ГоловнаФорумОбговорення скаргGransino1 не виплачує

Gransino1 не виплачує (Сторінка 3)

 від ffiscool
|
4 310 переглядів 58 відповідей |
|
12 3
Oscar1899

На вашому місці я б не турбувався про живий чат, вони ставлять підроблені номери черги, щоб спробувати змусити вас чекати. Спробуйте за допомогою банківського переказу IBAN і подивіться, як вам вдасться

Автоматичний переклад.

Я чекаю два зняття коштів кілька днів тому, і я намагаюся поговорити в чаті, але вони не дозволяють мені його відкрити. Це тому, що вони втомилися від того, що я запитую інформацію. я не знаю що робити

Автоматичний переклад.

Знаєте, іноді в чаті у них немає інформації про зняття коштів. Завжди краще звертатися до служби підтримки електронною поштою.

Хочете розповісти нам більше про те, що саме відбувається з вашим відкликанням? Коли ви подали запит?

Автоматичний переклад.

У мене є зняття з 7 лютого через Visa, і вони кажуть мені, що є затримки з виплатами через обсяг. Вчора я знову зняв і зняв переказом, щоб перевірити, чи це правда, і переказ прийде швидше.

Автоматичний переклад.

Мені повернули 150 фунтів стерлінгів від банку, вони відмовилися визнати мої зняття 2 x 500 фунтів стерлінгів на момент закриття мого рахунку. Це не чудово, але я нічого більше не можу з цим зробити, хтось виграє, хтось програє

Автоматичний переклад.
Romi

Я запитував його 7 числа, він мав прийти сьогодні. Я зв’язався з ними, і вони мені сказали, що є затримка платежів і що вони не знають, скільки часу це займе. Я надіслав листа в службу підтримки, але без відповіді. Учора я здійснив ще одне зняття банківським переказом, оскільки я побачив, що чоловік зробив це цим методом, і вони заплатили йому зняття.

Автоматичний переклад.

Мені повернули 150 фунтів стерлінгів від банку, вони відмовилися визнати мої зняття 2 x 500 фунтів стерлінгів на момент закриття мого рахунку. Це не чудово, але я нічого більше не можу з цим зробити, хтось виграє, хтось програє

Автоматичний переклад.

привіт

Можливо, це теж стосується повернення коштів? Повернення грошей із банку для мене не дуже схоже на зняття. Вибачте за моє дурне запитання, будь ласка. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Так, мені повернули плату за 2 моїх депозити, але я все ще недоотримує тисячі. Пішов цим шляхом лише після того, як казино повідомило мені, що вони закриють мій рахунок, і я не отримав свій виграш

Автоматичний переклад.

Я запитував його 7 числа, він мав прийти сьогодні. Я зв’язався з ними, і вони мені сказали, що є затримка платежів і що вони не знають, скільки часу це займе. Я надіслав листа в службу підтримки, але без відповіді. Учора я здійснив ще одне зняття банківським переказом, оскільки я побачив, що чоловік зробив це цим методом, і вони заплатили йому зняття.

Автоматичний переклад.

Ну, ви знаєте, дійсно може бути просто деяка затримка. Іноді це відбувається через великий обсяг зняття; наприклад.

Ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино? Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Автоматичний переклад.

Так, мені повернули плату за 2 моїх депозити, але я все ще недоотримує тисячі. Пішов цим шляхом лише після того, як казино повідомило мені, що вони закриють мій рахунок, і я не отримав свій виграш

Автоматичний переклад.

Я бачу, дякую.

Відповідно до того, що я побачив у скарзі, я б сказав, що це був хороший виклик.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я пішов увійти в Gransino, і сторінка в Іспанії була заблокована, і я мав незавершене зняття 500 євро. Хтось знає, як я можу увійти на сторінку, і якщо вони заблокували сторінку в Іспанії, чи зможу я забрати?

Автоматичний переклад.

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Oscar1899

Вибачте, але це те саме, що сталося зі мною. Ніхто не може мені допомогти, банк не може допомогти, тому мені було відхилено стягнення плати, здається, ніхто інший не може допомогти, оскільки це нерегульований сайт. Просто 100% чисті шахраї, друже, вибачте 🙁

Автоматичний переклад.

Це не дозволить мені отримати доступ до сторінки з будь-якого мобільного телефону чи комп’ютера в Іспанії. Навіть не можу зайти на сторінку, вона ніби зникла.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, чи не могли б ви мені допомогти? Це не дозволяє мені увійти на сторінку та перенаправляє мене в інше казино, і я мав незавершене зняття. Я не розумію, що сталося.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я пішов увійти в Gransino, і сторінка в Іспанії була заблокована, і я мав незавершене зняття 500 євро. Хтось знає, як я можу увійти на сторінку, і якщо вони заблокували сторінку в Іспанії, чи зможу я забрати?

Автоматичний переклад.

привіт

Я намагався відкрити веб-сайт казино, і з мого боку все було добре, тож не могли б ви спробувати очистити кеш-пам’ять і файли cookie на своєму комп’ютері, а потім спробувати зайти в казино?

Ось огляд цього казино , і ви можете прочитати про нього більше, якщо хочете.

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається, і чи можете ви відкрити їхній веб-сайт.

Автоматичний переклад.
Romi

На жаль, для дотримання місцевого законодавства ми не можемо показати вам огляд цього казино. Однак ви можете вибрати одне з найкращих доступних онлайн-казино нижче.

esto es lo que me pone cuando intento ver las reseñas del casino.

Автоматичний переклад.
Oscar1899

Вибачте, але ви маєте на увазі на нашому веб-сайті?

Якщо так, то це пов’язано з тим, що ми повинні дотримуватися правил вашої країни і не маємо права показувати огляди онлайн-казино, які не мають там ліцензії.

Щоб переглянути більше, сміливо використовуйте VPN; просто будьте обережні та перевірте в казино, чи дозволено вам використовувати будь-який VPN, або, можливо, краще вимкнути його під час гри.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, насправді я маю на увазі, що він не дозволяє мені зайти на веб-сайт казино, і я не знаю, чому вони не дозволяють мені зараз. Вчора я спілкувався з казино електронною поштою, і вони сказали мені це; Дякуємо, що звернулися до нашої команди обслуговування клієнтів.


Ми сподіваємося, що ви добре!

Я переглянув ваш запит на зняття коштів і виявилося, що з боку вашого постачальника платежів є невелика затримка в обробці транзакції.

Я хочу запевнити вас, що немає абсолютно ніяких причин для занепокоєння, і що ваш вихід безпечний. Ми просимо вас запастися терпінням, поки платіжний постачальник завершить обробку. Ми щиро перепрошуємо за будь-які незручності, які це могло спричинити вам, і щиро вдячні за ваше розуміння.

Щойно транзакцію буде повністю оброблено, ви зможете побачити її відображення в історії балансу.

Автоматичний переклад.
Oscar1899

привіт

чи означає це, що ви більше не можете отримати доступ до свого облікового запису казино? Під час спроби входу ви отримуєте помилку чи спливаюче повідомлення? Я просто намагаюся з'ясувати причину. Схоже, у вчорашньому електронному листі відсутні будь-які пов’язані пояснення, тож давайте спробуємо це з’ясувати зараз.

Не соромтеся надсилати скріншот; це може допомогти.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого