6 міс. тому
Я щойно перевірив, і лише £51,43 було повернуто на мій рахунок.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
0
Я щойно перевірив, і лише £51,43 було повернуто на мій рахунок.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
Чи може казино приймати депозити без верифікації рахунку?
Can a casino accept deposits without verifying the account?
Що ж, якщо вони не повернули вам всю суму, я б рекомендував вам подати скаргу тут до нашої команди, щоб вони могли втрутитися у вашу справу та спробувати допомогти вам отримати гроші.
Ви б пішли на це? Подумайте про це, і якщо ви відчуваєте, що хочете спробувати, ось посилання, за яким вам потрібно перейти.
Будь ласка, тримайте нас в курсі, як це відбувається.
Well, if they did not refund the whole amount to you, I would recommend you file a complaint here with our team, so they can intervene in your case and try to help you get the money.
Would you go for it? Think about it, and if you feel that you'd like to give it a try, here is the link you need to follow.
Keep us informed, please, how it goes.
Зазвичай більшість казино не перевіряють гравців під час депозиту. Насправді це займе багато часу, тому вони роблять це щоразу, коли гравець просить зняти кошти.
Я наведу вам приклад: уявіть, що 100 гравців прийшли в це або будь-яке казино і просто хочуть подивитися, як там, чи подобаються їм ігри, чи їм щастить і так далі. Вони вносять мінімальну суму, грають і вирішують піти з різних причин. правильно? Лише 20 гравців залишаються, виграють і хочуть відмовитися.
Насправді було б безглуздо перевіряти ці 80 гравців на початку.🤷♀️
Сподіваюся, ви зрозуміли мою думку. Я знаю, що іноді, в деяких випадках, було б дійсно краще, якби казино перевіряли всіх відразу, але лише деякі з них дійсно роблять це таким чином.
Usually most of the casinos don't verify players when depositing. It would be really time-consuming, actually, so they do it whenever a player requests a withdrawal.
I will give you an example: Imagine that 100 players come to this or any casino and just want to see how it is there, if they like the games, if they have luck, and so on. They deposit the minimum amount, play, and decide to leave because of various reasons. Right? Only 20 players stay and win and like to withdraw.
It would be actually pointless to verify those 80 players at the beginning.🤷♀️
I hope you get my point here. I know that sometimes, in some cases, it would really be better if casinos would verify everyone right away, but just some of them really do it like that.
Вам не здається, що після внесення депозитів на загальну суму приблизно 600 фунтів стерлінгів вони не повинні перевіряти мій рахунок, чи справді депозити зроблені мною?
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
У положеннях та умовах не згадується, що гравці з Великобританії не приймаються. Ось чому я прошу повернути всі мої депозити, які я зробив.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Вам не здається, що після внесення депозитів на загальну суму приблизно 600 фунтів стерлінгів вони не повинні перевіряти мій рахунок, чи справді депозити зроблені мною?
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
Я дійсно не можу відповісти на ваше запитання тут. Я ніколи не працював у жодному казино і не знаю, як саме вони підходять до цього та яка сума депозитів має бути тригером для перевірки.🤷♀️
I really can't answer your question here. I have never worked at any casino and am not sure how exactly they approach this and what amount of the deposits should be the trigger for verification.🤷♀️
У положеннях та умовах не згадується, що гравці з Великобританії не приймаються. Ось чому я прошу повернути всі мої депозити, які я зробив.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Власне, ця інформація є на нашому сайті. Подивіться сюди , будь ласка.
Але ми завжди віримо, що будь-яких проблем можна уникнути, якщо в казино реалізовано програмне забезпечення, яке не дозволяє гравцям з обмежених країн реєструватися.
Повідомте нас, якщо вам знадобиться наша допомога.
Actually, this information is on our website. Take a look here, please.
But we always believe that any issues could be avoided if the casino has implemented software that doesn't allow players from restricted countries to register.
Let us know if you'll need our help.
Грансіно1
Через кілька тижнів гри я отримав пристойний виграш і спробував зняти кошти. Мені повідомили, що вони можуть знімати лише 500 фунтів стерлінгів на день, я поговорив із чатом і сказав, що це займе кілька тижнів, щоб отримати все це, але вони запевнили мене, що я це отримаю.
моє перше зняття £500 було скасовано ними та зникло, мене знову запевнили, що це технічна проблема, і вони повернуться на мій рахунок наступного ранку. Не дійшло.
ще кілька зняттів було скасовано без причини, але вони повернулися на мій рахунок.
моя остання спроба була в п'ятницю 29 січня. Мені сказали, оскільки це були вихідні, мої виграші будуть на моєму рахунку у вівторок.
мій обліковий запис було назавжди закрито gransino1 у понеділок увечері.
Я не порушував жодних правил і навіть мав особистого менеджера, тому що я витрачав з ними.
сьогодні вранці вони надіслали мені електронний лист і сказали, що вирішили назавжди закрити мій обліковий запис, і це не буде скасовано, а також те, що на моєму обліковому записі немає коштів або якісь незавершені зняття коштів, і на цьому справа закінчилася.
повні шахраї, і оскільки вони не регулюються у Великобританії, я нічого не можу зробити.
тримайтеся подалі від Gransino1
Gransino1
After a few weeks of playing I had a decent win and tried to withdraw the funds. Was advised they can only withdraw £500 a day , I spoke to the live chat and said it was going to take a few weeks to get it all but they assured me I would get it.
my first withdrawal of £500 was cancelled by them and disappeared , I was assured again this was a technical issue and it would be back in my account the following morning. It did not arrive .
several more withdrawals were cancelled for no reason but did get back into my account.
my final attempt was Friday 29th January. I was told because it was a weekend my winnings would be in my account on Tuesday.
my account was permanently closed by gransino1 on Monday night.
I have broken no rules and even had a personal manager because I was spending with them.
they emailed me this morning and said they have decided to close my account permanently and it would not be reversed also that there was no funds in my account or any withdrawals pending and that was the end of the matter.
utter scammers and because they’re not regulated in the uk there’s nothing I can do.
stay away from Gransino1
Ну це божевілля...
Щоб було зрозуміло, скарга є актуальною! І я сподіваюся, що хтось із казино співпрацюватиме з нами, щоб вирішити цю ситуацію. Згідно з нашими висновками, це казино не є одним з найбезпечніших. Чи можу я знати, що змусило вас грати в офшорне казино? Я б запропонував UKGC.
Well, that's insane...
To be clear, the complaint is a valid point! And I hope someone from the casino will cooperate with us to resolve the situation. According to our findings, this casino is not among the safetest. May I know what made you play in an offshore casino? I would suggest the UKGC.
Спочатку я не знав, що це офшорне казино, у мене було враження, що воно регулюється Великобританією, але явно я помилявся. Мені слід було звернути більше уваги, але я не хочу, щоб хтось інший зробив ті ж помилки, що й я.
I wasn’t aware it was an offshore casino at first , I was under the impression it was uk regulated but clearly I was mistaken. I should have paid more attention but I don’t want anyone else to make the same mistakes I have.
О, я бачу, і я ціную вашу відповідь. Я погоджуюсь, що не так легко отримати достовірну інформацію, коли вона найбільше потрібна.
Можливо, ми зможемо допомогти вам у цьому в майбутньому; наші огляди казино адаптовані до більшості країн. Гравцям із вашої країни, наприклад, дозволено відвідувати лише казино, які мають ліцензію UKGC. Якщо це не вдається, ми надаємо розумні фільтри, включно з органами ліцензування. Крім того, я очікую, що UKGC надаватиме регулярно оновлюваний список ліцензованих казино. Хоча я розумію, що робити щось для розваги чи гострих відчуттів можна сприймати менш серйозно – мій досвід, я дуже хотів би помилятися щодо цього.
Oh, I see, and I appreciate your answer. I agree it is not so easy to get valid information when needed the most.
Perhaps we can help you with that in the future; our casino reviews are tailored to the majority of countries. Players from your country are for instance, only allowed to see UKGC-licensed casinos. If that fails, we provide smart filters, includid licencing authorities. Additionally, I expect the UKGC to provide a regularly updated list of licensed casinos. Although I understand doing something for fun or thrill may be viewed less seriously - my experience, I would love to be very wrong about that.
Я чекаю два зняття коштів кілька днів тому, і я намагаюся поговорити в чаті, але вони не дозволяють мені його відкрити. Це тому, що вони втомилися від того, що я запитую інформацію. я не знаю що робити
I'm waiting for two withdrawals from several days ago and I'm trying to talk to the live chat and they won't let me open it. It's because they're tired of me asking for information. I don't know what to do.
Estoy esperando dos retiros de hace varios días y intento hablar con el chat en vivo y no me dejan abrirlo igual es que se han cansado que pida información. No sé qué hacer
Я дуже сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, але я думаю, що це справжній сайт шахраїв. Я отримав нуль на всі мої спроби зняття. удачі, я сподіваюся, що у вас вийде
I really hope you get your money but I think this is a real scam site. I got zero on all my withdrawal attempts. good luck I hope you succeed
Realmente espero que obtengas tu dinero, pero creo que este es un verdadero sitio fraudulento. Obtuve cero en todos mis intentos de retiro.buena suerte espero que tengas éxito
Я б рекомендував виводити з вашого номера IBAN, після моєї початкової проблеми я почав робити це таким чином і отримував свої гроші щоразу протягом 3-4 днів. Звичайно, я вважаю, що веб-сайт трохи хитрий, тому я припинив ним користуватися.
I would recommend withdrawing with your IBAN number, after my initial problem I started doing it that way and received my money every time within 3-4 days. Definitely think the website is a bit dodgy though so I’ve stopped using it.
Скільки вилучень вам вдалося зарахувати?
How many withdrawals did you manage to get credited?
Cuantos retiros lograste que te abonaran?
Я кілька разів намагався зняти гроші, але вони скасовували, а потім мої кошти зникали. Нарешті вони закрили мій рахунок із 1000 фунтів стерлінгів «на розгляді», і зараз я нічого не можу з цим зробити 🙁
I tried several times to withdraw but they kept cancelling it and then my funds disappeared. They finally closed my account with £1000 " pending " and I can’t do anything about it now 🙁
Я тут два дні, і поки що немає жодних новин у чаті. Мені кажуть, що зняття коштів на завершальній стадії, і вони виплатять їх у будь-який момент. На даний момент я не дуже довіряю цьому.
I've been here for two days and so far there's no news on the live chat. They tell me that the withdrawal is in the final phase and that they'll pay it in at any moment. At the moment I don't trust it very much.
Yo llevo dos días y de momento sin noticias en el chat en vivo me dicen que el retiro está en la última fase y que en cualquier momento me lo ingresarán de momento no me fío mucho
У мене було близько 1500 фунтів стерлінгів, які можна було зняти, але вони обмежують їх 500 фунтами стерлінгів за одне зняття, тому, загалом, на те, щоб отримати всі свої гроші, знадобилося півтора тижні
I had around £1500 to withdraw but they limit it to £500 per withdrawal so all together it probably took 1 and a half week to get all my money
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.