ФорумОбговорення скаргГрав на Ggbet, але вони не хочуть платити

Грав на Ggbet, але вони не хочуть платити (Сторінка 2)

6 міс. тому від indirabesirevic65
|
4832 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Radka
6 міс. тому

У мене абсолютно немає іншого облікового запису, крім того, який був у них. Єдине, що може бути проблемою, це те, що я підключений до безкоштовного Інтернету через Wi-Fi, яким також користуються всі мої сусіди... тоді в моєму місті можуть бути люди з таким самим іменем, але іншим прізвищем.

Я просто вважаю, що це так дивно і погано, що поки ви вносите гроші та граєте, проблем не виникає, але коли ви виграєте, тоді щось потрібно вигадувати лише тому, що вони не хочуть виплачувати.

Весь тиждень я очікував, що отримаю весь свій виграш, як говорили весь тиждень у чаті. Але не

Автоматичний переклад.
indirabesirevic65
6 міс. тому

Хм, це таке тупе запитання, але чи знаєте ви, чи хтось із людей, з якими ви підключені через той самий Wi-Fi, також має обліковий запис у цьому казино? Це також може бути важливим.

Що стосується зняття коштів, я бачив, що казино вам сказало, що ви повинні його отримати, я припускаю, що нічого не змінилося, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт

Ні, на жаль, я цього не знаю, оскільки я живу в центрі міста, і багато хто користується безкоштовним Wi-Fi.

Я чекаю на оплату, яку вони мені дали в розмірі 4548 шведських крон, і все ще триває

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

яке відношення має Інтернет до виправдань за те, що не заплатили все, ненадійні казино завжди знайдуть виправдання. принаймні ми знаємо, хто це, тому не граємо там

Автоматичний переклад.
Vicky090982
6 міс. тому

Згоден з вами, вони завжди знаходять виправдання... але коли ви робите депозити, це ніколи не проблема

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Ні, на жаль, я цього не знаю, оскільки я живу в центрі міста, і багато хто користується безкоштовним Wi-Fi.

Я чекаю на оплату, яку вони мені дали в розмірі 4548 шведських крон, і все ще триває

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ви знаєте, що багато казино все ще мають ту саму IP-адресу як прямий доказ порушення правила кількох облікових записів.

Ми не переконані, що ця ситуація така проста.

Тим не менш, публічний Wi-Fi означає спільне з’єднання, і потенційно система казино може позначити ваш обліковий запис на основі цієї спільної = ідентичної IP-адреси. Б’юся об заклад, саме тому Яро запитав вас про це.


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Але, на жаль, я можу на це вплинути, оскільки є безкоштовний Wi-Fi і всі навколо мене підключені, оскільки це пропонує моє місто.

Не знаю, чому це повинно вирішувати та відігравати таку важливу роль, оскільки мій обліковий запис все ще належить мені та зареєстровано на моє ім’я, адресу, електронну адресу та номер телефону.

Отже, якщо це проблема, вона також може вплинути та стати проблемою, наприклад, якщо у мене немає Інтернету на моєму мобільному телефоні, я підключаюся до домашнього Інтернету та граю.... чи означає це, що у мене є 2 облікові записи?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

яке відношення має Інтернет до виправдань за те, що не заплатили все, ненадійні казино завжди знайдуть виправдання. принаймні ми знаємо, хто це, тому не граємо там

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Посилання пов’язане з кількома проблемами облікового запису.

Справа не в Інтернеті; мова йде про збір доказів. На жаль, та сама IP-адреса все ще вважається надійною з точки зору казино.

Ми в Casino Guru, однак, розглядаємо цю IP-адресу лише як один із ідентифікаторів, щоб відповідально визначити, чи створив один і той же гравець кілька облікових записів, чи просто поділив з’єднання з другом під час гри через спільне з’єднання, наприклад.

Додаткові відомості щодо кількох облікових записів або тих самих домашніх проблем див. у цьому посібнику 👈


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Не мати більше облікових записів, ніж той, який є у мене

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Власне, яке відношення має інтернет до гри, неважливо, чи є у вас обліковий запис.

Я вважаю, що це хороший привід не виплачувати виграші, оскільки я багато разів грав у шведських казино, які є більш суворими, але ніколи не були залучені до цього, і вони швидко виплачують те, що ви виграли, без будь-яких дивинств або грошей виправдовуватися

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Але, на жаль, я можу на це вплинути, оскільки є безкоштовний Wi-Fi і всі навколо мене підключені, оскільки це пропонує моє місто.

Не знаю, чому це повинно вирішувати та відігравати таку важливу роль, оскільки мій обліковий запис все ще належить мені та зареєстровано на моє ім’я, адресу, електронну адресу та номер телефону.

Отже, якщо це проблема, вона також може вплинути та стати проблемою, наприклад, якщо у мене немає Інтернету на моєму мобільному телефоні, я підключаюся до домашнього Інтернету та граю.... чи означає це, що у мене є 2 облікові записи?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, але в багатьох випадках, і ви здивуєтеся, такі речі були важливими, і деякі гравці намагалися обійти правила казино. Ось чому це важливо, і тому казино могло мати прапорець, який веде до кількох облікових записів.

Що ж, якщо у вас є відкрита скарга, наша команда спробує все детально дослідити та побачити, що ми зможемо з’ясувати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сьогодні я отримав 4548 шведських крон. Минулої п’ятниці я зняв кошти, а сьогодні вранці його було відхилено. Поговорив з ними, і вони сказали, що це системна помилка, але я вставив іншу картку та знову зняв, і це було зроблено за кілька хвилин.

Тепер як я буду далі з рештою

Автоматичний переклад.
indirabesirevic65
6 міс. тому

Чи можу я запитати, чи прийняли ви пропозицію від казино виплатити вам ваші депозити? Це так? Отже, моє запитання полягає в тому, що решта? Будь ласка, що саме ви маєте на увазі?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Так, я прийняв це.

Але я виграв 25 000 крон, вони стверджують, що у мене є кілька акаунтів, яких у мене немає, за винятком того, що я підключений до безкоштовного Інтернету.

Вони заблокували мій рахунок і не хотіли виплачувати всі мої виграші, хоча вони сказали в чаті, що я отримаю все виплату весь минулий тиждень, я чекав і чекав, але нічого не сталося

Автоматичний переклад.
indirabesirevic65
6 міс. тому

Ну, я думаю, що тут важливо те, що ви сказали у своїй скарзі, що погодилися з тим, що казино виплатить ваш депозит.

Однак вони обіцяли виплатити вам і ваш виграш, тому що це здається мені трохи дивним? Я так розумію, що вони виплатять вам ваш депозит, і на цьому все має закінчитися.

Але це так, що ви повинні отримати й решту, чи що?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, увесь минулий тиждень вони говорили, що мені виплатять мої виграші, навіть якщо мій рахунок заблокують.

Я чекав на 5 зняттів по 5000 шведських крон, і вони сказали, що це буде в п’ятницю, вранці в п’ятницю мені було відхилено та сказано, що я можу отримати лише мій депозит у розмірі 4548 шведських крон.

Я прийняв її, і мені довелося зняти ще раз, це зайняло кілька днів, потім сталася системна помилка, я перевірив іншу картку та отримав зняття за кілька хвилин

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file це було 5 травня.

Я зняв свій виграш 3 травня

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
indirabesirevic65
5 міс. тому

У цьому випадку мені цікаво, тому що якщо вони скажуть, що у вас є інший рахунок і казино також повернуло ваш депозит і має виплатити вам ваш виграш, це здається мені незвичайною процедурою, і я стикався з нею лише кілька разів. Тому, будь ласка, повідомте мене і, звичайно, спершу повідомте про це групу розгляду скарг, коли це станеться, і ви отримаєте іншу суму грошей.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Отримав електронний лист про те, що вони взагалі не мають наміру виплачувати мої виграші та все ще стверджують, що у мене закритий рахунок, якого я не маю, але вони також не хочуть надавати жодних доказів

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого