hello, Romi is on vacation and will be back tomorrow. Still, your complaint will be addressed in time, I'm sure of that.
Back to the issue: I imagine all these details may be a bit different in various countries. The casino seems to need precisely the document stating your full name and full address, both need to be the same as you stated while registering the account.
The document must not be altered, and in some countries, certain bills are not accepted, because they are easy to falsify.
"receipt or check"
Receipt: means the document you get from the merchant upon paying for goods, it is an alternative to the utility bills you more likely can't use due to the fact, that these are issued in your wife's name.
Check: this is an alternative non-cash payment option - some people are paid by checks.
I hope it helped a bit.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.