Після очікуваної затримки в розгляді документів я мав право зняти виграш. Після кількох електронних листів мій вихід було відхилено через проблему IP. Казино стверджує, що мій IP-телефонний запит надходив із 4 різних штатів, і жоден з них не є моїм місцем проживання. У мене немає програмного забезпечення для маскування VPN. Казино «милосердно» повернуло гроші на мій рахунок, де я, ймовірно, не зможу вивести гроші в майбутньому.
Не впевнений, що я можу багато чого зробити на даний момент, крім того, щоб повідомити інших і запропонувати вам грати в інше казино.
After going through the expected delay in documentation review I was eligible to withdraw winnings. After a few back and forth emails my withdrawal was declined due to an IP issue. The casino claims my IP was pinging from 4 different states and none of them my residence state. I don’t have any VPN masking software. The casino "graciously " returned the money to my account where I presumably can’t cash out in the future either.
Not sure there is much I can do at this point besides make others aware and suggest your play a different casino.