Грати в Croco

2 р. тому від timwilson919
|
3112 переглядів 4 відповіді |
|
2 р. тому

Після очікуваної затримки в розгляді документів я мав право зняти виграш. Після кількох електронних листів мій вихід було відхилено через проблему IP. Казино стверджує, що мій IP-телефонний запит надходив із 4 різних штатів, і жоден з них не є моїм місцем проживання. У мене немає програмного забезпечення для маскування VPN. Казино «милосердно» повернуло гроші на мій рахунок, де я, ймовірно, не зможу вивести гроші в майбутньому.


Не впевнений, що я можу багато чого зробити на даний момент, крім того, щоб повідомити інших і запропонувати вам грати в інше казино.

Автоматичний переклад.
timwilson919
2 р. тому

Привіт, оскільки це казино взагалі працює без ліцензії, може бути марним запитувати вас, але мені цікаво: чи надали вони вам якісь докази?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, подайте скаргу тут .

Можливо, ми зможемо провести розслідування за вас.

Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.
timwilson919
2 р. тому

Не має значення, яка у вас IP-адреса, якщо ви змогли підтвердити свій обліковий запис за допомогою підтвердження адреси. Я не здивований, що ви вже подали тут скаргу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино виплатило мені виграш. Дякую за підтримку.

Автоматичний переклад.
timwilson919
2 р. тому

Здравствуйте,

радий це чути. Ви також не проти оновити свою скаргу?

Ви можете зробити це тут:

https://casino.guru/playcroco-casino-player-s-withdrawal-request-has-been

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого